הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלא

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד יְהוָה לֹא גָבַהּ לִבִּי וְלֹא רָמוּ עֵינַי וְלֹא הִלַּכְתִּי בִּגְדֹלוֹת וּבְנִפְלָאוֹת...

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
כלי תקשורת ערביים מדווחים על כניסת כוחות גדולים מאוד של צה''ל לקיני הטרור, טולכרם ומחנה נור א-שמס.

ככל הנראה צפויה פעילות ארוכה וגדולה של צה''ל באזור, שנמצא רק מספר קילומטרים בודדים מכביש 6.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
2 חיילים נפצעו קל מירי נ"ט לעבר מוצב בצפון

שני חיילים נפצעו באורח קל מירי נ"ט של חיזבאללה לעבר מוצב בגבול לבנון. החיילים פונו לבית החולים רמב"ם בחיפה ומשפחותיהם עודכנו. (יאיר קראוס ויואב זיתון)
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
דיווח: ישראל ביצעה וידוא הריגה משולש בתקיפה היום . כלי טייס ירו 3 טילים , אחד אחרי השני , על אותה מטרה. רצו ככל הנראה לוודא , ללא ערעור שהמטרות לא יצאו בחיים מתקיפה זאת למרות שמדווחים על 6 הרוגים וכמה פצועים . ככל הנראה אותם 6 שישבו מסביב לשולחן הדיונים אכן נהרגו. יתר הפצועים היו כנראה בחדרים סמוכים .
 

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
ישראל שוקלת לבקש לצרף שופט מטעמה לבית הדין הבינלאומי לצדק בהאג, שידון בתביעה שהגישה דרום אפריקה.

אתמול ישראל החליטה באופן חריג להופיע ולדרוש לדחות את התביעה של דרום אפריקה להוצאת צו ביניים נגד ישראל, שידרוש להשעות לאלתר את פעולותיה הצבאיות בעזה. ב-11 בחודש תטען דרום אפריקה בפני האג, ויממה אחר כך - ישראל.
לפי הנוהל, מהרגע שמדינה נתבעת היא רשאית לצרף שופט מטעמה להרכב 15 השופטים הנוכחי של בית הדין. גם לתביעה יש אפשרות לבקש למנות שופט מטעמה. את ישראל יכולים לייצג בדיון עד ארבעה נציגים.

בדיון שהתקיים אמש אצל ראש הממשלה בנימין נתניהו דובר על בחירה של משפטן בעל שיעור קומה בינלאומי שיטען בשם מדינת ישראל, ואחד השמות שעלו בדיון היה זה של אלן דרשוביץ.

"מנסים להפוך את היוצרות", אמר בכיר ישראלי. "ישראל הייתה ממקימות בית הדין לצדק בשנות ה-50, בעקבות השואה, ומי היה מאמין שכיום מנסים להאשים אותנו ברצח עם כאשר חמאס הוא זה שביצע רצח עם מכוון".
 

תהילים

בואו נקרא יחד!
פרוג-בוט
מנוי פרימיום


תהילים פרק מו

א לַמְנַצֵּחַ לִבְנֵי קֹרַח עַל עֲלָמוֹת שִׁיר:ב אֱלֹהִים לָנוּ מַחֲסֶה וָעֹז עֶזְרָה בְצָרוֹת נִמְצָא מְאֹד:ג עַל כֵּן לֹא נִירָא בְּהָמִיר אָרֶץ וּבְמוֹט הָרִים בְּלֵב יַמִּים:ד יֶהֱמוּ יֶחְמְרוּ מֵימָיו יִרְעֲשׁוּ הָרִים בְּגַאֲוָתוֹ סֶלָה:ה נָהָר פְּלָגָיו יְשַׂמְּחוּ עִיר אֱלֹהִים קְדֹשׁ מִשְׁכְּנֵי עֶלְיוֹן:ו אֱלֹהִים בְּקִרְבָּהּ בַּל תִּמּוֹט יַעְזְרֶהָ אֱלֹהִים לִפְנוֹת בֹּקֶר:ז הָמוּ גוֹיִם מָטוּ מַמְלָכוֹת נָתַן בְּקוֹלוֹ תָּמוּג אָרֶץ:ח יְהוָה צְבָאוֹת עִמָּנוּ מִשְׂגָּב לָנוּ אֱלֹהֵי יַעֲקֹב סֶלָה:ט לְכוּ חֲזוּ מִפְעֲלוֹת יְהוָה אֲשֶׁר שָׂם שַׁמּוֹת בָּאָרֶץ:י מַשְׁבִּית מִלְחָמוֹת עַד קְצֵה הָאָרֶץ קֶשֶׁת יְשַׁבֵּר וְקִצֵּץ חֲנִית עֲגָלוֹת יִשְׂרֹף בָּאֵשׁ:יא הַרְפּוּ וּדְעוּ כִּי אָנֹכִי אֱלֹהִים אָרוּם בַּגּוֹיִם אָרוּם בָּאָרֶץ:יב יְהוָה צְבָאוֹת עִמָּנוּ מִשְׂגָּב לָנוּ אֱלֹהֵי יַעֲקֹב סֶלָה:
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
ניו יורק טיימס: דו"ח של המודיעין האמריקני קובע בית החולים שיפ"א בעזה שימש כמרכז פיקוד ושליטה של חמאס וארגון טרור נוסף ברצועה, וכן שימש להחזקת חטופים ישראלים שהוחזקו במקום במתחם תת קרקעי עד ימים ספורים לפני הפעילות הצבאית שבמהלך הפינוי הושמדו מחשבים ומסמכים נוספים.
 

הנורמלית האחרונה

משתמש מקצוען
נשיא צרפת עמנואל מקרון אמר לאחר החיסול בלבנון כי "חיוני להימנע מכל הסלמה, במיוחד בלבנון". בשיחת טלפון עם השר גנץ, אמר מקרון כי "צרפת תמשיך להעביר את המסרים הללו לכל המעורבים במישרין או בעקיפין באזור".
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית

בריאיון האחרון של סגן ראש הלשכה המדינית של החמאס, אמר אל-עארורי: "אני מרגיש שאני חי יותר מדי וחרגתי מתוחלת החיים הצפויה לי". אתמול חוסל בביירות

 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
נציג הג'יהאד האסלאמי בלבנון, מוחמד חאג' מוסא, אמר כי ישראל סבורה שבחיסולו של אל עארורי, היא תפחיד את בכירי הפלגים הפלסטיני. בריאיון לערוץ אלערבי, הוא הבהיר: "נגביר את הנוכחות והפעולות שלנו בכל הזירות - בגדה, בדרום לבנון ובעזה, כדי לנקום את מותו" (כאן) :
 

משתמש משודרג

משתמש מקצוען
אמיר בוחבוט: צה"ל תקף הלילה יעדי טרור במרחב רב תלאתין ובמרחב מרכבא בדרום לבנון. בדקות אלו יש תקיפות אוויריות במרכז רצועת עזה. 2 חיילי צה"ל נפגעו באורח קל מטיל נ"ט בגבול לבנון.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלא

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד יְהוָה לֹא גָבַהּ לִבִּי וְלֹא רָמוּ עֵינַי וְלֹא הִלַּכְתִּי בִּגְדֹלוֹת וּבְנִפְלָאוֹת מִמֶּנִּי:ב אִם לֹא שִׁוִּיתִי וְדוֹמַמְתִּי נַפְשִׁי כְּגָמֻל עֲלֵי אִמּוֹ כַּגָּמֻל עָלַי נַפְשִׁי:ג יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  27  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה