כללי עימוד ספר ליקוט תורני (קובץ מפרשים)

  • פותח הנושא AYR
  • פורסם בתאריך

AYR

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אני מתחיל עתה עימוד ספר ליקוט תורני, סוג של "קובץ מפרשים" דהיינו ליקוט של דברי רבותינו הראשונים וגם רבותינו האחרונים זיע"א אשר מפוזרים בהרבה מקומות בתלמוד, המדברים על נושא אחד.
לגבי צורת העימוד אני נצמד למקובל בספרים מעין אלו. לגבי העיצוב יש לי כמה דילמות, אשמח לשמוע חוות דעת מנסיונם הרב של חכמי הפורום:
1) פונטים - האם להשתמש באותו פונט לכל הטקסט הרץ או פונט אחד לראשונים ופונט אחד לאחרונים (בדקתי כמה ספרים דומים ישנם כך וישנם כך).
2) פונט בטקסט רץ - רש"י (פלרון) או פרנקריהל (של פלרון או פונטביט)?
 

AYR

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
3) היות ולא מדובר בקובץ מפרשים על מסכת מסוימת, אלא ליקוט ראשונים מורחב על נושא אחד מסוים המסתעף לכמה תתי נושאים. מה הצורה לחלק את הפרשנים? ראשונים, אחרונים על כל נושא ונושא. או ראשונים על כל הנושאים, אחרונים על כל הנושאים? (מקווה שהצלחתי להבהיר את העניין...)
 

עיטורים פלוס

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
עימוד ספרים
1) פונט אחיד להכל.
2) פרנקריהל של פלרון.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמב

א מַשְׂכִּיל לְדָוִד בִּהְיוֹתוֹ בַמְּעָרָה תְפִלָּה:ב קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶזְעָק קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶתְחַנָּן:ג אֶשְׁפֹּךְ לְפָנָיו שִׂיחִי צָרָתִי לְפָנָיו אַגִּיד:ד בְּהִתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי וְאַתָּה יָדַעְתָּ נְתִיבָתִי בְּאֹרַח זוּ אֲהַלֵּךְ טָמְנוּ פַח לִי:ה הַבֵּיט יָמִין וּרְאֵה וְאֵין לִי מַכִּיר אָבַד מָנוֹס מִמֶּנִּי אֵין דּוֹרֵשׁ לְנַפְשִׁי:ו זָעַקְתִּי אֵלֶיךָ יְהוָה אָמַרְתִּי אַתָּה מַחְסִי חֶלְקִי בְּאֶרֶץ הַחַיִּים:ז הַקְשִׁיבָה אֶל רִנָּתִי כִּי דַלּוֹתִי מְאֹד הַצִּילֵנִי מֵרֹדְפַי כִּי אָמְצוּ מִמֶּנִּי:ח הוֹצִיאָה מִמַּסְגֵּר נַפְשִׁי לְהוֹדוֹת אֶת שְׁמֶךָ בִּי יַכְתִּרוּ צַדִּיקִים כִּי תִגְמֹל עָלָי:
נקרא  37  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה