כללי פירסום שלי (אני צלמת)

photosbyrik

משתמש פעיל
צילום מקצועי
נכתב ע"י ayala;333537:
אם את יודעת שמי שרוצה תמונה טובה צריך לשלם טוב (לך),
למה שבשביל פרסום טוב וקופירייטינג טוב לא צריך לשלם?
כמובן, אם מישהו כאן אומר לך משהו שאת אוהבת וכו.. אבל מה הסיכויים? כדאי לך להשקיע (מי שרוצה איכות אכן צריך להשקיע! ואם את רוצה לפרסם צילום איכותי, צריך גם להשקיע בפרסומת) לכי לקופירייטר טוב, ולמשרד פרסום רציני, ותעשי משהו כמו שצריך!
החום לדעתי ממש לא הולם.. אגב. הלוגו שלך משגע!

אילה אני שילמתי למישהיא ממש טובה לעשות לי את הפירסום הזה ואני מבינה שאני צריכה לשלם.
תודה בכל אופן!
האמת את החום אני כן אוהבת.... את העיצוב פחות....
 

photosbyrik

משתמש פעיל
צילום מקצועי
דרך אגב אני לא מפרבמת בשום מקום אז ללכת להשקיעה הרבה כסף בקופירייטר ומשרד פירסום לא שווה לי בגלל שזה לפירסומת חד פעמיים רק להזכיר לאנשים בביתר שאני כאן (אחרי חצי שנה שלא פירסמית) בתכלס 95% מהלקוחות שלי באים מפייסבוק ומפה לאוזן ורק איזה אולי 5 אחוז מהספר טלפונים או פירסומת ישנה שלי אז אני חושבת שעם זה לא טוב אולי לא צריך בכלל לפרסם ולהישאר עם ה95% שבאים?!
 

ayala

משתמש מקצוען
ביתר.. אוי. באמת לא מקום הכי הכי לפרסם ולמצוא לקוחות..

אוקי הפרסומת מצויין, (אהבת את החום?...אני מתחילה ללמוד עכשיו מחדש, וכשנלמד על צבע אוכל לומר לך אם חום זה טוב או לא למה שאת רוצה לשדר..)
אבל מה עם הקופירייטינג? זה יכול להרוס לך את כל המודעה!?
 

photosbyrik

משתמש פעיל
צילום מקצועי
האמת יש לי לקוחות בביתר שחוזרים עלי ושולחים לי לקוחות אבל האמת כמו שכבר אמרתי הם באים מפה לאוזן.
אני יודעת שאני לא גרפיקאית ולא קופירייטר ובישביל הפירסום הזה לא שווה לי לקחת מישהוא... כשאני ירצה לפרסם במקומות אחרים כן יהיה לי שווה לקחת מישהוא אבל עכשו לא.
 

sunshine

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
כדי לשדר יוקרה, את חייבת רקע נקי, הפונט טוב, אבל גדול מדי, ועדיף את הגירסה הדקה שלו (אולי "מגע" יותר יתאים), וכן כתיבה בקשת ממש לא מתאימה לרמה של הצילום.
התמונה מרשימה מאוד, אך כפי שאמרו היא יוצרת קונוטציה למוצרי תינוקות... אולי אפשר להראות כמה תמונות בקומפוזיציה יפה, כך יבינו שמדובר בצילום.
מישהי העלתה כאן פעם חלק מאלבום דיגיטלי יפהפה למוסד שהיא עשתה, ושילבה תמונות בקומפוזיציה מאוד מוצלחת.
 

קבצים מצורפים

  • 4.jpg
    1.7 MB · צפיות: 15

photosbyrik

משתמש פעיל
צילום מקצועי
נכתב ע"י sunshine;333585:
כדי לשדר יוקרה, את חייבת רקע נקי, הפונט טוב, אבל גדול מדי, ועדיף את הגירסה הדקה שלו (אולי "מגע" יותר יתאים), וכן כתיבה בקשת ממש לא מתאימה לרמה של הצילום.
התמונה מרשימה מאוד, אך כפי שאמרו היא יוצרת קונוטציה למוצרי תינוקות... אולי אפשר להראות כמה תמונות בקומפוזיציה יפה, כך יבינו שמדובר בצילום.
מישהי העלתה כאן פעם חלק מאלבום דיגיטלי יפהפה למוסד שהיא עשתה, ושילבה תמונות בקומפוזיציה מאוד מוצלחת.

כאן לדעתי לא רואים תמונות אלה רואים אווירה וזה ניראה לי כמו מחנה קיץ או משהוא עם אני הייתי עושה דבר כזה ברבע עמוד של דף לא היו רואים תמונות ואיכות...
 

GRN

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
ריקי, למה שלא תלכי על הכיוון של עיצוב האתר שלך? מאוד אהבתי את הצבעים בצדדים שמאוד מחזקים את התמונות ונותנים להן טאצ' סופי.
 

sunshine

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
לא התכוונתי לעומס כזה, אלא 2-3 תמונות ממוסגרות במסגרת מסולסלת ועומדות בקומפוזיציה טובה, וכמובן על רקע חלק.
אגב, הלוגו שלך ממש יפה.
 

photosbyrik

משתמש פעיל
צילום מקצועי
נכתב ע"י GRN;333589:
ריקי, למה שלא תלכי על הכיוון של עיצוב האתר שלך? מאוד אהבתי את הצבעים בצדדים שמאוד מחזקים את התמונות ונותנים להן טאצ' סופי.

אהבתי תודה לך!
 

TIP X

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
ריקי. חרשתי עכשיו את האתר שלך. אין עליו ועליך!! אדיר. מקצועי. משהו.
 

photosbyrik

משתמש פעיל
צילום מקצועי
נכתב ע"י TIP X;333605:
ריקי. חרשתי עכשיו את האתר שלך. אין עליו ועליך!! אדיר. מקצועי. משהו.
תודה!!!
אני באמת צריכה בפירסום ליגרום לאנשים להיסתכל באתר בגלל שאני מתה על האתר והוא מראה הרבה תמונות ולא כמו אחד בפירסום...
יש כבר כמה שפנו עלי בפרטי ואולי נעשה ברטר על צילומים אז תודה לכולכם!
 

sunshine

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
רעיון לסלוגן: "רגעים ששווה להנציח"...
 

שמואל בזנסון

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
לאחר הצצה באתר שלך אני חושב שאין לך מתחרים ברמה של הצילום ולכן אני ילך יותר רחוק מכולם ואני בכלל מציע שתפרסמי בעיתון משפחה נגיד במוסף "בתוך המשפחה", למה להתמקד בפרסום רק בביתר???

דבר שני, אני מציע לך להשקיע קצת כסף במשרד פרסום רציני כי משרד פרסום לא רק מעצב לך מודעה אלא הוא גם מיחצן את העבודה שלך. למשל הם יכולים לעצב לך מודעה + סלוגן + דילים בכמה עיתונים ובמקביל למסע הפרסום לעשות כתבה עלייך בעיתון על מה שאת עושה בשילוב סיפור החיים שלך...

אם את רוצה לעקוף משרדי פרסום אז תדעי שבכל מערכת של עיתון יש אגף שנקרא שת"פ (שיתוף פעולה) האגף הזה הוא אחראי לקדם אינטרסים של בעלי מקצוע או עסקים בתמורה שאותו בעל מקצוע יתרום מכשרונו לעיתון. אני יזרוק לך סתם דוגמא.... השפית אביגיל מייזליק תפרסם מתכון משובח לחנוכה בעיתון ובתמורה היא תקבל רבע עמוד לפרסום ספרים של ההוצאה לאור שבבעלותה.... שורה תחתונה הפרסום לא עלה לה כסף הוא עלה לה בזמן.

עוד טיפ קטן: כדי למשוך את הציבור החרדי אני לא יודע עד כמה כדאי לשים את המילה "ביקרו באתר" באותיות קידוש לבנה, רצוי שיהיה כתובת האתר אבל לא בולט מידי וגם המספר הסולולרי רצוי שיהיה מספר כשר.

ובעיקר המסר שאני מנסה להעביר לך הוא להרחיב אופקים מכיוון שהכשרון שלך לא מסתיים במחסום הכניסה של ביתר עילית הקפואה אלא הוא צריך למשוך כל אם דתית\חרדית בישראל שרוצה לתעד את ילדיה בסגנון יחודי, איכותי ואותנטי כפי שרק את יכולה להציע.

בהצלחה....
 

ותמיד לבחור

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
או בקיצור, לסיכום דברי צביקי:
תרימי ת'אף, הכי גבוה שאפשר, מכל הבחינות.
אחרים עושים זאת בלי סיבה, לך יש את כל הסיבות שבעולם.


ואין לך מה להתלבט. אחרי עבודות ברמה כזו תמיד ירוצו, בכל תמורה.

(אבל כמובן שכשיבוא זמני להגיע/ לשלוח אליך, תזכרי לי חסד נעורים ותסבסדי.. :cool:)
 

photosbyrik

משתמש פעיל
צילום מקצועי
נכתב ע"י צביקי;333672:
לאחר הצצה באתר שלך אני חושב שאין לך מתחרים ברמה של הצילום ולכן אני ילך יותר רחוק מכולם ואני בכלל מציע שתפרסמי בעיתון משפחה נגיד במוסף "בתוך המשפחה", למה להתמקד בפרסום רק בביתר???

דבר שני, אני מציע לך להשקיע קצת כסף במשרד פרסום רציני כי משרד פרסום לא רק מעצב לך מודעה אלא הוא גם מיחצן את העבודה שלך. למשל הם יכולים לעצב לך מודעה + סלוגן + דילים בכמה עיתונים ובמקביל למסע הפרסום לעשות כתבה עלייך בעיתון על מה שאת עושה בשילוב סיפור החיים שלך...

אם את רוצה לעקוף משרדי פרסום אז תדעי שבכל מערכת של עיתון יש אגף שנקרא שת"פ (שיתוף פעולה) האגף הזה הוא אחראי לקדם אינטרסים של בעלי מקצוע או עסקים בתמורה שאותו בעל מקצוע יתרום מכשרונו לעיתון. אני יזרוק לך סתם דוגמא.... השפית אביגיל מייזליק תפרסם מתכון משובח לחנוכה בעיתון ובתמורה היא תקבל רבע עמוד לפרסום ספרים של ההוצאה לאור שבבעלותה.... שורה תחתונה הפרסום לא עלה לה כסף הוא עלה לה בזמן.

עוד טיפ קטן: כדי למשוך את הציבור החרדי אני לא יודע עד כמה כדאי לשים את המילה "ביקרו באתר" באותיות קידוש לבנה, רצוי שיהיה כתובת האתר אבל לא בולט מידי וגם המספר הסולולרי רצוי שיהיה מספר כשר.

ובעיקר המסר שאני מנסה להעביר לך הוא להרחיב אופקים מכיוון שהכשרון שלך לא מסתיים במחסום הכניסה של ביתר עילית הקפואה אלא הוא צריך למשוך כל אם דתית\חרדית בישראל שרוצה לתעד את ילדיה בסגנון יחודי, איכותי ואותנטי כפי שרק את יכולה להציע.

בהצלחה....

ממש תודה על הזמן והרצון לעזור אני לא כל כך מחפסת לפרסם את עצמי בביתר אלה להכניס פירסום יחיד אחרי הרבה זמן שיזכרו שאני כאן בגלל שאנשים בביתר מקירים אותי כבר אבל שיתן להם פוש לבוא.
ואני ממש לא מחפסת לימשוך את הציבור החרדי בלבד (ויש לי גם לקוחות לא דתים) ועם אני כבר עובדת על עיצוב ומשלמת על זה הרבה כסף אני מעדיפה שזה יהיה לציבור הכללי בגלל שמה לעשות רוב החרדים לא יודעים להעריך אומנות.
ודרך אגב יש לי הרבה לקוחות מבני ברק, ירושלים, מודיעין, אפרת וכל הארץ ובדרך כלל הם שומעים עלי מפייסבוק. (שב"ה עובד מעולה)
 

קורא כרטיסי

משתמש רשום
רעיון לסלוגן: "רגעים ששווה להנציח"...
קצת בעייתי בשבילה הסלוגן הנ"ל הוא יזכיר נשכחות בביתר...
ריקי הצעתי לך כבר סלוגן כמו: "משתלם לי להצטלם", או "מצטלם לי יוקרתי", ולפי הכרתי הטובה (מידי) עם תושבי ביתר רצוי וכדאי להכניס לפרסום תמונה נקיה אבל מעניינת, כמו רצף התמונות של הבת שלך... ולדעתי, כמו דעת רבים פה, עזבי אותך מתושבי ביתר(למרות שיש שם כאלו שמבינים) כי הם מגיעים יותר מפה לאוזן (מנסיון!!) לכי על צילום פרסומות.... ישלך אתזה ובגדול.... ובהצלחה תמיד!!!
 

קורא כרטיסי

משתמש רשום
רעיון לסלוגן: "רגעים ששווה להנציח"...
קצת בעייתי בשבילה הסלוגן הנ"ל הוא יזכיר נשכחות בביתר...
ריקי הצעתי לך כבר סלוגן כמו: "משתלם לי להצטלם", או "מצטלם לי יוקרתי", ולפי הכרתי הטובה (מידי) עם תושבי ביתר רצוי וכדאי להכניס לפרסום תמונה נקיה אבל מעניינת, כמו רצף התמונות של הבת שלך... ולדעתי, כמו דעת רבים פה, עזבי אותך מתושבי ביתר(למרות שיש שם כאלו שמבינים) כי הם מגיעים יותר מפה לאוזן (מנסיון!!) לכי על צילום פרסומות.... ישלך אתזה ובגדול.... ובהצלחה תמיד!!!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלא

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד יְהוָה לֹא גָבַהּ לִבִּי וְלֹא רָמוּ עֵינַי וְלֹא הִלַּכְתִּי בִּגְדֹלוֹת וּבְנִפְלָאוֹת מִמֶּנִּי:ב אִם לֹא שִׁוִּיתִי וְדוֹמַמְתִּי נַפְשִׁי כְּגָמֻל עֲלֵי אִמּוֹ כַּגָּמֻל עָלַי נַפְשִׁי:ג יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  55  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה