יש 2 סוגי מבחנים: מבחנים שברור וידוע כמה יורד על כל שגיאה והשגיאות ברורות מאוד, כמו במבחן אמירקאי / מבחן בדקדוק וכדומה. אך יש מבחנים שלא ברור בדיוק כמה יורד על כל שגיאה וגם השגיאות לא כ"כ ברורות כמו לדוגמא מבחן בתורה וכדומה.
ועל כן, בסוג הראשון- זה באמת לא 'פייר' להוריד בגלל התנהגות וכולי. זה לא הגיוני.
אך בסוג השני של מבחנים בד"כ התלמידות לא יכולות להצביע על מקום מסוים שהורידו להם יותר.
וממילא במבחן כזה ורק במבחן כזה בהבלעה (ולא מתוך כעס אישי) המורה תוכל להשתמש בציון כדי לחנך ולהראות שההשקעה שווה ומביאה תוצאות, ולהיפך. הבנות יראו את זה בתור תוצאה טבעית.
זה חייב להראות טבעי!!
(ברור שניתן להשתמש בציון גם כדי להעלות לתלמידות חלשות שמשקיעות)
(אני עוסקת בחינוך אך לא בתור מורה)
ועל כן, בסוג הראשון- זה באמת לא 'פייר' להוריד בגלל התנהגות וכולי. זה לא הגיוני.
אך בסוג השני של מבחנים בד"כ התלמידות לא יכולות להצביע על מקום מסוים שהורידו להם יותר.
וממילא במבחן כזה ורק במבחן כזה בהבלעה (ולא מתוך כעס אישי) המורה תוכל להשתמש בציון כדי לחנך ולהראות שההשקעה שווה ומביאה תוצאות, ולהיפך. הבנות יראו את זה בתור תוצאה טבעית.
זה חייב להראות טבעי!!
(ברור שניתן להשתמש בציון גם כדי להעלות לתלמידות חלשות שמשקיעות)
(אני עוסקת בחינוך אך לא בתור מורה)
נערך לאחרונה ב: