הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי...

המעצבת שלך...

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
קובי פינקלר לקאהן וחכם במהדורת הבוקר ב׳קול חי׳: ״חוזרים בעוצמה גבוהה יותר. צפון הרצועה תחת שליטת צה״ל, אבל יכולים להיות שיגורים מצפון הרצועה. מחבלי החמאס תכננו שניכנס ממזרח מכיוון ש'געיה, אבל צה״ל פעל בצורה שונה. הם הופתעו. בשבועות הקרובים יתמקדו בדרום הרצועה״.
 

המעצבת שלך...

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
חגי סגל: מזה יממה מוקרנים בטלוויזיות סרטוני הצהרות של חטופות משוחררות על תנאי שביין הנוראיים. קורע לב, מצמרר, ראוי לשידור, אך מצריך גילוי נאות: הם הופקו בידי ארגון החותר לשחרר את כל החטופים לאלתר, ללא התחשבות במחיר השחרור, ובמסגרת העיקרון השנוי מאוד במחלוקת ״כולם תמורת כולם״.
 

המעצבת שלך...

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
ההכרזה על החטופים בעזה כחללים - מנכ״ל המשרד לשירותי דת יהודה אבידן לאדמקר וישראל כהן ב׳קול ברמה׳: ״ההכרזה לא קרתה ביום אחד, קדמו לכך ישיבות ארוכות עם גורמי צבא, המומחים לרפואה משפטית ופרופסורים בכירים בישראל. זה החל מהשבעה באוקטובר עד היום. אין ספק שהם נרצחו, זו החלטה של מאה אחוז״.
 

המעצבת שלך...

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
עוד מיהודה אבידן לאדמקר וישראל כהן ב׳קול ברמה׳: ״ישנם מקרים שבמשך שבועיים שלושה מתעסקים בהם ולא מקבלים החלטה, עד שמגיעה ראיית הזהב. ברגע שמתקבלת ההחלטה היא לא מתירה מקום לספק״.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען

הזרוע הצבאית של חמאס מספרת בשעה האחרונה איזה סיפור מעשייה על מילכוד אזור בו שהו 60 חיילי צה”ל לפנות בוקר בג’חר א-דיכ (מצפון לאלבריג’ במרכז הרצועה).

אין אמת בפרסום של חמאס. מצבם כנראה גרוע והם מנסים להרים באמצעות סיפורי מעשיות את המורל בערוצים הפלסטינים. [אבו עלי]
 

יעלזו חסידים

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
ב"ניו יורק טיימס" ציטטו בכיר ישראלי על השלב הבא של הלחימה: "בשבועות הקרובים תהיה לחימה מאוד אינטנסיבית, ולאחריהם ימשיך המבצע בעצימות נמוכה". לפי המקור, ישראל עדכנה את ארה"ב בתוכניותיה להמשך הלחימה
 

הנורמלית האחרונה

משתמש מקצוען
גלצ: גורם ישראלי שנפגש לאחרונה עם חבר בצוות המשא ומתן של קטאר, שמע ממנו: "סינוואר שיכור כוח. הוא מקשיח עמדות כל העת ולא סופר את הנהגת החוץ של חמאס - הוא מחליט לבד. זה מאד מקשה עלינו".
 

מקסימום!

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
הפיגוע בירושלים | חיים גיסה של ליביה דיקמן הי״ד לאדמקר וישראל כהן בקול ברמה: “זה אסון שהגיע בפתאומיות, היא נורתה תוך כדי תפילה, בדיוק הייתה באמצע פסוקי דזמרה. היא בחרה להיות מורה מתוך שליחות, הייתה לה הכשרה בהייטק, ויתרה על משרה טובה בשביל להיות מורה”.
 

מקסימום!

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אביחי ברודץ שקיבל בחזרה את אשתו וילדיו החטופים, בראיון מרגש עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי': "קיבלנו את החיים שלנו בחזרה. הדלקנו נרות ביום שישי, היה מרגש. סוף סוף אנחנו ביחד. כמעט חודשיים הייתי לבד. עם ישראל התאחד, הרבה באו לתמוך".
 

05 תקשורת

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
דובר צה"ל

מוקדם יותר היום, זוהה שיגור אחד משטח סוריה לעבר שטח הארץ, שלא יורט על פי מדיניות.
כוחות צה"ל תקפו בירי ארטילרי את מקורות הירי.

בנוסף, מוקדם יותר הלילה, מחבלים שיגרו טיל נ"ט שנפל בשטח פתוח במרחב יפתח. אין נפגעים.

כמו כן, צה"ל תקף בירי ארטילרי מספר מרחבים בשטח לבנון.
 

05 תקשורת

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
בהמשך לדיווחים ערביים כי כוחות הביטחון פשטו על ביתו של עכרימה סברי המטיף המסית ממסגד אל אקצא.

צה״ל הודיע ל״דרשן מסגר אל אקצה״
לפנות את ביתו לקראת הריסה של הרשות לאכיפה במקרקעין. (מיכאל שמש)
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
צה״ל ושב״כ: נתפסה חוליית מחבלים שביצעה פיגוע ירי על מכוניות ישראליות בכביש 5 בשומרון והניחה דוקרנים מאולתרים על הכביש.
המחבלים למעשה ניסו להניח דוקרנים שיגרמו למכוניות לעצור ואז לפתוח באש לעברם מבלי שהנהגים יכולים להימלט. פיגוע שהיה עלול להסתיים באופן קשה מאוד, אך הסתיים בנס ללא נפגעים.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
אמיר בוחבוט: במהלך ביקור קצינים בכירים, התברר כי תיעוד של מצלמות לאורך הגבול מיום פרוץ המלחמה - נעלם כלא היה. גם הקלטות חשובות מהשבת השחורה הורדו מהמאגר. "זה מעורר חשדנות, יש תחושה שכולם דואגים לעצמם ליום שאחרי". צה"ל: "הסרטונים לא נמחקו, אלא חסומים לאנשים ללא הרשאה"
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
ה'ניו יורק טיימס': כדי לנסות למנוע מהאסירים ניוון שרירים שיכולים לנבוע מחוסר תנועה בזמן כליאתם בחדר קטן, עודדו אנשי חמאס את בני הערובה המבוגרים ללכת מדי יום .
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
2 דגמי טילי כתף חדשים הושקו ביום שישי בצה"ל וכבר בשימוש מבצעי בעזה. טילי "חולית" ו-"יתד", נקראים על שם 2 ישובים בעוטף עזה שהותקפו בשמחת תורה.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
הודעה משותפת דוברות המשטרה ודוברות שב"כ :

הותר לפרסום :
כתב אישום חמור הוגש הבוקר נגד אזרח ישראלי, בן 19, מטייבה, שמואשם בסיוע לאוייב במלחמה, מעשה טרור בכוונה מחמירה וירי בנשק חם. נטען כי הצטרף לארגון הטרור "גדוד נור אל שמס", שפועל במחנה פליטים ביהודה ושומרון- השתתף בזריקת מטענים נגד רכבי צהל, הכנים מטעני צד, ועוד.
 

05 תקשורת

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
לבנון

מקור שיעי לבנוני

ארגון חיזבאללה מחזיק יותר מ 500 יחידות שכל אחת ממודרת האחת מהשנייה, לכל יחידה יש ההתמחות הספציפית הנוגעת אליה באוויר וביבשה ובים.

ארגון חיזבאללה עוקב ומרגל אחר כל הפעילות בלבנון, במיוחד שדה התעופה חמאת בו מתבצעת פעילות אמריקאית, הארגון יודע כל מה שנעשה בסיס הזה כולל תנועת הנשק והיכן הם מאוחסנים.

אבו צאלח
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  7  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה