תודה אבל אני לא מדבר על תלונות פרטיות של חוסר עמידה בזמנים וכו'
אלא בעיות מגמתיות שיש להם פיתרון, כמו בעיות של חוסר תדירות וחוסר עמידה בזמנים באופן קבוע בקו מסויים או בתחנה מסוימת, חוסר במקום וכן בעיות נגישות לשכונות ואזורים שונים בעיר בקיצור כל בעיה שאינה בעיה פרטית שאותה יש להפנות למשרד התחבורה
תבינו אני פונה כדי לפתור בעיות ע"י תוכנית אב לתחבורה ולא מנסה לנקום באגד או במשרד התחבורה
1. כבר כתבתי בקישור שצויין על קו 9. קו שמהווה כיום המלצה בלבד. הוא מגיע פעם ב-45 דקות, בערך, בלי שום קשר ללוחות הזמנים, אחרי שכל הנוסעים התייאשו והלכו ברגל/לקחו מונית/הלכו לקו אחר.
אגד יגידו לנו שקו 9 לא מצדיק תגבור, כי הוא לא מלא. אבל הוא לא מלא רק בגלל שהאנשים למדו שאי אפשר להסתמך על הקו הזה, ופשוט נטשו אותו למרות הצורך.
2. קווי כביש רמות, כמו שהוזכר לעיל. 31, 71,72,36,56.
3. עניין שאמור לעלות לדיון - הבינעירוניים שעוצרים בכל תחנה, מכבידים מאד על התחבורה בעיר.
בתחנה בירמיהו-בר אילן, יש אינספור בינעירוניים בכל דקה נתונה. הם מסתירים את התחנה, גורמים לעומסים ולעיכובים.
בזמני שיא כמו ערב שבת ומוצאי שבת, נוצרים פקקים ארוכים של אוטובוסים בין עירוניים, ש'מחכים' בתור להגיע לתחנה ולהעלות בה נוסעים. זה מצב לא נורמלי שלא קיים בשום עיר בירה שפויה.
לענ"ד - אמורה להינתן קדימות ראשונית לאוטובוסים עירוניים שמשרתים את תושבי ירושלים, או לפחות הפרדה מלאה בין התחנות של עירוני ובין עירוני. (למשל: שהבין עירוניים יאספו רק בתחנה שבפינת אלקנה, ולא בשום תחנה אחרת בירמיהו).
לא הגיוני שאוטובוסים עירוניים יברחו לנו, כי שורה ענקית של 402-450-189-340 ועוד כהנה, עמדה וחסמה את התחנה.