הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי...

זהו שמי!

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
סגן אלוף אמיר צרפתי, מנהל הלחימה של חטיבת הראל, בריאיון מיוחד על מתקפת הפתע של חמאס, התגובה של ישראל והמלחמה המתנהלת בתוך רצועת עזה, האחדות בעם וההתגייסות של החברה החרדית: "אין לא ימין ולא שמאל, אפילו לא דתיים ולא חילוניים, זכינו לראות את העוצמות של החברה החרדית באות לידי ביטוי"
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
דנה וייס ב׳ערוץ 12׳: הדרג המדיני מעוניין להתקדם לעסקת שחרור החטופים. ביידן ניסה להתערב כדי שהחמאס יתגמש וישחרר יותר חטופים - בשלב זה סינוואר לא מתרגש מביידן ולא מוכן לשפר ולהתגמש יותר.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען

פעילות כוחות צה"ל פועלים בשכונת זייתון; תפסו תשתיות טרור בתוך מסגד

קרבות פנים אל פנים מול מחבלים – כוחות אוגדה 36 ממשיכה בלחימה על מנת להכניע את גדוד 'זייתון' של ארגון הטרור חמאס. הלוחמים איתרו פירי מנהרות וחומר מודיעיני רב. כמו"כ תפסו הכוחות אמל"ח רב וכטב"מ בתוך מסגד
 

"תודה לה'"

משתמש מקצוען
עידן ברוך שאחיו נחטף לעזה, אומר כעת במפגש עם חברי הכנסת: "אל תכניסו גרגר אורז, דלק - בלי שנקבל בחזרה אות חיים מהיקרים לנו. כולנו חטופים.
אין לנו אוויר. לפני עסקה - תביאו לנו אות חיים.
"אל תסכימו לעסקה על חצי מהחטופים.
אני מבקש -לא הייתי מסכים שרק אחי יחזור ואחר יישאר שם. איך אפשר לבחור מי יחזור ומי לא?".
 

זהו שמי!

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
׳ערוץ 12׳: אירוע חריג במהלך המטח האחרון למרכז: אשה כבת 57 איבדה את הכרתה במהלך האזעקה ופונתה ע״י מד״א במצב קשה ותוך כדי פעולות החייאה לביה״ח אסף הרופא.
אור רביד: עוד אירוע חריג מהמטח הערב למרכז: משפחה ננעלה בממ"ד הביתי ברחובות, כוחות כיבוי שהוזעקו פרצו את הדלת וחילצו אותם בשלום.
 

"תודה לה'"

משתמש מקצוען
השר בן גביר ב׳גלי ישראל׳: "במשך 9 חודשים הפכו אותי למטומטם.
כשאמרתי שצריך לבצע סיכולים ממוקדים בעזה - אמרו לי שאני לא מבין בביטחון. כשאמרתי שצריך משמר לאומי ולחלק נשקים אמרו שזה 'הפלנגות של בן גביר'. היום מסתבר שבאמת הייתה טעות בקונספציה וזו הדרישה שלי כעת לשנות את קבינט המלחמה. כבודם של גנץ ואיזנקוט במקומם מונח אבל חייבים להכניס נציגים שחושבים אחרת מאותה תפיסה שגויה".
 

רחשי הלב

משתמש מקצוען
ערוץ 12: מקומיים בעזה מחאו כפיים ללוחמי צה"ל שכבשו שטחים מידי החמאס!
אמיר בוחבוט: מרבית מרחבי הלחימה הם באזורים ללא אזרחים. המחבלים מונעים מאוכלוסייה לגשת לסיוע הומניטארי כולל מזון ומים. במקרה חריג ליד בית החולים שיפאא הבחינו מפקדים באוגדה 36 במחבלים שמונעים מציבור לגשת אל מזון. הועברה הנחיה לקדם כוחות כדי להרוג או לעצור אותם ואז הציבור הפלסטיני שנכח במקום מחא להם כפיים.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
לוחמי צה״ל איתרו באחד המרחבים בעזה מתקן ייצור כטב״מים שבו חמאס ניסה לעשות שחזור של כטב״ם ישראלי מסוג ״רוכב שמיים״ שנפל בעבר בעזה. נמצאו במקום מדפסות תלת מימד שניסו לשחזר הנדסית את הכלי הישראלי ולייצר כלים דומים. הלוחמים השמידו את המקום.
 

טורינו

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
: מוריה אסרף: פרטים חדשים על עסקת החטופים המתגבשת: בזהירות המתבקשת: בישראל מעריכים שיש התקדמות ורצינות אולי ברמה הכי גבוהה שהייתה לאורך הימים האחרונים. האופטימיות הזו מסויגת כי שום דבר עדיין לא סגור, כאשר בכיר ישראלי אומר לנו הערב: בסוף הכל יוכרע על פי פסיכופט אחד. כשהכוונה כמובן לסינוואר.

עוד ממוריה אסרף: פרטי העסקה הידועים המסתמנים - מדובר על שחרור של בין 50 ל70 ישראלים, כאשר רובם אמהות וילדים. סינוואר טוען שחלקם לא נמצאים בידי חמאס ולכן המתווה שנשקל כרגע הוא כזה: העסקה תצא לדרך ובמהלך ימי ההפוגה חמאס יתחייבו לאתר את אותם חטופים ישראלים. בתמורה:ישראל תאפשר ימי הפוגה, כחמישה ימים, ישראל תשחרר למעלה ממאה מחבלים - נשים וקטינים, וכן תאפשר העברת דלק לרצועה.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  7  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה