הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד...

מתגעגע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
הותר לפרסום שמו של חלל צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחתו
-רס״ל (מיל׳) מעוז פניגשטיין (Maoz Fenigstein), בן 25, מסוסיא, לוחם בגדוד 7008, ׳עוצבת חצי האש׳ (551), נפל בקרב בצפון רצועת עזה.​
המנוח הי"ד הותיר אחריו את יבדחלט"א רעייתו אודיה והתינוקת טנא • מספר החיילים שנפלו מתחילת המלחמה עלה ל-464, השם יקום דמם.​
 

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
49 דקות של סרט הזוועות הנוראי הוקרנו באולם סגור בגלילות למאות אנשי דת.
שייחים מוסלמים, כמרים נוצרים, רבנים יהודים, דרוזים ועוד.
הם יצאו מהאולם דומעים, המומים ומזועזעים.
השייח חליל אל באז זעק בדמעות: "המחבלים צעקו אללה אכבר בזמן שהם שוחטים ילדים, זה לא האיסלאם!"
(יואלי ברים)
 

מתגעגע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
הפייק של חמאס נמשך במלוא המרץ: יואב אליאסי ("הצל") נדהם לגלות בהודעות של ארגון הטרור שהוא מת: "התעוררתי וגיליתי שהפכתי במשך הלילה לרב סרן בגולני, מפקד פלוגת הנמרים. ולא רק זה, אלא גם שעכשיו אני חוגג בגיהנום לאחר שנפלתי בקרב"​
 

naftali r

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
הערבים מדווחים על תקיפות מאסיביות במהלך הלילה על ג'באליה וזאת למרות שבצה"ל הודיעו אמש על כיבוש השכונה ופירוק היכולות הצבאיות של חמאס בה.
כלי תקשורת עזתיים מדווחים כי לאחר הודעת מפקד אוגדה 162 על ההשתלטות על ג'באליה חמאס הזרימו כוחות לאיזור דרך מנהרות התת קרקע.
 

שניאור רובינשטיין

משתמש מקצוען
נחשפו תמונותיו של מוחמד דף - שלום בן חנן, לשעבר בכיר בשב״כ ב׳רדיו 103׳: ״מבוכה מודיעינית ללא ספק, מדובר באדם שמתנהל בחשאיות קיצונית. המגע המודיעיני איתו הוא מאוד קשה ומורכב. זה לא תירוץ - אין ספק שיש כאן בעיה. לפחות בשנים האחרונות התיאורים על מצבו הבריאותי התבססו על ההערכות״.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
ישראל אפשרה הלילה ל-20 משאיות של סוכנות המזון של ירדן להיכנס מגשר אלנבי, ולחצות את הארץ עד למעבר ניצנה. משאיות הסיוע אובטחו בידי 30 ניידות משטרה צבאית ונשאו עליהן סיוע, מזון ותרופות לרצועת עזה
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
אחרי כחודש וחצי של תמרון קרקעי רצוף ברצועת עזה ללא יציאה להתרעננות - משפחותיהם של לוחמי חטיבת הצנחנים עודכנו הבוקר שהם בדרך החוצה מהרצועה, ויוצאים להתרעננות. הלוחמים ככל הנראה לא יצאו לבתיהם אלא לנקודת התרעננות בדרום הארץ, שם יוכלו להיפגש עם בני משפחותיהם.
 

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
מאז תחילת המלחמה מצריים עמדה בתוקף על כך שלא תתיר כניסת עזתים לתחומה.
אבל הלחץ גדל - מה שאולי יגרום למצרים לקבל אותם - ולאיים על השלום עם ישראל (וושינגטון פוסט)
Since the beginning of the war in Gaza, Egypt has held firm that it will not accept Palestinian refugees.

But as Israel presses on with its offensive in southern Gaza, driving thousands of Palestinians toward Egypt, pressure is building along the border. Conditions are ripe for miscalculation, former Arab diplomats and analysts say, and the war may ultimately force Cairo to accept displaced Gazans — threatening the decades-long peace between Israel and Egypt.

Read more: https://wapo.st/3Rvnw7N
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
ירון אברהם: שומע כל מיני חרטוטים הבוקר על מה ידענו ומה לא בנושא מוחמד דף. מידיעה, בישראל חשבו שמצבו רע מכפי שהתברר. אף אחד בישראל לא חשב שמדובר בגופה מהלכת ובמובן זה לא הייתה הפתעה, ועדיין - המידע החדש הפתיע גם את הגורמים האמונים - בכל הדרגים
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
במהלך היממה האחרונה, צה"ל תקף מעל ל-300 מטרות ברצועת עזה. באחת מהתקיפות, ובעקבות ירי שבוצע לעבר כוחות צה"ל בדרום הרצועה, פשטו לוחמים מצוות קרב החטיבתי 55 על מפקדות צבאיות במרחב ח'אן יונס בהן אוחסנו אמצעי לחימה רבים. בין אמצעי הלחימה שאותרו - נשקים, תחמושת, מטעני נפץ, וכ-20 פצצות מרגמה.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
יערה שפירא:

עימות התרחש בין השר בן גביר לבין נציגי המל"ל והשב"כ בדיון על "אלימות המתנחלים". במהלך ישיבת הערכת מצב שבועית שמתקיימת אצל בן גביר, לפני כשבועיים, התבסס השר על נתונים שהציגה המשטרה ואמר: "המשטרה הציגה נתונים ברורים, אין 'אלימות מתנחלים'". נציגת המל"ל התערבה והבהירה "אנחנו מודעים לנתונים של המשטרה, אבל אנחנו קיבלנו נתונים אחרים מצה"ל ומשבכ". בן גביר כעס ואמר: "מה זאת אומרת? ממתי צה"ל והשב"כ מנהלים חקירות כאלה ומוציאים סטטיסטיקות? יש גוף אחד שאוסף נתונים על עבירות, והוא משטרת ישראל".

נציג אגף המבצעים בצה"ל שהיה בדיון, הסביר "הייתה פה החלטה נקודתית שאנחנו נציג נתונים שאנחנו מכירים". נציג שב"כ הוסיף "אנחנו חושבים שהנתונים של המשטרה לא משקפים את כל האירועים". בן גביר תקף בתגובה. "איזה מן דבר זה, שהולכים גופים אחרים, ומוציאים נתונים שהם לא בתחום סמכותם ולא בתחום הידע שלהם, מנוגדים לנתונים של משטרת ישראל שהיא הגוף הרלוונטי. הנתונים האלה גורמים נזק ומבאישים את ריחנו בעולם. אני מבקש לקבל הבהרות מהמלל ומשר הביטחון איך הגענו למצב שאתם מפיצים נתונים עצמאית, שהם גם לא נכונים וגם גורמים נזק משמעותי למדינה".
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
שלום בן חנן, לשעבר בכיר בשב״כ ב׳רדיו 103׳: ״מבוכה מודיעינית ללא ספק, מדובר באדם שמתנהל בחשאיות קיצונית. המגע המודיעיני איתו הוא מאוד קשה ומורכב. זה לא תירוץ - אין ספק שיש כאן בעיה. לפחות בשנים האחרונות התיאורים על מצבו הבריאותי התבססו על ההערכות״.
 

שוקי פרוגר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
כתיבה ספרותית
ראש מועצת שומרון יוסי דגן לבצלאל קאהן במהדורת הבוקר ב'קול חי':
״המצב מאוד מתוח. גם חמאס וגם הרשות הפלסטינית קוראים לשחזר את הטבח גם ביהודה ושומרון. רוב הגברים פה מגויסים, קרוב ל-30%. סבסדנו נשק ל-400 נשים מתרומות״.
 

שוקי פרוגר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
כתיבה ספרותית
אמיר בוחבוט: בפעילות מעצרים בעיירה יאמון בשומרון נפתחה אש לעבר כוחות צה"ל והתפתחו הפרות סדר אלימות. הלוחמים השיבו באש וזיהו פגיעות. לפי דיווח פלסטיני נעצרה אישתו של מבוקש ממשפחת בני עודה, מזוהה עם חמאס, כדי להפעיל עליו לחץ להסגיר את עצמו.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  25  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה