הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז...

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
נשיאת הצלב האדום נפגשה עם הנייה בקטאר (שטיין)
בפגישה שעסקה בנושא החטופים, דרשה נשיאת הצלב האדום לאפשר לאנשי הארגון לפגוש את החטופים, לבדוק את מצבם הבריאותי ולאפשר להם ליצור קשר עם בני משפחותיהם.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען

דובר משרד הבריאות בעזה:


אנו פועלים לפינוי החולים מבית החולים האינדונזי בצפון הרצועה לבתי חולים אחרים.

אלג’זירה: 200 חולים מבית החולים האינדונזי הגיעו לבתי חולים בדרום הרצועה. [א"ע]

 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
חלק ממשפחות החטופים יצאו מהפגישה עם רה''מ והקבינט המצומצם: אמרו לנו ששחרור החטופים זאת לא המטרה הראשית
הציטוט המדוייק לטענת ערוץ 12
׳ערוץ 12׳: משפחות שיצאו מהפגישה לפני הזמן: ״למרות שגנץ ואייזנקוט אמרו לנו שהחזרת החטופים זו המטרה העליונה, נתניהו וגלנט אמרו מפורשות שהחזרת החטופים והשמדת חמאס זה מטרות שוות באותה המידה״.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
המשטרה מבהירה כי שני מחבלי החמאס שחדרו מעזה ונעצרו לפני כשבועיים ברהט הם אינם מחבלי נוח'בה, אלא בוזזים שנכנס מעזה יחד עם פעילי חמאס. לאחר שנעצרו המחבלים הם הועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון (חדשות 12).
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
לקראת סיום המערכה?


גורם ישראלי רשמי לרשת ABC: ישראל תפעל בקרוב בדרום רצועת עזה, אך הפעולות שם יהיו ממוקדות יותר. לדבריו, המרחב הבטוח יהיה אזור המוואסי המאוכלס בדלילות יחסית, אולם צה"ל עדיין יפעל שם אם יהיה בכך צורך
 

שמשייה

משתמש רשום
הלל ביטון רוזן: לראשונה בעולם - מערכת לייזר שפותחה בארץ הצליחה ליירט רקטה ששוגרה לעבר ישראל במהלך ימי הלחימה.
איתי בלומנטל: גורמים במשרד הביטחון אומרים כי לא נעשה שימוש במערכת "מגן אור" ליירוט איומים אוויריים באמצעות קרן לייזר וכי לא בוצע יירוט רקטה או פצמ"ר.
 

נתוש1212

משתמש מקצוען
עמיחי שטיין:
הצלם הפלסטיני יאסר קודיח טוען שביתו הופצץ לפני שבוע (13/11), ימים ספורים לאחר שדו"ח של HonestReporting קבע כי היו לו ולעוד שלושה מעמיתיו ידיעות מוקדמות על כוונת חמאס לתקוף את ישראל ב- 7 באוקטובר.
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בעקבות ארוע השתלטות החות'ים על ספינה בבעלות איש העסקים הישראלי רמי אונגר אתמול, שתי אוניות המשתייכות לחברת הספנות "Ray" של אונגר שינו את מסלולן באזור מפרץ עדן. כך דיווחה רשת NBC. לפי הדיווח, אחת האוניות שינתה את יעדה לסרי לנקה במקום העיר נישתון בתימן, בעוד האונייה השנייה נותרה במקומה למשך כמה שעות - עד שהמשיכה בדרכה.
 

נתוש1212

משתמש מקצוען
בצה"ל אישרו כי מאז תחילת הפעילות הקרקעית ברצועת עזה התרחשו כמה מקרים שבהם חיילים נהרגו מאש כוחותינו. כך דווח בהארץ. בצבא טוענים שמרבית המקרים הללו התרחשו בעת לחימה משולבת של כוחות שיריון עם חי"ר, ומציינים כי התקריות מתוחקרות ושמדי יום מתבצעת הפקת לקחים בנושא :cry:
 

נתוש1212

משתמש מקצוען
חיזבאללה הגביר היום (שני) את המתקפה על ישראל עם יותר מ-40 רקטות ששוגרו לגבול הצפון – אחת מהן רקטה כבדה שהסבה נזק כבד למוצב צבאי. צה"ל הגיב בתקיפה נרחבת על מבנים בדרום לבנון. בצבא לא פירטו מעבר לכך ומסרו כי אלה "נכסים חשובים לחיזבאללה". התקיפות הנרחבות של צה"ל מפרוץ המלחמה הביאה לנסיגה של חיזבאללה ומרבית הכפרים השיעים בדרום לבנון ננטשו.

הפעילות של הלוחמים בשטח וחיסול כמאה מחבלי חיזבאללה מתחילת המלחמה הביאה לנסיגת ארגון הטרור למרחק של כמה קילומטרים מהגבול – מהשטחים הפתוחים לתוך הכפרים בדרום לבנון. כל מקום שמבוצע ממנו ירי מותקף ונפגעים גם בתים שאכלסו מחבלים או שמזהים בהם תשתית מבצעית ואמצעי לחימה. גורם צבאי אמר שמדובר ב"נכסים שחשובים לחיזבאללה". מרבית הכפרים השיעים בדרום לבנון כבר נטושים.
 

נתוש1212

משתמש מקצוען
החוקרת המצרית, דליה זיאדה, הביעה תמיכה בישראל ויצאה נגד חמאס מה שגרר מתקפה קשה נגדה ברשתות החברתיות ובתקשורת המצרית ואפילו תלונות שהוגשו נגדה לתובע הכללי במצרים. היא נאלצה לצאת מארצה.
 

גונן

משתמש מקצוען
ארה”ב: פעילים פרו פלסטינים עטויי כאפיות צובעים בידיהם באדום את חלונות המבנה בו נמצאת הקונסוליה הישראלית בלוס אנג’לס.

כחלק מהמיצג הביזארי והמקומם הזה הודבקו על חלונות המבנה כרזות עם תמונות של ילדים תחת הכותרת: נרצח, כקונטרה לכרזות של קמפיין החטופים הישראלים.
 

נתוש1212

משתמש מקצוען
רה״מ נתניהו בהודעה כעת: ״יחד עם קבינט המלחמה נפגשתי הערב עם משפחות החטופים שנמצאים תמיד בליבי ומנחים את פעולותיי. השבת חטופינו היא משימה קדושה ועליונה - ואני מחויב לה. לא נרפה מהמשימה להשבתם וזאת האחריות שלי ושל קבינט המלחמה״.

עוד מהודעת רה״מ נתניהו: ״שיתפתי את המשפחות ככל שיכולתי במאמצים המדיניים, המודיעיניים והמבצעיים שאנו מובילים מסביב לשעון. אמרתי למשפחות היקרות: חטופינו תמיד לנגד עיניי - מהרגע שאני קם בבוקר ועד שאני הולך לישון בשעות הלילה המאוחרות - כל הזמן. לא נפסיק להילחם עד שנחזיר את חטופינו הביתה, נשמיד את חמאס ונבטיח שלא יהיה יותר איום מעזה״.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  27  פעמים

לוח מודעות

למעלה