סקירה תרצו תקבלו... ועכשיו 2 רמקולים של טרונסמרט tronsmart element t6 plus VS force 2

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
בס"ד
טרונסמרט אלמנט טי 6 פלוס וטרונסמרט פורס 2 | tronsmart element t6 plus VS force 2

עולם הרמקולים הניידים הוא עולם רחב מאוד, והמגוון והמבחר הקיימים בשוק בהחלט מחד גורמים לנו ספיקות ולבטים לפני הקניה מה הרכישה המומלצת, ומאידך גורמים לתחרות שמתבטאת לא רק למחירים טובים (רמקול פליפ 4 שהיה נמכר בין 400 ל500 שח, נכר כיום בדגם החדש יותר החל מ280 בזאפ) אלא אף גורם ליצרנים להגיע לרף גבוה במיוחד.

אחרי 2 סקירות על מוצרי אודיו של טרונסמרט (אוזניות אפולו בולד, ורמקול מגה פרו), לא מן הנמנע לסקור אף את השוק הזה של רמקולים ניידים לטיולים וכדו', לצורך כך הזמנתי מסין 2 דגמים עיקריים של החברה מתוך מבחר רב של דגמים שנראה שהם מייצרים לפי התאמה אישית - איך שתרצו כך תקבלו..., הדגמים שהגיעו הם אלמנט T6 פלוס, ופורס 2 (force 2), שזהו דגם טרי טרי ומהסקירות הראשונות בעולם על המוצר!

הרמקול הרצוי – גליל בגודל הזה (בערך כמו הפליפ של JBL) פרקטי מאוד לטיולים ויציאות, הוא קל וקומפקטי, ומצד שני מאפשר חוויית מוזיקה עם ווליום מרשים.


אלמנט T6 פלוס (element t6 plus)
photo_2021-01-24_20-58-40.jpg
נתחיל מהדגם אלמנט T6 פלוס, שמעוצב כגליל עומד, בגובה של בקבוק מים קטן, עם גלגלת עליונה לוויסות עוצמת המוזיקה, שכמה שזה נדיר למצוא היום גלגלת פיזית זה מאוד נח ומדוייק, כאשר הגלגלת משמשת בנוסף כלחצן לעצירת או המשך השמעת המוזיקה, הרמקול מצופה בבד ארוג, ומגיע בצבעים שחור או אדום, "מתחת" הרמקול נמצא את הסאב הפעיל,

הרמקול המגיע בגירסה המשופרת משמיע חוויית סאונד היקפית עם 2 רמקולים ל2 כיוונים כך שתוכלו להעמיד את הרמקול באמצע החדר, ובכך הצלילים יתשטו לכל הכיוונים.

photo_2021-01-24_20-56-22.jpg
מאחור נמצא את בקרת השליטה של הרמקול, עם לחצנים פיזיים להעברת השירים קדימה אחורה, ואף הרצה פנימית בתוך השיר!, לחצן מעבר בין מצבי האקולייזר המובנים ברמקול (רגיל, ווקאל, וסופר בס שבהחלט נותן תוצאה מרשימה), כמו רוב הדגמים, לחצן מוד לעבור בין מגוון החיבורים, לחצן ההפעלה והכיבוי, נורית הבקרה, וכמובן את מגוון המחברים, ובעיקרם חיבור טייפ סי להטענת הרמקול (כיום זה כבר בסיסי...) חיבור אוקס, מיקרו sd וחיבור USB, יש לציין שכיום הדגם הזה נמכר בגירסא משופרת, התומכת בזיהוי NFC לחיבור בלוטוס מהיר עם מכשירים תומכים).

יש לציין כי באופן מוזר הלחצנים אינם מוארים או מספיק מודגשים כדי שנוכל להבדיל ביניהם, ובלילה מאוד קשה לזהות את הלחצן הספציפי בלי לטעות וללחוץ קודם לכן על כמה אחרים...

ברמקול קיימת האופציה לחבר עוד רמקול יחד, ולהשמעת סטריאו היקפית.

האמת שאחרי חווית הסאונד המטורפת שקיימת ברמקול מגה פרו, קצת התאכזבתי, כנראה יש לי כבר רף גבוה יותר... אבל עדיין בהחלט ניתן להרגיש את עולם הסאונד של טרונסמארט שיודע לבטא הייטב את מגוון הצלילים והכלים במוזיקה, לצד שילוב מעולה עם באסים, קצת כן מורגש ערבוב צלילים מועט בעיקר כשהווליום במקסימום.

פיצ'ר נוסף שקיים ברמקול הוא אפשרות להטעין את הטלפון או כל מכשיר אחר מהרמקול על ידי חיבור כבל טעינה לכניסת היואסבי.
בקופסא נקבל את הרמקול בצבע שבחרנו (אדום או שחור) כבל הטענה tipe a - tipe c, כבל אוקס, וחוברות הפעלה והוראות.

פורס 2 (force 2) - ליגה אחרת....

הרמקול השני הינו הרמקול האחרון שהחברה הוציאה לעת עתה... ומגיע בעיצוב מרשים, תצורה חד כיוונית, ועם 2 סאבים בצדדים הרוטטים עם פעילות הבאסים.

הוא מגיע עם איטום מלא למים בתקן רשמי IPX7, ואפשר להטביל אותו בעומק של עד מטר למשך חצי שעה... (זה לא רלוונטי בפועל כי קליטת הבלוטוס לא תעבוד היטב במים).

1611513998402.jpg
רשמית ההספק של הרמקול הינו 30 וואט – 10 וואט פחות מהT6 פלוס, אבל בפועל כשהשוויתי אותם, כמעט ולא הרגשתי הבדל בעוצמת הסאונד, מה שכן הורגש זה איכות הסאונד, שעולה בכמה רמות, ואף כשהשויתי את הרמקול לדגם charge4 של JBL, אפשר לומר שהוא בהחלט נותן 'פייט' רציני, הצליל הנקי מורגש בכל רמות הווליום, ומשתלב הייטב עם הבס העשיר, שדווקא לא עושה את ה'חזק' של טרונסמארט (שמתייחדים בבאסים גבוסים).

התוצאה מקסימה! רמת סאונד גבוהה עם ביטוי מדוייק לכל צליל עם טכנולוגיית סאונד פולס הייחודית של טרונסמרט, להפקת צליל מושלם ולפיזור רחב של המוזיקה ברחבי החדר אפשר לומר בהחלט שזה יספיק לחדר ממוצע עם מספר אנשים ולא תצטרכו להרים לפול ווליום כי זה יישמע כבר מידי חזק...

בשונה מכל דגמי וסדרות הרמקולים שלהם כאן לא יהיה כפתור למעבר בין 3 מצבי האקולייזר המובנים, אם כי בהמשך האפליקציה תתמוך בחיבור לרמקול אף לשם מעבר בין מגוון מצבי אקולייזר.

חיי הסוללה של הרמקול מוצהרים על כ15 שעות בעת הפעלה על ווליום ממוצע, בשימוש של כמה ימים אני יכול לומר שבהחלט הוא עומד בציפיות, ומספק חיי סוללה טובים אף בעת הפעלה על ווליום גבוה.

לשם שינוי הרמקול מצוייד בחיבור בלוטוס וחיבור אוקס בלבד, ואינו תומך בכרטיס או חיבור USB, וכמובן נטען על ידי מחבר TYPE C, טעינה מלאה אורכת כ 3 שעות.

1611513998117.jpg
אפשר להתעכב גם על העיצוב המרהיב שקצת יוצא מהריבוע או העיגול של ז'אנר הרמקולים הזה, ומגיע בצורת 8, כאשר החזית מצופה בבד ארוג, בסיס פלסטיק מט, שמרגיש איכותי מאוד, וכיסוי סיליקון לחיבורים ולכפתורי השליטה. התחושה כשמחזיקים את הרמקול ביד, או אפילו רק כשרואים אותו מרחוק הוא מכשיר שבנוי איכותי ועמיד לזמן רב.

גם בדגם הזה, לחצני השליטה אינם מספיק מודגשים, כמו כן ישנם רק 4 לחצנים שמבצעים מספר פעולות במקביל, כאשר הלחצנים הבסיסיים הינם הפעלה וכיבוי, ווליום ומעבר בין הבלוטוס לחיבור אוקס, או עצירת והמשך השמעת המוזיקה.

ובשימוש כפול ניתן להשתמש בלחצנים להעברת שירים, למענה ניתוק או דחיית שיחות, ולחיבור רמקול נוסף או כמה רמקולים, כך שניתן לחבר אפילו 100 רמקולים כאלה ויותר, בחיבור יציב, האמת שחלום שלי לערוך אירוע עם רמקול אישי לכל שולחן...

בשונה מהרמקולים האחרים שסקרתי, כאן הרמקול יגיע עם חיבור בלוטוס 5.0 וחיבור אוקס בלבד, אפילו לא כניסה לכרטיס מיקרו, ובעצם העמידות למים שהרמקול מתהדר בה תשמש רק בעת חיבור בבלוטוס (החיבור אוקס כמובן צריך להיות סגור הרמטית כשמעוניינים בהגנה ממים), לא משהו שכל כך דרמטי כשכל הדור עובד על הזרמת מוזיקה בבלוטוס.

כמו"כ אפילו חיבור NFC שטרונסמרט דאגו לדחוף בכל רמקול חדש שיצא אינו קיים כאן, אם כי זה ממש לא משמעותי, התועלת מקיומו של חיבור כזה מועטה ביותר.
בלי לשים לב גיליתי שהרמקול יכול להתחבר ל2 מכשירים כגון למחשב ולטלפון ובאמצע שמיעת מוזיקה מהמחשב אם תגיע שיחת טלפון השיחה תועבר ברמקול.

באריזה נקבל ג"כ כבל הטענה וכבל אוקס, חוברות הפעלה והוראות (באנגלית).
1611513998362.jpg

---
לסיכום, 2 הדגמים בהחלט מכבדים הן את הלקוח והן את החברה, כאשר הדגם החדש יותר ייתן מענה מושלם לצרכים שלכם, הן מבחינת אטימות מלאה למים והן מבחינת איכות הסאונד המושלם, וזמן סוללה מספק לאירועים וטיולים.

שתיהם מגיעים ברמת מחיר דומה, רק שהאלמנט t6 plus נותן פיזור מקיף יותר, והפורס הוא חד כיווני, כמו"כ האלמנט נותן יותר חיבורים ויותר לחצני בקרה בולטים.

לבחירתכם...
(קישורים שיווקיים)


לרכישת הדגם אלמנט T6 פלוס

unnamed.pngלכבוד ההשקה של הפורס 2, תתקיים מכירה במחיר מיוחד למשך יומיים (החל מה25 בשעה 10 בבוקר, בעלות של 57.99 דולר, במקום 69.99!

לרכישה:

http://bit.ly/TSF2JANae
 
נערך לאחרונה ב:

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
סקירות קודמות:


בקרוב...
אוזניות קשת עם סינון רעשים אקטיבי apollo q10
 

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
דגם פורס 2 ב16.78 דולר ליחידה
מחיר מדהים!
שיווקי

שימו לב המוכר אמנם קיבל דירוג די גבוה אבל בלי וותק מספק.
יש להזמין ולשים לב שהחבילה תגיע שזה מה שהזמנתם (למשל לצלם את פתיחת האריזה) ואם זה לא הרמקול פשוט לפתוח סכסוך
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה