קשיי הרדמות של ילדים

תרצה

משתמש מקצוען
חברתי מבקשת להבהיר:
תודה על התגובות, אולי אני אסביר טיפה את הרקע לשאלה: מאז שהוא נגמל מהמוצץ, לפני ארבע שנים (בגיל ארבע) היה לו קשה להרדם. טבעי. אבל אז זה היה שעה- שעה וחצי, כשזה התארך הלכתי לרופא ילדים נחשב באזורנו, והוא אמר לי שזה כנראה אופי של ילד, ושאשכיב אותו יותר מאוחר לישון (אז הוא הלך לישון בשבע- שבע וחצי גג) כיוון שזה ממש החמיר, ועבר לעייפות בשעות היום וחוסר ריכוז, הרגשתי אובדת עצות, כי הלכתי לרופא, שמעתי את דעתו, למי אפנה עכשיו? זו הסיבה שחיפשתי עיצה דחופה.
כמובן שאני לא הולכת לעשות שום דבר ללא חוות דעת רפואית, אבל לפחות עכשיו אני כבר יודעת מה לשאול או מה לבקש.
הניסוי עם הפלאצבו זה כדי לשלול אפשרות שמדובר בהפרעת שינה שהתפתחה בעקבות הגמילה ועכשיו צריך לסגור את הגלגל, אבל תודה על כל העצות המועילות!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  23  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה