אינדיזיין עימוד קונטרס

לוטוס

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
האם יש כללים מקובעים בעימוד?
מקובל לעמד קונטרס בצורה כזו של חלוקת הכותרת?
תודה!

ואם מישהו יכול להעביר לפורום מעמדים, אשמח כי אין לי הרשאה שם
 

קבצים מצורפים

  • עמוד 15.jpg
    עמוד 15.jpg
    KB 200.3 · צפיות: 75

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
האם יש כללים מקובעים בעימוד?
מקובל לעמד קונטרס בצורה כזו של חלוקת הכותרת?
תודה!

ואם מישהו יכול להעביר לפורום מעמדים, אשמח כי אין לי הרשאה שם
זה כותרת רצה או פרק ?
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
האפורה משתנה, כמו פרק
בדרך כלל עושים כך בהמשך פרק, והרבה פעמים בתחילת הפרק (אני לא יודע אם זה כלל מחייב) אין את השורה הזו, כי הכותרת היא בתוך השליש הראשון בולט
 

צח מלול

עימוד מקצועי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
האמת, שלא כ"כ הבנתי את השאלה...
הכותרת האפורה למעלה לא מופיעה כלל בטקסט
 

לוטוס

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
האמת, שלא כ"כ הבנתי את השאלה...
הכותרת האפורה למעלה לא מופיעה כלל בטקסט
כוונתי כזו:
האם מקובל ששם הספר לא יהיה צמוד לשם הפרק?
בד"כ כתוב: חיים למוצאיהם * מצות עשה שהזמן גרמא - אחת אחרי השניה
לי מסתדר בעין ששם הספר יהיה בשוליים, ושם הפרק קרוב לאמצע
האם מקובל או שלא?
עמוד 15.jpg
 

צח מלול

עימוד מקצועי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
אההה...
אם אנחנו נכנסים למקובל בסגנון הזה של הספר, אז יש עוד דברים שצריך לשים לב אליהם:
1. סוגריים מוקטנים.
2. חלון ויישור לאמצע
3. להקפיד שלא תהיינה פיסקאות שמתחילות או מסתיימות בשורה אחת
4. הייתי מוותר על העיטור מתחת למספר העמוד
5. לענייננו - מהתרשמותי מדובר בספר שדן בשיטות ראשונים מעין שו"ת. מקובל שהכותרת מתפרשת על פני הטורים, והכותרת של הנושא נמצאת באמצע. אמנם, אין זה מוכרח ואפשרי לעשות כפי שעשית.
מצרף שתי דוגמאות:
 

קבצים מצורפים

  • דוגמא ב.pdf
    KB 48.1 · צפיות: 41
  • דוגמא א.pdf
    KB 82.5 · צפיות: 51

לוטוס

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
זה קונטרס, ושאר הדברים המקובלים עשיתי

אגב, בדוגמא א יש 3 פונטים?
והרץ- זה פרנקריל הרגיל?
 

צח מלול

עימוד מקצועי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
ישנם ארבעה.
פרנק של פלרון, מרגליות של מאסטרפונט, אסתטיק של איתמר ושפע קלאסי בולד
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  8  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה