כללי פרסומת לרהיטים

  • פותח הנושא st28
  • פורסם בתאריך

צילומית

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
המודעה עושה את החנות למשהו שכל כך רצתה להיות ולא ידעה איך.....
 

israelm24

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מעבר לכל מה שכתבו כאן כולם לי בעיקר הפריעה הכותרת עם ה-3000 ש"ח, צריך וכדאי למצוא לזה סידור אחר וגם פונט אחר יציב יותר.

(אגב, אני נהנה מאוד לראות את המודעות שלך במקומונים באלעד, עבודות מקסימות אחת אחת!)
 

st28

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י israelm24;356815:
(אגב, אני נהנה מאוד לראות את המודעות שלך במקומונים באלעד, עבודות מקסימות אחת אחת!)

חן חן על הפירגון,;)

המודעה כבר הוסיפה לעצמה עומס נוסף..
אשמח אם יש למישהו רעיון לאן להזיז את ה-3000...שהולכים להשתנות עד פסח כל שבוע..
התמונה פחות משמעותית מבחינה שווקית ומטרתה יותר להראות שאכן דובר בחנות רהיטים,
 

קבצים מצורפים

  • 14777.jpg
    KB 134.5 · צפיות: 8

shira

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
הייתי מיישרת את ה 3000 ש"ח מעל לספה (מקטינה אותו מעט), ולא אוטמת את האפסים, את ה"יכולים להיות שלך" תנסי לשים מתחת לאפסים.
חוץ מזה, המודעה יפה מאוד למרות העומס.
 

אילנה1

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
מודעה יפה, צבעים יפים, לדעתי להעלות את ה3000 עוד קצת למעלה, עם נטיה קלה באלכסון.
 

וואהו

משתמש רשום
המודעה יפה ביותר.
זה בעיה שמשקיעים יותר מידי בעיצוב ולא בחשיבה הפרסומית.
אני אקנה רהיטים במקום איכותי, אמין, ולא יקר. ההגרלה כאן לא נכונה לרשת. היא מוציאה את החנות כמו עוד הגרלה על אוויר.
ברור מעל לכל ספק שמודעה מכירתית תביא כפול ומשולש לקוחות.

אין במודעה משהו שיתפוס את העין מיד, הסדר גרוע:
יכולים להיות שלך - 3,00 ש"ח - נכנסים (יצא מטושטש ולא ברור בהדפסה) להגרלה, פרטי המבצע ושם כבר המשכתי למודעה הבאה.

צריך כותרת זועקת: מרהטים את הבית לחג בחינם! (עם כוכבית)
ואז סאב טקסט:
מחדשים את הרהיטים לכבוד החג ונכנסים להגרלה על סכום הקניה.

ובקטן (ולא על רקע כהה, זה יבלע בהדפסה - אין רגיסטר טוב לעיתון בד"כ) פרטי המבצע.

מי שהמודעה משכה אותו יקרא ומי שלא עכשיו אפשר לומר שהוא לא הקהל יעד.

העיצוב בכללותו מדהים.
 

st28

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י וואהו;356859:
.
אני אקנה רהיטים במקום איכותי, אמין, ולא יקר. ההגרלה כאן לא נכונה לרשת. היא מוציאה את החנות כמו עוד הגרלה על אוויר.
ברור מעל לכל ספק שמודעה מכירתית תביא כפול ומשולש לקוחות.

צר לי להגיד לך שהההגרלה הזאת רצה כבר 7 שנים,
כמות הקניות והבאז שהיא יוצרת הם הרבה מעבר למצופה,
החנות הזאת מוכרת ולא חדשה, (למעט בי-ם)

מעבר לזה--תודה על הערות הבונות,
 

miri

מירי הס- אמנית ציור
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
לא קראתי את ההודעות לפני יכול להיות שמשהו כבר העיר בגדול הפריע לי שה3000 לא ברור היה במבט ראשון ונראה לי שהמודעה בלבן היתה כבר יותר נקיה בהרבה
סה"כ כיוון מקסים וטוב
 

דואר

משתמש צעיר
דווקא אחרי הפרסומות המזעזעות שלהם שמרוחות לאורך ולרוחב כל המקומונים זה מאוד משמח שהם החליטו לשנות גישה וכיוון פרסומי ועיצובי...
הגיע הזמן.
 

ישראל זילברברג

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
מצו"ב דוגמא לקומפוזיציה נוספת, בהצלחה

\\SHARAT\Users\israel\Desktop\דוגמא לקומפוזיציה.jpg
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב חַלְּצֵנִי יְהוָה מֵאָדָם רָע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי:ג אֲשֶׁר חָשְׁבוּ רָעוֹת בְּלֵב כָּל יוֹם יָגוּרוּ מִלְחָמוֹת:ד שָׁנֲנוּ לְשׁוֹנָם כְּמוֹ נָחָשׁ חֲמַת עַכְשׁוּב תַּחַת שְׂפָתֵימוֹ סֶלָה:ה שָׁמְרֵנִי יְהוָה מִידֵי רָשָׁע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי אֲשֶׁר חָשְׁבוּ לִדְחוֹת פְּעָמָי:ו טָמְנוּ גֵאִים פַּח לִי וַחֲבָלִים פָּרְשׂוּ רֶשֶׁת לְיַד מַעְגָּל מֹקְשִׁים שָׁתוּ לִי סֶלָה:ז אָמַרְתִּי לַיהוָה אֵלִי אָתָּה הַאֲזִינָה יְהוָה קוֹל תַּחֲנוּנָי:ח יְהוִֹה אֲדֹנָי עֹז יְשׁוּעָתִי סַכֹּתָה לְרֹאשִׁי בְּיוֹם נָשֶׁק:ט אַל תִּתֵּן יְהוָה מַאֲוַיֵּי רָשָׁע זְמָמוֹ אַל תָּפֵק יָרוּמוּ סֶלָה:י רֹאשׁ מְסִבָּי עֲמַל שְׂפָתֵימוֹ (יכסומו) יְכַסֵּמוֹ:יא (ימיטו) יִמּוֹטוּ עֲלֵיהֶם גֶּחָלִים בָּאֵשׁ יַפִּלֵם בְּמַהֲמֹרוֹת בַּל יָקוּמוּ:יב אִישׁ לָשׁוֹן בַּל יִכּוֹן בָּאָרֶץ אִישׁ חָמָס רָע יְצוּדֶנּוּ לְמַדְחֵפֹת:יג (ידעת) יָדַעְתִּי כִּי יַעֲשֶׂה יְהוָה דִּין עָנִי מִשְׁפַּט אֶבְיֹנִים:יד אַךְ צַדִּיקִים יוֹדוּ לִשְׁמֶךָ יֵשְׁבוּ יְשָׁרִים אֶת פָּנֶיךָ:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה