אני הראשונה שנותנת הזדמנות לחדשים. אבל כאשר חשוב לי לקדם דברים, אני מעדיפה לשמוע מבעלי ניסיון.. אפשר אולי לשלב.
אני יכול גם לעזור אם צריךאני יכולה לעשות קופי.
לדעתי מיתוג זה הדבר שצריך בו את המומחים באמת והותיקים
לא?
אולי אני טועה אבל לפעמים אני רואה פרסומות של חברות ענק שמשקיעות מליונים ובמחילה אני שובר ת'ראש מי ה... שעושה כזו פרסומת, ומאידך לא פעם אני פותח עלוני פרסום ואני רואה פרסומות של עסקים קטנים שפשוט להתפעל אז כמובן אי אפשר להכליל אבל עדיין
אולי אני טועה אבל לפעמים אני רואה פרסומות של חברות ענק שמשקיעות מליונים ובמחילה אני שובר ת'ראש מי ה... שעושה כזו פרסומת, ומאידך לא פעם אני פותח עלוני פרסום ואני רואה פרסומות של עסקים קטנים שפשוט להתפעל אז כמובן אי אפשר להכליל אבל עדיין
אולי כדאי לפתוח על זה אשכול אבל אני מחזיק בטענה שהעולם המקצועי חי קצת בתוך עולם משל עצמו הוא התרגל לחשוב לפי כללים מסוימים לפי תובנות שמגיעות מתוך המקצוע אחרי ההכרות אם התחום אנחנו מתרגלים לחשוב באופן מסוים שבעינינו נראה פשוט אבל בעיני מי שלעולם לא התחכך אם עולם הפרסום זה לא מובן מאיליו כלל ומה לעשות הם הלקוחות שרואים את הפרסום בעיני פרסום בעיקר זו פסיכולוגית המוניםכנראה שאתה לא קהל היעד...
בדרך כלל על קמפיינים של חברות מוכרות עוברים המון אנשי מקצוע עד שעולים לאוויר
אולי כדאי לפתוח על זה אשכול אבל אני מחזיק בטענה שהעולם המקצועי חי קצת בתוך עולם משל עצמו הוא התרגל לחשוב לפי כללים מסוימים לפי תובנות שמגיעות מתוך המקצוע אחרי ההכרות אם התחום אנחנו מתרגלים לחשוב באופן מסוים שבעינינו נראה פשוט אבל בעיני מי שלעולם לא התחכך אם עולם הפרסום זה לא מובן מאיליו כלל ומה לעשות הם הלקוחות שרואים את הפרסום בעיני פרסום בעיקר זו פסיכולוגית המונים
יש בזה משהו שלפעמים משרדי פרסום גדולים משתמשים ביותר מדי תקציב ומורחים אותו..אולי אני טועה אבל לפעמים אני רואה פרסומות של חברות ענק שמשקיעות מליונים ובמחילה אני שובר ת'ראש מי ה... שעושה כזו פרסומת, ומאידך לא פעם אני פותח עלוני פרסום ואני רואה פרסומות של עסקים קטנים שפשוט להתפעל אז כמובן אי אפשר להכליל אבל עדיין
יש בזה משהו שלפעמים משרדי פרסום גדולים משתמשים ביותר מדי תקציב ומורחים אותו..
כשלמדתי פרסום, סיפר המנחה על שני לקוחות שהגיעו למשרד הפרסום (לא חרדי).
אחד עם תקציב ענק, והשני בקושי עם כמה אגורות (טוב, אני נסחפת, אבל הרעיון מובן).
נדרש מהם להכין לשניהם קליפ פרסומת לטלויזיה.
ללקוח של התקציב הענק הם השתמשו בשחקנים מקצועיים ושילמו להם הון, מכוניות, הסרטות ענק, בתים.. (ולא נשכח גם אוכל טוב לשחקנים ולעוסקים במלאכה).
ללקוח של התקציב הדל הם לקחו שחקנים מבית ספר ללימודי משחק, הסריטו בחצר של בית, על רקע מכונית שלא שכרו אותה בכלל..
הוא אמר שהסרטון ללקוח דל התקציב יצא הרבה יותר טוב, (אולי כיון שאלתרו והיו יצירתיים העיקר שיצא משהו מוצלח).
בקיצור, לא תמיד תקציב הוא זה שעושה את ההבדל, אבל מקצוענים לפחות משופשפים יותר ויכולים לתפקד כנראה גם בחוסר תקציב..
אל תחמיצו!!!
מנוי פרימיום באתר פרוג, יקפיץ את המוניטין שלך לקהל גדול שאסור לך להחמיץ!
ועכשיו בהזדמנות, מבצע פסח 10% הנחה ברכישת מנוי שנתי!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: