קופירייטינג קופירייטינג במחיר סביר.

בחור חריף

משתמש פעיל
שלום לכולם. מחפש מישהו/י שיעשו לי פרסום במחיר שווה כולל קופירייטינג , אפילו מישהו מתחיל/ה, העיקר שיהיה מחיר סביר.
אשמח אם מישהו יכול לעזור לי.
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
למה אתם קוראים מחיר סביר?
יש מצב שגם קופירייטרים מקצועיים לא מביאים מחירים בשמים,
ורק תרוויחו לקבל שרות מקצועי ומנוסה.
(אין מה לעשות. בעולם הפרסום- המיומנות והשפשוף מעניקים ערך שאי אפשר להתעלם ממנו)..
 

בחור חריף

משתמש פעיל
נכון.
ומצד שני יש תותחי על עם כשרונות אלופים, שכל החיסרון שלהם שהם חדשים , ואותם אני מחפש. רוצה לתת להם את ההזדמנות.
 

פוזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אני יושב מידי שבוע
עם המון בעלי עסקים
שבוכים בעיקר על החיסכון
בשיווק ופרסום נכון של העסק
 

ראפ

משתמש פעיל
אולי אני טועה אבל לפעמים אני רואה פרסומות של חברות ענק שמשקיעות מליונים ובמחילה אני שובר ת'ראש מי ה... שעושה כזו פרסומת, ומאידך לא פעם אני פותח עלוני פרסום ואני רואה פרסומות של עסקים קטנים שפשוט להתפעל אז כמובן אי אפשר להכליל אבל עדיין
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
אולי אני טועה אבל לפעמים אני רואה פרסומות של חברות ענק שמשקיעות מליונים ובמחילה אני שובר ת'ראש מי ה... שעושה כזו פרסומת, ומאידך לא פעם אני פותח עלוני פרסום ואני רואה פרסומות של עסקים קטנים שפשוט להתפעל אז כמובן אי אפשר להכליל אבל עדיין

יש תופעה כזו .איך שהבנתי זה כי:
הלקוחות והרבה מנהלים שמרניים מידי
כל דבר עובר הרבה ביקורת עד שהוא מאושר.
 

מנהל מדיה

משתמש פעיל
אולי אני טועה אבל לפעמים אני רואה פרסומות של חברות ענק שמשקיעות מליונים ובמחילה אני שובר ת'ראש מי ה... שעושה כזו פרסומת, ומאידך לא פעם אני פותח עלוני פרסום ואני רואה פרסומות של עסקים קטנים שפשוט להתפעל אז כמובן אי אפשר להכליל אבל עדיין




כנראה שאתה לא קהל היעד...

בדרך כלל על קמפיינים של חברות מוכרות עוברים המון אנשי מקצוע עד שעולים לאוויר
 

ראפ

משתמש פעיל
כנראה שאתה לא קהל היעד...

בדרך כלל על קמפיינים של חברות מוכרות עוברים המון אנשי מקצוע עד שעולים לאוויר
אולי כדאי לפתוח על זה אשכול אבל אני מחזיק בטענה שהעולם המקצועי חי קצת בתוך עולם משל עצמו הוא התרגל לחשוב לפי כללים מסוימים לפי תובנות שמגיעות מתוך המקצוע אחרי ההכרות אם התחום אנחנו מתרגלים לחשוב באופן מסוים שבעינינו נראה פשוט אבל בעיני מי שלעולם לא התחכך אם עולם הפרסום זה לא מובן מאיליו כלל ומה לעשות הם הלקוחות שרואים את הפרסום בעיני פרסום בעיקר זו פסיכולוגית המונים
 

מנהל מדיה

משתמש פעיל
אולי כדאי לפתוח על זה אשכול אבל אני מחזיק בטענה שהעולם המקצועי חי קצת בתוך עולם משל עצמו הוא התרגל לחשוב לפי כללים מסוימים לפי תובנות שמגיעות מתוך המקצוע אחרי ההכרות אם התחום אנחנו מתרגלים לחשוב באופן מסוים שבעינינו נראה פשוט אבל בעיני מי שלעולם לא התחכך אם עולם הפרסום זה לא מובן מאיליו כלל ומה לעשות הם הלקוחות שרואים את הפרסום בעיני פרסום בעיקר זו פסיכולוגית המונים





צודק במפורש.
אם כי לפעמים זה בגלל שאתה לא קהל היעד.

ובמגזר המקצועי כיום עיקר העבודה של מחלקת הקריאייטיב זה לגעת ללקוח בבטן הרכה ובצורה הפשוטה והישירה ביותר.
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
אולי אני טועה אבל לפעמים אני רואה פרסומות של חברות ענק שמשקיעות מליונים ובמחילה אני שובר ת'ראש מי ה... שעושה כזו פרסומת, ומאידך לא פעם אני פותח עלוני פרסום ואני רואה פרסומות של עסקים קטנים שפשוט להתפעל אז כמובן אי אפשר להכליל אבל עדיין
יש בזה משהו שלפעמים משרדי פרסום גדולים משתמשים ביותר מדי תקציב ומורחים אותו..

כשלמדתי פרסום, סיפר המנחה על שני לקוחות שהגיעו למשרד הפרסום (לא חרדי).
אחד עם תקציב ענק, והשני בקושי עם כמה אגורות (טוב, אני נסחפת, אבל הרעיון מובן).
נדרש מהם להכין לשניהם קליפ פרסומת לטלויזיה.
ללקוח של התקציב הענק הם השתמשו בשחקנים מקצועיים ושילמו להם הון, מכוניות, הסרטות ענק, בתים.. (ולא נשכח גם אוכל טוב לשחקנים ולעוסקים במלאכה).
ללקוח של התקציב הדל הם לקחו שחקנים מבית ספר ללימודי משחק, הסריטו בחצר של בית, על רקע מכונית שלא שכרו אותה בכלל..
הוא אמר שהסרטון ללקוח דל התקציב יצא הרבה יותר טוב, (אולי כיון שאלתרו והיו יצירתיים העיקר שיצא משהו מוצלח).
בקיצור, לא תמיד תקציב הוא זה שעושה את ההבדל, אבל מקצוענים לפחות משופשפים יותר ויכולים לתפקד כנראה גם בחוסר תקציב..
 

מנהל מדיה

משתמש פעיל
יש בזה משהו שלפעמים משרדי פרסום גדולים משתמשים ביותר מדי תקציב ומורחים אותו..

כשלמדתי פרסום, סיפר המנחה על שני לקוחות שהגיעו למשרד הפרסום (לא חרדי).
אחד עם תקציב ענק, והשני בקושי עם כמה אגורות (טוב, אני נסחפת, אבל הרעיון מובן).
נדרש מהם להכין לשניהם קליפ פרסומת לטלויזיה.
ללקוח של התקציב הענק הם השתמשו בשחקנים מקצועיים ושילמו להם הון, מכוניות, הסרטות ענק, בתים.. (ולא נשכח גם אוכל טוב לשחקנים ולעוסקים במלאכה).
ללקוח של התקציב הדל הם לקחו שחקנים מבית ספר ללימודי משחק, הסריטו בחצר של בית, על רקע מכונית שלא שכרו אותה בכלל..
הוא אמר שהסרטון ללקוח דל התקציב יצא הרבה יותר טוב, (אולי כיון שאלתרו והיו יצירתיים העיקר שיצא משהו מוצלח).
בקיצור, לא תמיד תקציב הוא זה שעושה את ההבדל, אבל מקצוענים לפחות משופשפים יותר ויכולים לתפקד כנראה גם בחוסר תקציב..




גם יתכן בדגש על הגם..
שללקוח הדל הייתה ס''ד שקריטית גם בפרסום הכי מוצלח!
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
עסק מתחיל לא צריך להשקיע את כל נכסיו בפרסום תותחי
די לו בלוגו נכון המתאים לרמת העסק שלו, וכנ"ל פרסום.

לאחר תקופה, כשהוא כבר מכיר את מעלותיו וחסרונותיו, לומד את קהל היעד ומדייק את ערכיו,
שילך לממתג מקצועי יותר.

מה זה מקצועי? לא בהכרח מי שלוקח מחיר גבוה יותר (כי עבר אצל קאוצ'ר ושות')
מקצועיות נבחנת בעיקר בלקיחת אחריות ובתוצאות טובות.
במה עוד? מוזמנים להוסיף.

בהצלחה!
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  29  פעמים

לוח מודעות

למעלה