הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ...

שוקולד שוייצרי

משתמש מקצוען
דוברות עיריית שדרות

בהמשך להתבטאותו של שר הביטחון, יואב גלנט, בהערכת מצב עם הכוחות ברצועה, לפיה "לא נעזוב את עזה עד להשבת כל החטופים", אומר ראש עיריית שדרות, אלון דוידי: "כולנו נרגשים ושמחים על חזרתם של החטופים והחטופות ונמשיך לייחל ולפעול על מנת שכולם ישובו לישראל, אך צר לי ששר הביטחון לא דאג להדגיש, כפי שהבטיח בעבר, כי צה"ל לא יעזוב את עזה עד למיטוט שלטון החמאס והסרת האיום על שדרות וכלל יישובי הדרום ובכלל עם ישראל".
עוד אמר דוידי: "אסור שתושבי ניר עוז, כפר עזה, בארי ושדרות יחששו להשאיר את בתיהם פתוחים ושילדיהם יתרחצו בבטחה בימי הקיץ בבריכה, שמא תישמע אזעקת 'צבע אדום' או שמחבלים יחדרו ליישוביהם. זה או אנחנו או הם – אין באמצע!! הלחימה בעזה חייבת להימשך עבור החטופים, עבור 1,300 הנרצחים והנופלים בשבת השחורה ובתמרון הקרקעי ברצועה ועבור תושבי הדרום שחיים 22 שנה תחת טרור הקסאמים ועבור מדינת ישראל כולה".

ירון ששון, דובר העירייה
 

אחד החכמים

משתמש מקצוען
ראפעת סלימאן , שחמאס הודה שחוסל , נחשב כסגנו של ע'נדור .
כך גם לפי הודעת דו"צ בשומר חומות , בהקשר לתקיפת ביתו ששימש כמפקדה.
ואאל רג'ב אינו מג"ד בית לאהיה כפי שפורסם , יתכן והיה בכיר החמאס בעיר בהתאם לגילו ולותק שלו, אך המג"ד היה נסים אבו עג'ינה שחוסל גם הוא במהלך המבצע
 

שוקולד שוייצרי

משתמש מקצוען
גנץ בתגובה לדיווח על האזהרה שקיבל ראש אמ"ן לפני מתקפת חמאס: ראשי הזרועות ואנשיהם עסוקים בניהול הלחימה. יהיה זמן לביקורת, יהיה זמן לתחקירים, עכשיו נלחמים ומנצחים.
 

שוקולד שוייצרי

משתמש מקצוען
הוועד הבינלאומי של הצלב האדום הבהיר את אמירתו של בכיר הארגון על כך ש"לא בטוח שישוחררו היום חטופים", ומסר: "הצהרה קודמת של פקיד בארגון לא הייתה בשום אופן אינדיקציה לכך שפעולות השחרור שתוכננו ליום ראשון לא יתקיימו". עוד נמסר כי "כל ההכנות לקראת הפעימה הבאה נמשכות. הפעולות עדינות ומסובכות, ולעולם אי אפשר להיות בטוחים לחלוטין שהן יתבצעו, נוכח המורכבות". (איתמר אייכנר)
 

05 תקשורת

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
פרטים נוספים על אבו אנס אלע'נדור, מפקד החטיבה הצפונית של הזרוע הצבאית של חמאס ברצועה.

את "משימתו הראשונה" נגד ישראל כבר ביצע ב 1984, עוד בטרם הוקמה חמאס (1987), במסגרתה הוקמה חוליית טרור שהתפתחה לימים להיות הבסיס לזרוע הצבאית של חמאס. דבר זה הפך אותו בעיני הפלסטינים לפעיל הותיק ביותר של הזרוע הצבאית של חמאס.
הוא שימש בתפקידו הנוכחי כמח"ט צפונית של הרצועה מאז שנת 2005 (עוד בטרם השתלטה חמאס על הרצועה).

הוא לקח חלק משמעותי בתכנון פעולת חטיפת גלעד שליט ב 2006.

הוא שילח מחבלים רבים (יש הטוענים עשרות) לביצוע פיגועי התאבדות נגד ישראל בהם המחבלת המתאבדת רים ריאשי שביצעה פיגוע התאבדות במעבר ארז בינואר 2004 בו נהרגו 4 ישראלים ונפצעו נוספים.

הוא היה זה ששילח את שני המחבלים המתאבדים לפיגוע התופת בנמל אשדוד ב 14 למרץ 2004 בו נהרגו עשרה ישראלים.

ישראל ניסתה לחסלו פעמים רבות ותקפה את ביתו ב 2014 (צוק איתן), אז נהרגו אשתו ובנו.

הוא התווסף לרשימה השחורה של ארה"ב בשנת 2017.

שני בנים נוספים שלו נהרגו בימים הראשונים של המלחמה הנוכחית.

הגיע יומו. חבל שלא הרבה קודם.
 

אחד החכמים

משתמש מקצוען
עוד פרטים על ע'נדור.
וקצת הסבר על מבנה הפיקוד בחמאס.

בשונה משאר בכירי הזרוע הצבאית , הוא המשיך לשמש כמח"ט עשרות שנים , ומכאן גם כוחו והשפעתו המוחלטת , כשבעצם שימש ראש הזרוע הצבאית בצפון הרצועה , ולא פעם פעל בניגוד להנחיותיו של דף. ניתן לאמר שצפון הרצועה נשלטה ע"י ע'נדור ששלט על הזרוע הצבאית , ופתחי חמאד ששולט על מנגנוני הבטחון במרחב, ובאופן כמעט עצמאי מהשלטון המרכזי של חמאס.

לעומתו איימן נופל שחוסל בתחילת המלחמה , לא היה באמת מח"ט המרכז אלא כעין מפקד המרחב , כשלמעשה החטיבה היתה תחת אחריותו אך לא פיקוד ממשי, המח"ט אגב שמו ע'אזי אבו טמעה שקיבל את התפקיד בזמן שנופל היה עצור במצריים לפני כ15 שנה . נופל בשנים האחרונות היה הממונה על המודיעין בזרוע הצבאית, וכך גם הוגדר בראיון שנתן לפני שנה , למרות שאכן היה הסמכות הבכירה במרכז הרצועה.

גם מוחמד סינואר אחיו של יחיא, אינו באמת מח"ט חאן יונס כפי שידוע, אלא ראש הזרוע הצבאית בחאן יונס , ואפילו בכל דרום הרצועה, כשלמעשה יש 2 מח"טים בשם סלאמה ושבאנה שמפקדים על חטיבות חאן יונס ורפיח בהתאמה.

מבין בכירי חמאס הותיקים והמשפיעים נשארו מלבד דף ועיסא, רק ראאד סעד שמכונה ראש אמ"ץ של חמאס, ומוחמד סינואר. אם כי לצערנו תמיד נולדים חזירים צעירים .

032 מודיעין גלוי
 
נערך לאחרונה ב:

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
חבר המועצה של החות'ים רומז על ספינה נוספת שנחטפה.
זה מה שכתב.
תימנים מתוארים כנדיבים, גם אם לאחד מהם יש אורח ובא אורח אחר, האורח הראשון מקבל את האורח החדש .
 

בשלן

משתמש פעיל

פסק הדין נקבע מראש: התובע שיחקור אם ישראל ביצעה פשעים בעזה - נשוי לפלסטינית

בית הדין הבינלאומי בהאג נעתר לבקשת הפלסטינים והורה לפתוח בחקירה נגד ישראל. התובע הראשי מינה לתפקיד את אנדראס לאורסן - משפטן מדנמרק, שהתגורר ברמאללה ובעברו התמחה בארגון זכויות אדם פלסטיני שהוכרז על ידי משרד הביטחון כארגון טרור

הידברות
בית הדין הבינלאומי בהאג החליט לפתוח בחקירה נגד ישראל על ביצוע פשעי מלחמה בעזה. התובע הראשי של בית הדין, קארים חאן, הודיע היום (ראשון) כי מינה את אנדראס לאורסן, משפטן מדנמרק, לאחראי על החקירה. על פי הדיווח ב-ynet, ישראל הודיעה כי לא תאפשר לחוקר ולצוותו להיכנס לארץ.
לאורסן התמחה בעבר עבור ארגון זכויות האדם הפלסטיני "אל-חק", שלפני כשנתיים הוכרז על ידי משרד הביטחון כארגון טרור והוצא אל מחוץ לחוק. הוא חי בעבר ברמאללה, ונישא שם לאשתו הפלסטינית. כמו כן, נודע כי לאורסן בן ה-57 עבד לפני חמש שנים כמומחה לתביעה במשרד ה"יופול-קופס", גוף של האיחוד האירופי שמסייע למשטרה הפלסטינית.
באתר "ה"יופול-קופס", נכתב על לאורסן שיש לו "תשוקה מיוחדת למזרח התיכון וכי אף סיים תואר בלימודי המזרח התיכון". בכתבה עליו צוטט הדני כמי שאמר "רמאללה מאוד מיוחדת עבורי".
עוד בטרם קבע התובע הראשי בבית הדין הבינלאומי כי לאורסן יהיה החוקר הראשי, התברר כי הוא כבר ביקר ברפיח, שם נפגש עם גורמים פלסטינים. בשבוע שעבר הוא השתתף בפגישה בהאג שקיים התובע הראשי חאן עם משלחת של ישראלים, שייצגו 11 משפחות שאיבדו את יקיריהן בטבח של 7 באוקטובר. בפגישה השתתפו אייל ולדמן, שאיבד את בתו דניאל במסיבה ברעים; טלי ומאיר אטיאס, שאיבדו את בתם דורין באותו אירוע; ועדי זקוטו שאיבדה את אביה באופקים. נציגי המשפחות ציינו לאחר הפגישה כי לאורסן ביקש לדעת אם הם נשלחו על ידי ממשלת ישראל.
בתגובה לשאלה מדוע לא מונה לנושא אדם נייטרלי, השיבו מבית הדין הבינלאומי בהאג: "אנחנו שומרים על חשאיות בכל מה שנוגע לנושאים פרטניים שנוגעים לעובדים שלנו. כל החלטה אישית שנעשית על ידי התובע הולמת את המדיניות והנהלים הרלוונטיים המסדירים את ענייני משאבי האנוש של בית הדין".
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
דיווח בסוכנות הידיעות הצרפתית AFP: תקרית ביטחונית של המכלית Central Park הקשורה לישראל מול חופי תימן. על פי הדיווח, כוחות הצי האמריקני באזור מעורבים בסיטואציה
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  25  פעמים

לוח מודעות

למעלה