סקירה עוד אחד ששומע טוב 1more comfobuds pro

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
בס"ד

photo5798850382913451925.jpg


1more - comfobuds pro | וואן מור - קומפובאדס פרו

מי ישמע???

שוק אוזניות ה TWS (סטריאו אלחוטי אמיתי – שאין חיבור ביניהם) פורח מתמיד, ונמצא בתחרות עצומה, ואנחנו המרוויחים הגדולים הן במחיר ובתמורה למחיר והן ברמת הסאונד ושאר מאפיינים.

כמובן שהשוק הוא שוק סיני, ותופתעו יש שם סחורה. וטובה. הפעם הלכתי על חברת 1more שנחשבת כמצטיינת באיכות ובתוצאה, וכמובן במחירים הוגנים לחלוטין. וודאי שלא תופתעו לגלות את המוצרים שלה בארץ נמכרים במאות אחוזים יותר.

הרבה פעמים כשראיתי המלצות על המוצרים שלהם אבל לא מצאתי סיבה אמיתית לנסות אותם, עד עכשיו, אבל ברגע שראיתי שיצא דגם עם סינון רעשים אקטיבי – וזה כבר שוק קצת יותר צפוף (אבל גם בפריחה מתמדת), הזמנתי, והתוצאה לפניכם.
photo5798850382913451947.jpg

הם יגיעו באריזה יחסית קומפקטית, אבל באמת שאין סיבה לפתוח שולחן בשביל אוזניות, האריזה די דומה למתחרות שלה מבית טרונסמרט או אנקר, וכמובן נקבל עוד ראשי סיליקון בגדלים שונים להתאמה מיטבית (שילמתם מספיק, מומלץ לעבור אחד אחד כדי להתאים לגודל המדוייק עבורכם ולמצות את ההנאה), יגיעו כאן עוד 3 זוגות נוספים על הגודל הממוצע שכבר יושב על האוזניות.

במקרה שלנו הם יגיעו בצבע שחור, ניתן לבחור גם צבע לבן, כפי טעמכם, כמו כן נקבל כיסוי סיליקון איכותי וממותג, נרתיק בד, כבל טעינה TIPE C כמובן, וחוברת הוראות הפעלה במגוון שפות, ואל תבנו על עברית.
photo5798850382913451940.jpg

הקייס של האוזניות מגיע בצורה אליפסית ומינימליסטית כאשר בחזית העליונה יופיע הלוגו של וואן מור, מאחור נמצא שקע הטעינה, ובחזית הקדמית תימצא נורית החיווי ושקע לפתיחת הקייס.

האוזניות יושבות בקייס זה לצד זה בצורה מאוזנת, וחוץ מכפתור לחיפוש התקנים חדשים, אין מקום מיותר, מה שהופך אותו לקומפקטי ונח בכיס.

המגנט שתופס את המכסה די חזק ואין חשש שייפתח ללא התרעה מוקדמת.

כבר בפתיחת הקייס האוזניות יהיו גלויות לחיפוש ולאחר שתחברו אותם להתקן, הם יתחברו אליו כבר מפתיחת הקייס ולא תצטרכו להוציא את האוזניות כדי להתחבר, כמובן כל עוד לא תוציאו את האוזניות המוזיקה לא תושמע דרכם, אבל שיחות טלפון כן יתנהלו דרכם ותצטרכו להוציא אותם, או לנתב את ההשמעה למכשיר עצמו.

כמו כן בפתיחת הקייס תקבלו חיווי על מצב הבטריה של הקייס – ירוק כתום ואדום.

והם הוכיחו את עצמם, הוכיחו גם בסאונד הוכיחו גם בשילוב המעולה של הצלילים הגבוהים והנמוכים, לא נקבל פה בס מידי גבוה, אבל הבס נוכח בהחלט, ולא מפריע לשאר הצלילים, הוכיחו גם בסינון רעשים ברמה גבוהה מאוד, הוכיחו בנוחות ייחודית – הם לא נכנסים מידי לאוזן ומונחים על הקצה, לפחות כך ההרגשה (אם כי לפעמים ההרגשה שהם עומדות ליפול למרות שהם די יציבות גם בעת הליכה), הם לא חודרים לאוזן בצורה מטרידה, וכך תוכלו לענוד אותם זמן ממושך בלי שיהוו מיטרד. הוכיחו בזמן סוללה מעולה, הוכיחו בעיצוב עדין ויפיפה, הוכיחו את עצמם.

אבל ראשון ראשון אחרון אחרון.

בז
photo5798850382913451964.jpg
כות דרייברים של 13.4 מ"מ (!!!) נקבל השמעת מוזיקה ברמה גבוהה במיוחד, עם בס איכותי אבל לא ברמה מופרזת. חוויה מוזיקלית במיטבה.

הפונקציונליות של האוזניות גבוהה מאוד, ומעוטרת בפיצ'רים רבים, שליטה באוזניות תיעשה על ידי מגע (ליתר דיוק נקישה קלה) על רגלית האוזניות, כאשר בברירת המחדל (באפליקציה תוכלו לשנות, על זה בהמשך) לחיצה כפולה תשהה או תמשיך את השמעת המוזיקה, לחיצה בודדת תעבור בין מצב סינון הרעשים למצב רגיל ללא סינון (באפליקציה ישנם עוד מצבים), ולחיצה משולשת תפעיל את המסייע הקולי של הטלפון (רלוונטי בסמארטפון בלבד), וזהו, בברירת המחדל לא נוכל לשלוט על הווליום מהאוזניות ולא לעבור בין שירים, רק 3 אופציות וזהו.

באפליקציה (במידה ויש לכם) תוכלו לשנות את ההגדרות למעבר בין שירים או שינוי הווליום אבל זה במגבלת 3 האופציות ככה שתיאלצו להחליט מה יותר חשוב לכם לבצע מהאוזניות, לדעתי שינוי הווליום למי שהתרגל לכך שאפשרי מהאוזניות, הכרחי ביותר. כשבדקתי, לאחר ההגדרה באפליקציה, גם כשתחברו למכשיר אחר ההגדרה נשארת.

זמן הסוללה גדול מאוד, וטעינה במשך שעתיים לפי הצהרת היצרן תניב עד 28 שעות מוזיקה (8 שעות באוזניות עצמם (שנטענות כשעה) ו28 סך הכל כולל הטעינה בקייס) כל זה ללא סינון רעשים, עם סינון רעשים יירדו לכם כ10 אחוז מזמן הסוללה. לא יצא לי לבדוק כמה שעות קיבלתי בפועל אבל הרבה זה ודאי, ואפשר לבנות על זה. כמו כן בטעינה של 15 דקות תקבלו עד שעתיים של מוזיקה!

בעת הוצאת אחת מהאוזניות מהאוזן המוזיקה תיעצר ותמשיך עם החזרתה, אם תוציאו את שתיהם, המוזיקה תמשיך אוטומטית רק בעת החזרת שתיהם, כמו כן אם תשהו את המוזיקה בנגן, גם בעת החזרת 2 האוזניות ההשמעה לא תימשך עד שתבחרו כך בנגן.

כמו רוב האוזניות במדרג הזה, יש בהם הגנה מפני מים וזיעה בתקן ipx4 שיסיר את החשש ללכת איתם בגשם ובחום...

photo5798850382913451939.jpg


גולת הכותרת באוזניות האלה, זה מצב סינון הרעשים או ליתר דיוק מצבי סינון הרעשים, ששה מקרופונים מובנים באוזניות כדי לבצע את הפעולה ביעילות מירבית, והתוצאה מעולה, רמת סינון הרעשים מאוד גבוהה, ולא מסתפקת בלסנן את הצלילים הנמוכים יותר, היא גם מסננת צלילים גבוהים יותר, אם כי דיבור קרוב של אנשים כמובן יישמע בעוצמה נמוכה יותר, ותרגישו צורך להוריד מהאוזן בכדי לשמוע, או לכל הפחות לעבור למצב נורמל או השמעת רעשי הסביבה, כן, כמובן הוא קיים כאן, ויעזור לכם לשמוע מוזיקה ברחוב בלי להסתכן בתאונה חלילה.

במצב סינון הרעשים יש שירגישו לחץ מסויים על האוזניים בעת הפעילות, זה הרגשה טבעית שקיימת ברוב האוזניות עם סינון רעשים, ומורגשת פחות בעת השמעת מוזיקה.

כמו שציינתי ישנם עוד מצבי סינון רעשים, אבל הגישה אליהם דרך האפליקציה בלבד, למעשה דרך האוזניות תוכלו לגשת למצב סינון רעשים, או למצב נורמל, עוד 3 מצבים – סינון רעשים חלש, סינון רעשי רוח, ומצב השמעת הסביבה, קיימים רק באפליקציה, וזה חסרון גדול, כמו עוד חסרונות שהזכרנו למעלה בדבר הצורך בהיצמדות לאפליקציה.

שיחות שניהלתי דרך האוזניות התנהלו בצורה חלקה וברורה ביותר, ל2 הצדדים, כך שאת הפרק הזה נסכם בקצרה – מעולה!

photo5798850382913451926.jpg


לסיכום: במחיר הגיוני לשוק האוזניות עם סינון רעשים נקבל תוצר שמביא תוצאה גבוהה בייחוד בקטגוריה, סינון רעשים מעולה, שינתק אותכם לחלוטין בעת שמיעת מוזיקה. תפעול בסיסי על גבי האוזניה, ורמת סאונד מעולה, שתיתן לכם לחוות את המוזיקה בדיוק רב, כפי שהמוזיקה רוצה שתשמעו אותה...

במשך 10 ימים שכבר הספקתי ליהנות מהם, במיוחד הרגשתי את הקלילות שלהם והנוחות בה הם ישבו על האוזן, ובהחלט מהוות שיקול רב בעת בחירת אוזניות.

photo5798850382913451974.jpg


אז מה עכשיו? למרבה הפלא, החנות הרשמית של 1more באלי אקספרס לא מוכרת עדיין את האוזניות האלה, ונאלצתי למצוא מוכר חלופי, העזתי לקחת הימור ולקנות ממוכר די חדש (כחודש וחצי באליאקספרס) בגלל שהייתה אופציה של החזרה תוך 15 יום, כך שאם יש בעיות אני פשוט אחזיר, ולא התאכזבתי, המוצר הגיע תוך 3 שבועות, למרות שנשלח דרך סינגפור. ארוז הייטב.
אני מצרף קישור למוכר זה כיוון שאצלו ככה"נ תקבלו את המחיר הכי זול באלי אקספרס (חרשתי די הרבה...) כ80 דולר (במקום 100!)
שימו לב: דיל מיוחד בהודעה בהמשך.


לרכישה (קישור שיווקי)
>>>>>>לחצו כאן<<<<<<
 
נערך לאחרונה ב:

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
סקירות קודמות:




 

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
דיל מיוחד אצל מוכר אחר.
שימו לב! זה מוכר בלי אפשרות החזרה, אבל עם עשרות אלפי 'עוקבים' ועשרות קניות.
בכל מקרה דרכו זה נמכר עכשיו ב63 דולר! בלבד!!
מחיר מטורף
הנה הקישור - שיווקי
ולהזין את הקופון: 1MORE11
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה