קורונה קורונה 6 - היתה פטפטת...

מצב
הנושא נעול.

זבון וזבין

משתמש מקצוען
נשמע שמספר המתים תלוי באיכות הטיפול הרפואי בספרד ובגרמניה יש אותו אזור של חולים ובספרד פי 40 מתים
מדינה,
אחר
סך כל
המקרים

מקרים חדשים
סך כל
מקרי המוות

מקרי מוות חדשים
סך הכל
התאושש

מקרים פעילים
רציני,
ביקורתי
מקרי Tot /
פופ 1M
חרסינה80,967+393,248+371,1506,5692,13656
איטליה41,035+5,3223,405+4274,44033,1902,498679
איראן18,407+1,0461,284+1495,97911,144219
ספרד18,077+3,308831+1931,10716,139939387
גרמניה15,320+2,99344+1611515,1612183
ארה"ב14,265+5,006218+6812113,9266443
צרפת10,995+1,861372+1081,2959,3281,122168
אני מאוד שמח שכותבים בדיוק את מה שכתבתי אתמול, ולכן אוסיף גם את מה שכתבתי כתוספת על זה:
במעקב מתמיד אחרי המדינות רואים 2 נקודות שקובעות את אחוזי התמותה:
1. מה שנכתב כאן - מערכת הבריאות במדינה, ולכן גרמניה במקום טוב והמדינות באפריקה (שעוד חזון רב למועד ואינני כותב זאת כנבואה אלא על פי העבר אני צופה פני העתיד - ובעוד חודש ומעלה הכותרות יעסקו בעיקר במדינות אפריקה !!!) במקום הפוך !!!
2. גם מדינות מפותחות ברגע שאינם משתלטות על כמות החולים אחוזי התמותה מזנקים באופן לא פרופורציונלי !!!
ולדוגמא איטליה ואיראן מתקרבות ל-10 % תמותה !!! וגם בגרמניה שהמצב טוב ככל שכמות החולים עולה התמותה מתגברת ולדוגמא היום בלבד נוספו כ-3000 חולים שזה גידול של כ-20 % ובמתים חל גידול של מעל 35 %,
ידוע לי שאי אפשר לבנות מגמות משינויים של יום אחד, ולכן ציינתי אתמול את אחוזי התמותה בכמה מדינות כדי שבשבוע הבא אוכל להשוות.
 

chetz321

משתמש מקצוען
D I G I T A L
שעוד חזון רב למועד ואינני כותב זאת כנבואה אלא על פי העבר אני צופה פני העתיד - ובעוד חודש ומעלה הכותרות יעסקו בעיקר במדינות אפריקה !!!
צריך לקחת בחשבון את ה"רמה הגבוהה" של ההיגיינה ששוררת שם
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
אנטישמיות בשידור חי:
"אם נהיה איטליה זה בגלל התנהגות חלק מהחרדים"

ב'חדשות 12' ציטטו "גורם בכיר" שאמר כי "אם נהיה איטליה זה בגלל ההתנהגות של חלק מהציבור החרדי שלא מפנים את המצב, ממשיך בחיים, נדחס באוטובוסים, מקיים חתונות ומצטופף בישיבות". התגובות: "אנטישמיות - מישהו מתכונן לוועדת החקירה"

הפרשנית המדינית הבכירה של 'חדשות 12' דנה וייס ציטטה הערב "גורם בכיר בסביבת מקבלי ההחלטות" בדיווח במהדורה המרכזית של הערוץ בה טענה כי "הממשלה חוששת כי בשל התמונות החוזרות מהחברה החרדית של אי קיום הוראות משרד הבריאות – ישראל תגיע למצב של איטליה", שכידוע סופרת אלפי הרוגים. זאת בעקבות תמונות תמונות מחתונה בודדת בה הפרו באופן בוטה את ההנחיות.

לדבריה, הגורם הבכיר שזכה לתואר הלא ברור "בסביבת מקבלי ההחלטות" אמר כי, "אם נהיה איטליה זה בגלל ההתנהגות של חלק מהציבור החרדי שלא מפנים את המצב, ממשיך בחיים, נדחס באוטובוסים, מקיים חתונות ומצטופף בישיבות. הם לא מבינים מול מה אנחנו עומדים פה ובעוד שבוע-שבועיים זה עלול להתפוצץ לכולנו בפרצוף".

מי שהיה שם כדי לענות לה בזמן אמת הוא הפרשן דתי של הערוץ, הכתב לענייני חרדים יאיר שרקי, שאמר כי "יש יותר ממיליון חרדים בישראל. רובם הגדול פועל לפי כל ההוראות וההנחיות. אי אפשר להכליל ציבור שלם בגלל חלק קטן ושולי. בניגוד לפרסומים – הם סגרו את כל הישיבות". עוד ציין כי "משפחות גדולות וברוכות ילדים יתקשו מאד להסתגר בבית צפוף לאורך זמן, ללא אינטרנט שמאפשר פתרונות למידה ופנאי מרחוק וללא רכבים פרטיים שמאפשרים לוותר על תחבורה ציבורית".

עוד הוסיף כי, "אפשר גם להוסיף כאן את שאלת סדרי העדיפויות, שמשפיעה גם על השיפוטיות: כשם שיש מי שחשוב לו לצאת להפגין יש מי שחשוב לו להתפלל. אין בכך להצדיק שום הפרה של חובת הזהירות, אבל צריך לזכור שראינו רמיסה של ההוראות במגזרים נוספים. במקום להאשים ולהכליל את החרדים חשוב למצוא להם פתרונות מעשיים שיהפכו את הנחיות הבטיחות החדשות להנחיות שהם יכולים ליישם".

"ועוד הערה לסיום", עונה שרקי למסיתים, "בישראל חיים יותר ממיליון חרדים – זה ציבור גדול ומגוון. יש בו קהילות שמחמירות אף יותר מדרישת המדינה ויש כאלו שעדיין מזלזלות, בעיקר כי הן לא מודעות ולא חשות אמון כלפי רשויות המדינה. אי אפשר להכליל ציבור גדול כזה במשפט, גם אם מישהו כבר מתכונן לוועדת החקירה".

יצוין שתחילת השבוע, לאחר שמשרד הבריאות הורה להשבית אחוזים ניכרים מהמשק בכדי שאנשים יישארו בבתים, עשרות אלפי חילוניים בחרו להתייחס לכך כעוד יום חופש רבבות נצפו בפארקים ובחופים ללא כל זהירות ומשמעת להנחיות משרד הבריאות על שמירת מרחק וכדו', ובכך סיכנו את חיי אדם של רבים. גם היום מחוץ לכנסת בחרו מפגינים להתכנס למרות הסכנה.

העיתונאי החרדי הבכיר אבי מימרן אמר בתגובה ל"דיווח" האנטישמי "ככה נראית הסתה קלאסית. חברה, תזהרו! שמנו קורונה במצות". עורך עיתון בקהילה שלמה קוק הגיב, "נמצאו האשמים במשבר הקורונה: יהודים מאמינים שסוגרים ישיבות ובתי כנסת ומתפללים ולומדים על-פי ההנחיות לשמירה על העם כולו. הכל בגללם. אנטישמיות בערוץ 12 מפי דנה וייס ו"גורם בכיר". איכס".

אבי גרינצוויג קרה לילד בשמו: "האייטם של דנה וייס הערב הוא אנטישמי כפשוטו. ראינו חוסר אחריות גם בציבור הכללי, גם בצה"ל וגם במגזרים נוספים. לומר ש"אם יהיה פה תסריט אימים זה בגלל החרדים" עוד לפני שהתסריט התרחש אפילו – זו שנאה לשמה". עוד הוסיף כי, "בבחירה בין בחור הישיבה שנשאר לשקוד על תלמודו באמונה ותקווה שזה יגן וישמור על עם ישראל, מול המפגין האנרכיסט שיצא להתקוטט עם שוטרים היום – אני בצד של הראשון".

מקור
 

זבון וזבין

משתמש מקצוען
צריך לקחת בחשבון את ה"רמה הגבוהה" של ההיגיינה ששוררת שם
אחד מהנקודות שעל סמך זה בניתי את התחזית...
כל אחד מוזמן לבד לראות איך שכל יום המספרים מוכפלים !!! ובגלל שהם התחילו מאוד מאוחר זה עדיין לא בולט אבל עוד חזון למועד...
נדמה לי שכבר לא צריך את ביבי... הוא מאוד התגאה בקשרים שהשיג עם צ'אד (מדינה שהיום נחשפה לראשונה לנגיף) ואוגנדה ורואנדה ואתיופיה וכו'...
 

chetz321

משתמש מקצוען
D I G I T A L
נדמה לי שכבר לא צריך את ביבי... הוא מאוד התגאה בקשרים שהשיג עם צ'אד (מדינה שהיום נחשפה לראשונה לנגיף) ואוגנדה ורואנדה ואתיופיה וכו'...
עדיין יש להם קולות באו"ם
 

משך

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופי
צילום מקצועי
יוצרי ai
פתחתי פתח לבדיקת סטטיסטיקה שנראתה לי יותר נחוצה מהקורנה..-והמבין יבין.
שלא תגידו ששכחתי.... :p
עדכון נטו:
פורום דיווחים ודיונים על הקורונה
נושאים 459 הודעות 19K


אשכול 'הפטפטת'
5,000 הודעות!!!
250 עמ'
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
והמדינות באפריקה (שעוד חזון רב למועד ואינני כותב זאת כנבואה אלא על פי העבר אני צופה פני העתיד - ובעוד חודש ומעלה הכותרות יעסקו בעיקר במדינות אפריקה !!!) במקום הפוך !!!
ישנן הרבה מדינות נחשלות שם
הן ברפואה והן בתקשורת

אז לא כל מת, נדע בוודאות את סיבת מותו
שזה בגלל הקורונה...

כנ"ל לגבי הנדבקים, אם לא יעשו בדיקות יותר מדי
שבטים שלמים יכולים להידבק, אבל מי ידע לדווח על זה?
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  10  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה