פני אדם עזרה בבקשה!

  • פותח הנושא trew
  • פורסם בתאריך

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
פעם ראשונה שאני מנסה למדל פני אדם
העבודה הזאת נעשת בלי תמונת רפרנס אלא רק על סמך הראש, יש לי הרבה מה לתקן בעיקר באזור השפתיים
אני אשמח מכל מי שיש לו טיפים החל מטופולוגיה נכונה וכלה באיך לטקסטר את הדמות אלו התמונות שיצאו לי אולי מאוחר יור אני יעלה את המאש של העבודה
הרינדור עם סייקלס ו-1000 מחזורי רינדור
יש פה רק חומרים פשוטים כדי שיהיה נח יותר לראות את התוצאה

 

קבצים מצורפים

  • g.jpg
    KB 22.1 · צפיות: 16
  • d.jpg
    KB 25.7 · צפיות: 18

טיפ טופ

משתמש צעיר
יפה מאד

כל הפנים בעולם אפשריות, הגם שחסר קצת שקיעות מסביב לעיינים, הרי שאצל יפנים למשל העניים פחות שקועות כעין מה שעשית. אולי גם הלסת לא רחב מספיק, אך יש גם אנשים כאלה.
 

ישראל פרדס

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
בואנה אתה לא עוצר באדום, אתה רץ קדימה ותגיע רחוק.

על פניו זה נראה טוב למרות שכמובן יש עבודה אבל זה ממש ממש יפה נראה שקלטת את העניין.

אגב מידלת בבלנדר? עם איזה כלי? האם יש שם כלים שדומים לזיבראש?
 

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
יש אבל זה נטו מידול אין פה הברשה אחת
לכן הדגשתי מידול בהודעה
אגב לא עוצר באדום מצאתי אולי יעוד לפנים/מסיכה הזאת

רוזלוציה HD והזמן שרשום שם זה שניות לא דקות

 

קבצים מצורפים

  • untitled.jpg
    KB 105.6 · צפיות: 16

ישראל פרדס

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
כעת אתה מפחיד אותי, נס שזה לא 2:00 בלילה כעת כי הייתי נבהל.

אני זוכר שהתחלתי פעם למדל דמות של בוב הבנאי (זה אמור להיות קל) ואז הגיע ב"ה פרוייקט והפסקתי וזה נמצא באיזה מקום במחשב ונשכח.

ואני זוכר שהתחלתי למדל מכונית הונדה סיוויק הגעתי לשלב שסיימתי את שלדת הרכב, ואז ב"ה הגיע פרוייקט חדש, השם יעזור הלאה.

אולי מישהו מוכן להמשיך מאיפה שהפסקתי.

אגב האם בבלנדר יש אתה המשולשים המרגיזים של מקס או שהגאומטריה דומה למאיה?
 

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
מה זאת אומרת משולשים?
אני משתדל שיהיה לי רק ריבועים ואם יש משולש אז הופכים אותו לריבוע :)
הוא לך להיות כלי (את האמת יש כבר אבל הוא צריך עדיין להשתפר) שזה לא יפריע לו כי הוא ידע לקחת את כל האובייקט ולערוך אותו מחדש שלא יהיה לו משולשים וזה לא משנה כמה משולשים תשים שם
אני רק מחכה שהוא ישולב בתוך בלנדר ואז בכלל יהיה קל למדל
גם לי יש כל מיני בת יענה שמחכה לגואל ועוד כל מיני פרוייקטים שהתחלתי והם עדיין יושבים שם (הדמיה של מסעדה למשל) בנתיים אני מחדש דברים אחרים לחזור אחורה תמיד אפשר, טעויות שעשיתי אז שוות לפח במקום לתקן מודל חדש יהיה כבר מהיר יותר.

נ.ב. את האמת שכבר באתי לפתוח אשכול עם כותרת וווווווואהההההה ;)
 

cello

משתמש צעיר
איור וציור מקצועי
כאמור למעלה, כל פנים הן לכאורה אפשריות
אבל כדי שהפנים תהינה כאלה שהגיוני לפגוש למטה ברחוב-
1. העיניים מדי רחוקות זו מזו
2. האזור העליון של הלחיים בולט מדי החוצה- ולכן העיניים לא מביטות ניכחן כמו שהיה אמור להיות באופן טבעי
3. הבליטה של האף לא ממשיכה כל כך למעלה אלא נעצרת בתחילת המצח ומיד אחריה יש אפילו שקע.
בכלליות זה יפה מאד
 

פופקו

משתמש סופר מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
כמסכה זה מדהים
 

EB3D

משתמש רשום
הבהרות לגבי טופולוגיה - משולשים ומרובעים זה בדיוק אותו דבר לצורך העניין, כי בכל מרובע יש שני משולשים. במאיה צריך מרובעים, במקס צריך משולשים, אבל הרעיון הוא אותו רעיון.
צריך להימנע ממחומשים או משושים.

לגבי המודל עצמו - עבודה יפה, בטח אם זה נעשה ללא רפרנס וניסיון קודם.
כדי לדחוף את זה קדימה,
1. צריך קודם כל להעלות לפה מש עם ויירפריים, כדי שנדע מה קורה ונוכל לכוון יותר את הביקורות שלנו.
2. לעשות את כל מה שCello הציע, כל ההערות נכונות ובמקום.
3. לעבוד עם רפרנס! אין תחליף למידע שמקבלים מתמונות מדוייקות של מה שמנסים למדל. זה נכון כשממדלים קופסא, ובטח ובטח כשממדלים משהו מורכב כמו פני אדם.
4. יש כל מיני כללי אצבע שאפשר לאמץ, כמו למשל - המרחק בין שתי עיניו של אדם הוא בד"כ בדיוק רוחבה של עין אחת. או - ניתן לחלק את הפנים לשלושה חלקים שווים באורכם - המצח, האף ומה שסביבו, הפה והסנטר. כל הכללים האלה בעצם קשורים במספר 3, והם נקראים בספרי האומנות החוק המוזהב The Golden rule of ratio.

בהצלחה, ונשמח לראות התקדמות.
 

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
קצת מצחיק כי באמת התכוונתי היום שלבת לעשות אחד נוסף רק שהפעם עם רפרנס.
אגב עשיתי עבודה נוספת של מידול פנים ושם כן העלאתי את מש.
אשמח לתגובות ובטח ובטח לתגובות כאלה
לגבי החוק המוזהב לא כל כך הבנתי איך מחלקים את הפנים
אשמח לקבל כל מידע נוסף שיש לגבי הנושא הזה
תודה רבה
 

EB3D

משתמש רשום
טוב, אני בטח לא מומחית גדולה למידול פנים. זה אולי התחום הכי קשה למידול נכון.
חשוב להדגיש שתמיד קל להעביר ביקורת ולהגיד מה לא, מה כן לעשות, זה כבר מסובך :)

החוק המוזהב מדבר על חלוקה של המון דברים לשלוש (קומפוזיציות, גדלים וכו'), אבל יש לו גם השלכות לגבי הפנים.
אם תיקח פנים "קלאסיות" תראה שניתן לחלק אותן בקלות לחלק של המצח (מקו השיער, עד קו הגבות).
לחלק של האף - מקו הגבות ועד לקצה האף.
ולחלק של הפה - מתחתית האף ועד קצה הסנטר.

הדבר השני זה נושא הלופים. כלומר - כמה "טבעות" מקיפות את העיניים ואת הפה. זה קשור יותר לריג ואנימציה, שזה עוד הרבה פחות בתחום ההתמחות שלי. אז אני לא מרגישה נוח להסביר אותו, ואשמח אם מישהו אחר יוכל לתת מידע.
הרעיון הכללי הוא לעשות כמה שיותר פרטים שם (על חשבון הלחיים או המצח למשל) כדי לאפשר אנימציה טובה וריאליסטית. סביב הפה צריכות להיות לפחות חמש טבעות, וסביב כל אחת מהעיניים בין שלוש לארבע.
 

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
תודה על ההסברים
בקשר לריגים ולאנימציה זה לא יעזור אם אני יחלק את כל המש שלי פעם או פעמיים?
בצורה הזאת זה חוסך את כל העבודה של של יצירת לופים (אבל מעניש חזק בפוליגנים) שווה?
 

EB3D

משתמש רשום
האמת? מהניסיון שלי עדיף לא לעשות קיצורי דרך.
אני מצרפת פה כמה דמויות ישנות, ואפשר לראות איך לאט לאט תופסים את העניין.
הדמות של הילד והגמד הן ממש גרועות מבחינת טופולוגיה, אין כמעט לופים, ובלתי אפשרי לעשות להן הבעות פנים או לשחק שם בקטע של אנימציה.
אם תסתכל טוב, תוכל לראות ש"גומות החן" של הגמד ממשיכות כמעט עד האוזן. זה נראה מגוחך!
לעומת זאת, האיש המבוגר והפיה כבר ממודלים יותר "לפי הספר".
גומות החן של הפיה יושבות במקום הנכון, והיה מאד קל להכין Blend shapes לפנים שלה.
גם את האיש המבוגר, למרות שהוא מלא טעויות אחרות וקשות (האוזניים עד היום עושות לי צמרמורת :)..), היה קל להפוך לאנימטיבי.

הלוואי והייתי מקשיבה לעצות של עצמי, וגם אני חוטאת בלחזור שוב ושוב לפרוייקטים ישנים ולנסות לתקן.
אבל אם אתה רוצה את האמת? הכי טוב לזרוק לפח ולהכין חדש.
זו הדרך היחידה ללמוד מטעויות, להשתפר ולצמוח.
 

קבצים מצורפים

  • gamad.1.jpg
    KB 423.7 · צפיות: 23
  • vini.1.jpg
    KB 253.1 · צפיות: 14
  • Fairy.1.jpg
    KB 357.8 · צפיות: 13
  • kidhead.jpg
    KB 323.4 · צפיות: 14

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
כן גם אני בדעה הזאת של לזרוק לפח ולהכין אחד חדש
בכל אופן תודה על ההערות
 

יניב

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
אוטומציה עסקית
יש מדריכים מעולים ומקצועיים על זה באתר של בלנדר עוגיה ואפילו שזה באנגלית עדיין אפשר ללמוד המון המון משם (יש שם מרצה אחד שהוא ממש תותח בתחום ולמדתי מהמדריכים שלו המון)
מדריך לדוגמא:
http://www.blendercookie.com/2010/01/28/topology-overview-the-head/
יש שם עוד מדריכים בנושא הטופולוגיה כדי למצוא את כולם פשוט תחפש בשדה החיפוש את המילים: ״Topology overview"

ושיהיה בהצלחה!!!:D
 

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
יפה את זה לא ראיתי
אני חושב שאני יעשה שם סיבוב רציני יותר ממה שעשיתי עד היום, פשוט חשבתי שיש לי כבר את כל הסירטונים שלהם על פנים (כולל הגמדון בית שלהם)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב יַעַנְךָ יְהוָה בְּיוֹם צָרָה יְשַׂגֶּבְךָ שֵׁם אֱלֹהֵי יַעֲקֹב:ג יִשְׁלַח עֶזְרְךָ מִקֹּדֶשׁ וּמִצִּיּוֹן יִסְעָדֶךָּ:ד יִזְכֹּר כָּל מִנְחֹתֶךָ וְעוֹלָתְךָ יְדַשְּׁנֶה סֶלָה:ה יִתֶּן לְךָ כִלְבָבֶךָ וְכָל עֲצָתְךָ יְמַלֵּא:ו נְרַנְּנָה בִּישׁוּעָתֶךָ וּבְשֵׁם אֱלֹהֵינוּ נִדְגֹּל יְמַלֵּא יְהוָה כָּל מִשְׁאֲלוֹתֶיךָ:ז עַתָּה יָדַעְתִּי כִּי הוֹשִׁיעַ יְהוָה מְשִׁיחוֹ יַעֲנֵהוּ מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ בִּגְבֻרוֹת יֵשַׁע יְמִינוֹ:ח אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם יְהוָה אֱלֹהֵינוּ נַזְכִּיר:ט הֵמָּה כָּרְעוּ וְנָפָלוּ וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ וַנִּתְעוֹדָד:י יְהוָה הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

אשליה אופטית • אתגר 48

לוח מודעות

למעלה