קופירייטינג קופירייטינג במחיר סביר.

מנהל מדיה

משתמש פעיל
עסק מתחיל לא צריך להשקיע את כל נכסיו בפרסום תותחי
די לו בלוגו נכון המתאים לרמת העסק שלו, וכנ"ל פרסום.

לאחר תקופה, כשהוא כבר מכיר את מעלותיו וחסרונותיו, לומד את קהל היעד ומדייק את ערכיו,
שילך לממתג מקצועי יותר.

מה זה מקצועי? לא בהכרח מי שלוקח מחיר גבוה יותר (כי עבר אצל קאוצ'ר ושות')
מקצועיות נבחנת בעיקר בלקיחת אחריות ובתוצאות טובות.
מוזמנים להוסיף.

בהצלחה!




איך אדם לא מקצועי יקח אחריות?

ואיך אדם מקצועי שהשקיעו המון כדי להביא תוצאות יקח זול?
ממש תרתי דסתרי.

לפני שמחברים עסק לחשמל צריך שיווק טוב.
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
אגב אחד המורים בפרוג לכתיבה שיווקית
אמר לי שמי שלוקחת מחיר נמוך הורסת לעצמה ולאחרים.
אבל עסק התמחור והגביה דבר קשה .הכי קל להיות שכירים בקטע הזה.
ואנשים שמתחננים לך או עוברים למתחרה אם לא עשית להם מחיר.
(דרוש ביטחון עצמי ושרירים מברזל.איפה קונים את זה?
חוץ מנסיון כואב?)
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
אגב אחד המורים בפרוג לכתיבה שיווקית
אמר לי שמי שלוקחת מחיר נמוך הורסת לעצמה ולאחרים.
הוא שכח לומר שלוקח לעסק בערך כחמש שנים להתבסס.
גם לקופירייטר.
גם לנו נתנו כל מיני תמחורים וזה היה מעולה כדי שנבין בערך כמה לתמחר כל דבר.
היום אני מבינה שהמחירים היו ממש בערך.
יש דברים שגם היום (9 שנות ניסיון בכתיבת תוכן, כן?) אני לוקחת יותר זול ממה שהיה כתוב בתמחור של הקופירייטרים המתחילים, לעומת מחירים שלקחתי יותר יקר מראש.

השיעור על התמחור היה קצר ומהיר, ולא ממש קיבל מקום.
אולי באמת כדאי להקדיש לו יותר זמן.
 

ראפ

משתמש פעיל
אולי נפתח אשכול קבוע בנושאים הללו אני באופן אישי חדש פה וצריך קצת כבוד ולא לקפוץ ישר אבל אולי אחד הוותקים
 

ראפ

משתמש פעיל
אולי לא בתמחור ממש אלא בתובנות המשתנות שלנו בעיניני הפרסום כמו הדיונים שגלשנו לשם
 

מנהל מדיה

משתמש פעיל
אי אפשר, כי תמחור הוא פונקציה של כמה פרמטרים משתנים.




אני בטוח שתמחור הוא ענין של תוצאות.

פרסומאי שיש לו תוצאות מעולות ובא לפרסם עסק שהלידים שווים סכום טוב
זה לא סיכון לתת לו שכר טירחה נאה.

כלל שהרמה מתרחקת מתוצאות
המחיר יורד והוויכוחים בהתאם
 

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
אני בטוח שתמחור הוא ענין של תוצאות.

פרסומאי שיש לו תוצאות מעולות ובא לפרסם עסק שהלידים שווים סכום טוב
זה לא סיכון לתת לו שכר טירחה נאה.

כלל שהרמה מתרחקת מתוצאות
המחיר יורד והוויכוחים בהתאם
זה בד"כ נכון,
אבל יש לקוחות קשים שמתווכחים בכל מקרה :confused:
 

כּוֹתָר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
אולי נפתח אשכול קבוע בנושאים הללו אני באופן אישי חדש פה וצריך קצת כבוד ולא לקפוץ ישר אבל אולי אחד הוותקים
אולי דווקא אתה החדש, תעורר דיונים מרתקים כמו שרק החדשים יכולים.
בכבוד !
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה