הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קל

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה:ב אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי...

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
ליברמן נשאל בגל"צ איך הוא יוצא נגד הקונספציה אבל ממשלת השינוי שהיה חבר בה לא פינתה את חאן אלאחמר ובעיקר עשתה בידול בין חמאס לג'יהאד אסלאמי במבצע "עלות השחר", ליברמן השיב: אין ספק, כי מי שיושב בקבינט עכשיו ואז היה שר הביטחון, בני גנץ, שותף לאותה קונספציה.
 

י"כ

משתמש מקצוען
עזה נכון להבוקר:
22000 הרוגים, 55000 פצועים. (משרד הבריאות של חמאס)
יותר מ 8000 נעדרים באזורים רבים בעזה. (הסער האדום)
מאות מחבלים הסגירו את עצמם. (דו"צ)
יותר מ 1500 פירי מנהרות נחשפו. (דו"צ)
אותרו עשרות אלפי מטענים נשקים ורימונים (ומאות טילים ופצמרי"ם).
נהרסו והושמדו אלפי בתים, ואזורים רבים ניזוקו.
 

יוסי1234

משתמש מקצוען
נעים קאסם, סגנו של חסן נסראללה, נאם הבוקר: "אם ישראל תרחיב את התוקפנות, אנחנו ננקום. אנחנו מתמידים, ונוכיח לישראלים שאנחנו אנשי השטח. אנחנו לא יכולים להיכנע, ושום איומים ישראלים, אמריקאים או בינלאומיים לא ישפיעו עלינו. אנחנו נהיה בשטח כדי ללמד את ישראל ואת מי שעומד מאחוריה לקח הם לעולם לא ישכחו".
 

מ.א.ק.

משתמש מקצוען

רשת אלג’זירה הקטרית מדווחת כי ביומיים האחרונים שיגר יחיא סנואר, מנהיג חמאס ברצועה, איגרת מפורטת יו”ר הלשכה המדינית של חמאס ולחברי הלשכה, בה ציין כי הזרוע הצבאית של חמאס מנהלת לחימה חסרת תקדים נגד כוחות צה”ל וכי היא הצליחה לפגוע ב 5000 חיילים ישראלים, מהם שליש נהרגו, שליש נפצעו קשה ושליש נותרו נכים. עוד ציין סנואר באיגרת כי הזרוע הצבאית של הצליחה לפגוע ולהרוס 750 כלים של צה”ל (טנקים, נגמ”שים ועוד) וכי היא לא תכנע ל”תנאי הכיבוש”.

כנראה שסנואר לא מקבל עדכונים מהשטח ועולה על עץ יותר גבוה…
אבו עלי אקספרס
 

יוסי1234

משתמש מקצוען
חזקי ברוך: ‏תהילה כהן ששכלה את בנה רב סרן יהודה מתן כהן, לפני חודשיים בועדת חוקה בכנסת - ״אני קוראת לכם בלב שבור ומדמם בשם הבן שלי שמותו היה הצוואה הזו, אל תפסיקו את הלחימה, עלינו לסיים את הדבר הזה ולמוטט את החמאס״.
 

יוסי1234

משתמש מקצוען
שר החוץ אלי כהן: מפסיקים לשתוק אל מול הצביעות של האו״ם! הנחיתי את משרד החוץ לא להאריך את אשרת השהייה של אחד מעובדי הארגון בישראל, ולסרב לבקשת אשרה של עובדת נוספת. ההתנהלות של האו״ם מאז השביעי באוקטובר היא חרפה לארגון ולקהילה הבינלאומית. החל מהמזכ״ל שנתן לגיטימציה לפשעי המלחמה והפשעים נגד האנושות, דרך הנציב לזכויות אדם שמפרסם עלילות דם לא מבוססות. נפסיק לעבוד עם מי שמשתף פעולה עם התעמולה של ארגון הטרור חמאס.
 

דיני

משתמש מקצוען

אחרי שאיפשרו לפלסטינים לעבוד בבסיסים, בצה''ל מחפשים אחר פרצות המידע שהגיעו לחמאס

במשך שנים חמאס ניהל מלאכת איסוף מודיעין שהביאה למסמכים עמוסי מידע על ישראל. לאחר שנים בהן פלסטינים מועסקים בעבודות בנייה ושיפוצים בבסיסי צה"ל - עכשיו נזכרו שמדובר בפוטנציאל בדלף מידע, וגורמים במערכת הביטחון מותחים ביקורת חריפה על הפיקוח והאכיפה בנושא
חקירות פעילי חמאס ששבויים בישראל והמסמכים שהותירו חוליות הנוח'בה במתקפה הרצחנית בעורף, מעידים על עומק הפער בתחום אבטחת המידע והאופן בו תפסה מערכת הביטחון את האיום הפלסטיני מיהודה ושומרון ורצועת עזה.
טרם 7 באוקטובר, הזרוע הצבאית של חמאס ניהלה מלאכת איסוף מודיעין על הנעשה בעורף הישראלי האזרחי והביטחוני, כולל מערכת מידע קפדנית שידעה להנפיק חוברות למידה, מסמכים ומפות.
אלה, סייעו לפעילי הנוח'בה לדעת היכן ממוקמות נקודות התורפה של היישובים, המוצבים והבסיסים בשלבי הפשיטה, וכיצד נראה המתחם כולל פירוט של מבנים ויעדים לפעולה.
בשלב זה גורמים במערכת הביטחון לא יודעים להסביר את היקף הדלף של המידע הסודי שהתגלה בידי חמאס באמצעות איתור מסמכים ואמצעים אלקטרונים עמוסי מידע על ישראל, ומה היה מקור הדלף העיקרי. גורמים בתוך מערכת הביטחון טוענים כי נדרש שינוי קיצוני בסדר העדיפויות בתחום אבטחת המידע, הביטחון בתוך הבסיסים, וקוראים כבר בשלב זה להגביר פיקוח ואכיפה על כל מה שנעשה לגבי כניסת אזרחים לשטחי בסיסים.
גורמי צבא סיפרו, כי בבניית השלבים החדשים באחד מבסיסי אמ"ן בנגב, כמו בסיסים נוספים של צה"ל באזור הדרום, קיבלו קבלנים אישור להעסיק בני מיעוטים שלא שירתו בצה"ל באתרי הבנייה, בהם פלסטינים.
יצוין, כי בשלב זה ולפי הנחיית הדרג המדיני אין כניסת פועלים פלסטינים מעזה ומיהודה ושומרון לעבודה בישראל.
הטענות הועברו לדובר צה"ל ומשרד הביטחון והם אף נשאלו האם צה"ל מתכוון לשנות את הנהלים ומסלול האישורים. מדובר צה"ל נמסר: העסקת עובדי קבלן בעבודות בצה"ל, מתבצעת על פי מדיניות צה"ל באמצעות משרד הביטחון ובכפוף להנחיות ביטחון הנקבעות בהתאם לסיווג ורגישות העבודה. מתבצע פיקוח הדוק אודות העסקת עובדי קבלן בסיווג המותאם במרחבי העבודה השונים. גורם צבאי מוסמך הוסיף, "עובדי קבלן אשר אינם אזרחי ישראל מועסקים בהתאם, בסביבה בלתי מסווגת בלבד".
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
ראשי הישובים ב-26 בישוביי עמק הירדן ועמק המעיינות מצטרפים למחאת הרבש"צים וקוראים לראש הממשלה, לשר הבטחון ולאלוף הפיקוד לבטל לאלתר את ההחלטה לאסוף את כלי הנשק מכיתות הכוננות בישובים אלה.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
צה"ל פועל במבצע לסיכול טרור בכפר בורקא שבשומרון, הלוחמים עצרו שני מבוקשים, איתרו והשמידו מטענים והחרימו אמצעי לחימה. לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב עצרו הלילה 11 מבוקשים ביהודה ושומרון, בבקעה ובעמקים. בפעילות יזומה במחנה הפליטים ג'נין עצרו הלוחמים מבוקש, איתרו והחרימו מטענים. מתחילת המלחמה נעצרו כ-2,450 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון, בבקעה ובעמקים, כ-1,210 מהם משויכים לחמאס.
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
ערוץ 12: לפי נתוני הביטוח הלאומי 45 אלף אנשים נתווספו לרשימת נפגעי פעולות האיבה שעמד עד היום "רק" על כ9000 אנשים, והמספר לא סופי , יש עוד אלפי אנשים שעוד לא נכנסו לרשימה הסיבה איך לא בירוקרטיה
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קל

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה:ב אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי:ג אִם עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד:ד כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא:ה קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי:ו נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר:ז יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת:ח וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲוֹנֹתָיו:
נקרא  31  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה