הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי...

מתגעגע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס בשיחות סגורות בשבוע האחרון לעתידה של רצועת עזה בתום המלחמה והדגיש: "לא רק שלא תהיה רשות פלסטינית מחודשת בעזה אחרי המלחמהגם לא תהיה רשות פלסטינית בעזה בכלל".

כך פורסם הערב (שני) בחדשות הערב בכאן 11. את הדברים אמר נתניהו לחברי כנסת ואף העביר מסרים בנושא לבכירים אמריקנים.

באחת ממסיבות העיתונאים שקיים ראש הממשלה לאחרונה, טען כי הרשות הפלסטינית איננה יכולה לשלוט ברצועת עזה "במתכונתה הנוכחית", ואילו בשיחות שקיים נתניהו השבוע אמר כי הוא מתנגד לכל שליטה של הרשות ברצועה אחרי המלחמה.​
 

מתגעגע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
שלושה בדואים ישראלים, תושבים מרהט ומכפר תראבין מואשמים שהסתירו בבתיהם ארבעה תושבי רצועת עזה שנכנסו לישראל במתקפת הטרור הרצחנית בבוקר שמחת תורה. כך על פי כתב אישום שהוגש נגדם הבוקר.
פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד סולימאן אבו עמאש (49) מרהט, מוחמד תראבין (37) מתראבין וסאבר שיך אלעיד (52) מרהט, לאחר שהסתירו ארבעה מתושבי עזה שנכנסו לישראל ב-7 באוקטובר. כן ביקשה הפרקליטות לעצור אותם עד תום ההליכים ולחלט את אחד הבתים ששימש להלנתם.

מכתב האישום, שהגישה עו"ד שרון שוורץ מפרקליטות מחוז דרום, עולה כי ארבעה תושבי עזה נכנסו לישראל בבוקר המתקפה הרצחנית דרך הפרצות שביצעו המחבלים בגדר. הם גנבו טרקטור ונסעו בו עד שאזל להם הדלק. למחרת הגיעו הארבעה לרהט ולנו במסגד במקום. יום לאחר מכן, במהלך סיור ברהט, פגשו שניים מהמסתננים באבו עמאש, סיפרו לו שנכנסו מעזה ביום המתקפה וביקשו ללון אצלו "עד שיירגע המצב". אבו עמאש הסכים והשיב שהוא יודע שהמשטרה אוספת אנשים מעזה והפציר בהם להישאר. במהלך היום הצטרפו אליהם שני המסתננים הנוספים. לאחר מספר ימים ציינו חלק מהמסתננים כי יש להם קרוב משפחה המתגורר בישראל. אבו עמאש יצר קשר עם קרוב משפחתם תארבין שהגיע, עם אדם נוסף, לאסוף אותם לביתו. לאחר כשבועיים יצר האדם הנוסף קשר עם אלעיד ואמר לו כי יש לו שני פועלים מעזה ללא אישורי שהייה שמעוניינים לעבוד אצלו. למרות שאלעיד חשד כי נכנסו בחסות המתקפה, הלין אותם בביתו ונמנע מלברר את נסיבות כניסתם לישראל.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים טענה הפרקליטות כי השלושה ביצעו עבירות נגד ביטחון המדינה, וכי הם "מסכנים את ביטחון הציבור בכך שהלינו, והסתירו עזתים שנכנסו לישראל בחסות המתקפה הרצחנית ולא הסגירו אותם למשטרה. בהתנהגותם סיכנו המשיבים את אזרחי ישראל, כשהם יודעים שאסור להלין עזתים ושכל אישורי השהייה לתושבי עזה בוטלו, ואף הכבידו על כוחות הבטחון שנאלצו להשקיע מאמצים ומשאבים על מנת לתפוס את העזתים".​
 

מתגעגע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
עמית סוסנה, ששוחררה בשבוע שעבר משבי חמאס, נחטפה מארון ביתה בכפר עזה ב-7 באוקטובר. בתיעוד דרמטי שנחשף הערב (שני) ב"המהדורה המרכזית" בחדשות 12, נראית עמית נגררת בידי שבעה מחבלים חמושיםתוך שהם מכים אותה בעוצמה. עם זאת, כפי שניתן לראות בתיעוד, עמית לא ויתרהונאבקה בהם. אולם זה לא צלח, היא נלקחה בכוח לרצועה – ושהתה בשבי 55 ימים. במהלך המאבק של עמית במחבלים, אחד מהם נופל על הקרקע. לאחר מכן, שאר המחבלים מכים אותה – וממשיכים לגרור אותה בכוח. בתיעוד היא נראית נחושה ולא מוותרת למחבלים החמושים, אך לבסוף היא מוכנסת לתוך מכונית שתסיע אותה לעזה.​
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
ברוך דיין האמת: הישוב פדואל מודיע בצער רב וכאב עמוק על נפילתו בקרב של בן הישוב, סרן איתן פיש הי''ד


בנם של חברנו דוד וחיה פיש יבדל"א
פרטים על הלוויה יפורסמו בהמשך

ומחה ה' דמעה מעל כל פנים

בית פדואל
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
*ברוך דיין האמת*
המועצה האזורית גוש עציון מודיעה בצער רב וכאב עמוק על נפילתו בקרב של *סמל יקיר ידידיה שנקולבסקי הי״ד*
בן קיבוץ מגדל עוז, בנם של טובה ואריאל, בן 21 בנפלו.
המועצה משתתפת בצערה הגדול של המשפחה.
*ההלוויה תיערך מחר יום ג' בשעה 14:00 בחלקה הצבאית של בית העלמין בכפר עציון*
אנו מבקשים מהציבור לעמוד עם דגלי ישראל לצד הדרך וללוות את יקיר בדרכו האחרונה
 

----------

משתמש מקצוען
פרטים חדשים על פלישת חמאס: ה'גארדיאן' מדווח כי בין המסמכים שהתגלו אצל המחבלים, הייתה מפה יסודית של בסיס צבאי ישראלי, ככל הנראה מפורטת יותר ממה שהיה נדרש על ידי צה״ל עצמו. חיבור מפה כזו יכול היה להיעשות רק באמצעות ״ידע פנימי״ כמעט בוודאות של מרגל חמאס. כך אמר מקור מודיעין ישראלי בכיר.
 

שניאור רובינשטיין

משתמש מקצוען
עוד מה׳גארדיאן׳ על פשיטת חמאס ב-7 באוקטובר: באחד המסמכים שנתפסו הייתה מפורטת תוכנית השתלטות על עמדת פיקוד של צה״ל קרוב לגדר הגבול עם עזה, כולל פירוט של כמות הנשק בבסיס ומפה ידנית מצויירת של מקום היעד.
 

שניאור רובינשטיין

משתמש מקצוען
טל לב רם 'מעריב' מסביר על האזעקה בבאר שבע: ירי לאזור באר שבע אופקים. מבוצעים פעמים רבות מאזור העיר חאן יונס. אזורי שיגור שמכוונים לבירת הנגב ממוקמים פעמים רבות בפאתים שבין חאן יונס לרפיח, בכיוון ישיר מזרחה- כיוון כללי.
 

----------

משתמש מקצוען
צה"ל תקף הלילה בח'אן יונס ובשייח' רדואן; שריפות גדולות פרצו באזור ג'בליה אמיר בוחבוט/
צה"ל תקף הלילה (שלישי) דירות בשכונת שייח' רדואן וג'בליה והרג פעילי טרור, במקביל להמשך תקיפות אוויריות וירי ארטילרי בדרום רצועת עזה בדגש על חאן יונס ופאתיה. מטרת התקיפה היא לפגוע בחמ"לים, אזורים ממולכדים, אתרי שיגור, פירים ואתרי מיסתור עבור פעילים. שריפות גדולות פרצו באזור ג'בליה שבצפון רצועת עזה אחרי התקיפות אוויריות של צה"ל. הערכה שהאש פרצה כתוצאה מפיצוץ של אתרי תחמושת ואמצעי לחימה. בנוסף, הפלסטינים טוענים כי צה"ל משבש את פעילות האינטרנט במרחב רצועת עזה.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
דיווח בפוליטיקו: תסכול בקרב גורמים בממשל ביידן על היעדר תגובה מספקת לאיום החות'ים בתימן שתקפו השבוע ספינת מלחמה אמריקנית. על פי הדיווח, התסכול נובע מהתחושה שביידן "מקטין" את האיום כדי להימנע מתגובה נחרצת. (אסף רוזנצוייג)
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
הפלסטינים: עשרות הרוגים ופצועים בתקיפות צה"ל ברצועה במהלך הלילה
סוכנות הידיעות הפלסטינית "וופא" דיווחה כי לפחות 50 בני אדם נהרגו ונפצעו בתקיפות אינטנסיביות של צה"ל הלילה בחאן יונס ובעיר עזה. לדברי משרד הבריאות בעזה, 15,899 פלסטינים נהרגו ברצועה מתחילת המלחמה וכ-42,000 נפצעו.
 

יעלזו חסידים

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
לפי הפלסטינים כוחות היבשה של צה"ל התקדמו משמעותית בתמרון הקרקעי בדרום רצועת עזה ממזרח למערב וחצו את חירבת אח'זעה, העבסאנים והגיעו עם טנקים לאזור בני סוהילה ( אמיר בוחבוט)
 

ספיר וקסת

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בהמשך לדיווחים הלילה בתקשורת הישראלית על תקיפות בצנעא:

מדובר במידע כוזב!
...

לא ידוע על שום תקיפה בצנעא, ככה לפי ההצהרה החות'ית ואזרחים רבים שהגיבו לדיווחים האלה.

התיעודים שהופצו הם בכלל מ 2019 כשהקואליציה הסעודית תקפה שם יום ולילה.
 

המעצבת שלך...

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
ישי שנרב: חמישה מתלמידי ובוגרי ישיבת ההסדר בירוחם נפלו במלחמה. אריאל אליהו. ינון פליישמן. איתן רוזנצוויג. יקיר שנקולבסקי. איתן פיש.
 

המעצבת שלך...

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
עמית סגל: תובעים כלליים מ-14 מדינות בארה״ב בראיונות לכלי תקשורת דוגמת ׳ניו יורק טיימס׳: ״אם תשתפו פעולה עם עיתונאים נתמכי חמאס נפעל נגדכם חוקית״.
 

המעצבת שלך...

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
הפרשן הצבאי נעם אמיר: ‏יכולים לספר לכם סיפורים עד מחר - אמ״ן מתפרק מבפנים. ריצת אמוק לעיתונאים עם הדלפות והאשמות, כשהראש בעצמו לא מפסיק לזמן עיתונאים לתדרוכים בארבע עיניים. אל תטעו התדרוכים לא נוגעים לתמונת הקרב, הם נטו סביב תדמית
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
ניתוח של דיווחי משרד הבריאות של חמאס עליהם מסתמך גם האו"ם לקביעת מספרי ההרוגים בעזה, מראה קפיצות גדולות בדיווחים על נשים וילדים הרוגים, באופן שמראה על סילוף שיטתי של נתונים אלו.
כך למשל ביום אחד דווח על 307 הרוגים, ובאותו יום קופץ הדיווח על מספר הילדים מתוך ההרוגים ב-671 נוספים.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  7  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה