קורונה קורונה 3

מצב
הנושא נעול.

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
שלא יהיו התקהלויות מעל 10 אנשים
 

משה ל.

משתמש צעיר
במדיניות של חינוך הציבור נתניהו 10
בפוזות ובדרמה 10
בשיווק 10
השאלה היא מה קורה עם הטיפול בנגיף עצמו [בדיקות בכמויות לא 500 ביום, היערכות מסיבית של משרד הבריאות, חיסונים,וכו']
כי חינוך הציבור זה לא הכל.
 

MOTI.Z

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
המשתמש נחסם
מה עם תפילות בציבור?
 

פרספכתיבה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
יוצרי ai
המשך נאום2:
נתניהו מדגיש כי הממשלה תמשיך להבטיח מתן שירותים חיוניים לכל המשק- לדגבי המזון-אין שום סיבה להסתער על הסופרמרקטים-אין מגבלה על ייבוא מזון, יש די והותר מלאי מזון גם לעכשיו וגם לפסח, אין מחסור אמיתי, יתכן שיש מחסור רגעי כי לא ציפו להתסערות הזו, כנ"ל לגבי תרופות- אין מחסור ולא צפוי. כנ"ל שירותי בנקאות יעבדו כרגיל, שירותי דלק-כנ"ל. אך על מה שקשור לתרבות הפנאי יופסק החל ממחר בבוקר- מסעדות, בתי קפה ומקומות בילוי ייפסקו.
מה שקשור למסחר, ייצור ושירותים- יימשך בתנאים מגבילים ומהודקים תוך כדי שמירה על מחרק של 2 מטר. מי שלא חייב לצאת לעבודה ולהיות במקום העבודה שלא תיהיה. דנים כרגע מה לגבי תחבורה ציבורית. האזרחים נדרשים לדלל כמה שיותר את היציאה למרחב הציבורי. כך נמשיך להקדם את העולם והמחלה -להגיע לשיטוח העקומה, לעשות זאת בכוחות משותפים - כל האזרחים והתושבים לפעול בתהאם להנחיות ולהשיג את המטרה.
פרופסר סיגל סדצקי אחראית בריאות הציבור מדברת:
אנו מתמודדים ען וירוס שעובר מאדם לאדם ווהדבקה מאדם לאדם. האסטרטגיה הטובה ביותר להפחתה וההאטה בהדבקה היא המנעות מהדבקה נוספת. מדינות אחרות במצב הנוכחי של ישראל - חלק מהמדינות ההדבקה התגברה וחלר מדינות זה נבלם. וזה תלוי באסטרטגיה של בידוד ומניעת הדבקה. הפעילות בשני מישורים: מצד אחד- לאתר ולבודד את מי שכבר חולה ואת המגעים שלהם, אנשים שהם בסיכון גבוה לפתח את המחלה כי שהו בחו"ל וכו', אנשים עם מחלת חום ותסימנים. אחת הבעיות במחלה הזו היא שאנשים עלולים להדביק גם כשהם ללאתסמינים בכלל ולכן חייבים לצאת עם הגבלות לכלל הציבור החדש ולאמץ כללי התנהגות חדשים כי איננו יכולים לאתר את החולים.
כלל ראשון: ריחוק חברתי- מרחק של 2 מטר בין בנ"א, הייגנה אישית רחיצת ידיים, התעטשות למרפק או ליד, התקהלות של לא יותר מ10 אנשים באותו מרחב אסורות!!!! ולשמור על מרחק 2 מטר- במרחב הציבורי ובבית. צריך לסגל זאת גם בעבודה.
החברה שלנו היא מכלול אחד ואנו דואגים לכולם. אם תהיה תחלואה היא תהיה בכל הציבור ללא אפליה. אנו דואגים לילדים הצעירים ולקשישים, זה נכון חברתית מוסרית ואנו חייבים לשמור על כלל החברה.
המשך בהודעה הבאה...
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  17  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה