עיצוב ראש מיטה מעץ ובסיס מרופד?

אם הבנים שמחה!

משתמש מקצוען
אנחנו מחפשים מיטות חדשות לחדר השינה. איכשהו שברנו את הרגל של המיטה הקודמת כשהזזנו אותה כדי לנקות מתחת. החלפנו את הרגל והיא שוב נשברה וכרגע אנחנו קונים מיטה יהודית חדשה.
קיבלתי קטלוג מחנות שאני סומכת עליה והיתה שם מיטה אחת מעץ שאני מאוד אהבתי. דיברתי איתם וסיפרתי להם איך המיטה הקודמת נשברה ושאלתי אם אפשר להוסיף גלגלים כדי שנוכל להזיז אותה בקלות. הם אמרו שאפשר אבל שהמיטות עץ מאוד כבדות וגם עם גלגלים יהיה לי קשה. הם המליצו לי לקחת מיטה מרופדת כי היא מאוד קלה ואפשר להזיז אותה בקלות, ואם יש ארגז מצעים אז הרגל לא תשבר. שלחו לי תמונות של מיטות מרופדות ולא אהבתי אותם. הראש המרופד הוא לא לטעמי.
חשבתי לקחת ראש מעץ ובסיס מרופד כדי לפתור את הבעיה של הכבדות. אם הריפוד והעץ הם באותם צבעים, יש סיכוי שזה יראה טוב? בחנות אמרו לי שהם אף פעם לא עשו את זה ושתמיד לוקחים הכל עץ או הכל ריפוד אבל הם יעשו מה שאני רוצה.
אשמח לשמוע מה דעתכם.
 

ארבע

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
יש לי מיטות עץ עם גלגלים שמתקרבות לעשור השני של חייהן, ולא סתם עץ, אלא מלא, שהוא כבר יותר, עם ראש מיטה ענק וגבוה, ולמיטות שלום רב.
 

ארבע

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
ואת מצליחה להזיז את המיטות בקלות?
כן
יש גלגלים איכותיים, עם מעצור, והוזזת המיטות בסדר לגמרי
ברור שהן לא נהדפות בהדיפה קלילה, אבל כל שבוע הן מוזזות בשטיפה והכל טוב.
 

byy

תכנון ועיצוב פנים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
גם אצלנו יש גלגלים חזקים.כבר שנים! תיקחו את אלו מהפלסטיק ולא הגומי ועם הפרפר בצד למעצור. אלו הכי חזקים.
המיטות נוסעות יופי! (תאמת, אין להן כ"כ לאן ליסוע:unsure:)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמב

א מַשְׂכִּיל לְדָוִד בִּהְיוֹתוֹ בַמְּעָרָה תְפִלָּה:ב קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶזְעָק קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶתְחַנָּן:ג אֶשְׁפֹּךְ לְפָנָיו שִׂיחִי צָרָתִי לְפָנָיו אַגִּיד:ד בְּהִתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי וְאַתָּה יָדַעְתָּ נְתִיבָתִי בְּאֹרַח זוּ אֲהַלֵּךְ טָמְנוּ פַח לִי:ה הַבֵּיט יָמִין וּרְאֵה וְאֵין לִי מַכִּיר אָבַד מָנוֹס מִמֶּנִּי אֵין דּוֹרֵשׁ לְנַפְשִׁי:ו זָעַקְתִּי אֵלֶיךָ יְהוָה אָמַרְתִּי אַתָּה מַחְסִי חֶלְקִי בְּאֶרֶץ הַחַיִּים:ז הַקְשִׁיבָה אֶל רִנָּתִי כִּי דַלּוֹתִי מְאֹד הַצִּילֵנִי מֵרֹדְפַי כִּי אָמְצוּ מִמֶּנִּי:ח הוֹצִיאָה מִמַּסְגֵּר נַפְשִׁי לְהוֹדוֹת אֶת שְׁמֶךָ בִּי יַכְתִּרוּ צַדִּיקִים כִּי תִגְמֹל עָלָי:
נקרא  39  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה