חרבות ברזל עסקה לשחרור החטופים

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
הודעה רשמית של חמאס:
"סבב השיחות הנוכחי הסתיים, משלחת חמאס תעזוב הערב את קהיר להתייעצות עם הנהגת הארגון. חמאס מסר למתווכים את תשובת הארגון וניהלה איתם שיחות עמוקות ורציניות."
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
דיווח ב"וול סטריט ג'ורנל" על הקפאת המשא ומתן עם חמאס:
"חמאס לא רק סירב לעסקה שלא כוללת התחייבות לסיום המלחמה, הוא גם חזר בו מתנאים שכבר הוסכמו כולל מספר החטופים שיוחזרו."
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
לשכת נתניהו:
הטענה שרה"מ ולא החמאס הוא זה שטרפד עסקת שחרור חטופים היא שקר מוחלט והטעייה מכוונות של הציבור.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
ההבדלים בין הצעת ישראל להצעת חמאס :
1. בהצעת חמאס הם לא מתחייבים בשלב בראשון לשחרור חטופים חיים בלבד אלא חטופים חיים או גופות,
2. חמאס רוצה לשחרר שלושה חטופים כל שבוע ישראל רצתה שלושה חטופים כל שלושה ימים,
3. המפתחות לשחרור אסירים שונים- שלושים ולא עשרים עבור כל חטוף,
4. חמישים ולא ארבעים עבור חיילת,

5. בהצעת חמאס אין זכות ווטו ישראלי על השמות של המחבלים שישוחררו וגם לא אפשרות להגליה כפי שישראל דרשה.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
עמית סגל:
"בניגוד לשקרים וההפחדות שבהם הואכלנו על ידי חמאס, האמת מרימה עכשיו את ראשה המכוער: חמאס לא ״הסכים להצעה״ אלא הציע הצעה משלו. לא רק שלא התגמש אלא שמר לעצמו את האפשרות לשחרר גופות. מה למשל מונע ממנו כעת לירות בחטוף טרם שחרורו? הרי ממילא זה נספר. הדרישה לסיום המלחמה בעינה עומדת. והעיקר - כל ההבהלות על משמעות הכניסה לרפיח וסגירת אל ג׳זירה התגלו כהבלים. בלשון המעטה, מצבה של ישראל לא הורע עקב הצעדים האלה שנקטה, גם אם באיחור משווע."
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
דיווחים בארה"ב:
"חמאס כוללים בכל עסקת חטופים את התנאי הבא- שליטה מלאה של גורמים פלשטינים עזתים ברחבי הרצועה לאחר יציאת צה"ל מהמקום, וללא שום התערבות חיצונית."
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  22  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה