הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי...

זה שמי לעלם

משתמש מקצוען
מועצת האיחוד האירופי: "מגנים בצורה החריפה ביותר את ארגון חמאס ואת תקיפות הטרור האכזריות וחסרות ההבחנה שלו בישראל ומצטער על אובדן החיים. אין הצדקה לטרור. אנו מדגישים את זכותה של ישראל להגן על עצמה בהתאם לחוק ההומניטרי והבינלאומי מול תקיפות אלימות וחסרות הבחנה מסוג זה"
 

זה שמי לעלם

משתמש מקצוען
דובר צה"ל:
חוברות הפעלה למחבלי חמאס, תוכניות מבצעיות, טלפונים לווינים; דרכי קשר ומספרים מוצפנים של ארגון הטרור; נחשפת חקירת שלל החמאס בידי אגף המודיעין
עד כה, נאספו ביחידת האמש"ט (איסוף מסמכים ושלל טכני) וביחידת יהל"ם מאות מסמכים ותעודות, מאות מכשירי סלולר, אמצעי קשר ומצלמות והופצו עשרות ידיעות מודיעיניות לכלל הכוחות
החל מיום שבת בבוקר, התייצבו אנשי היחידה במילואים במפקדת 8200 בגלילות לפתיחת מכלול חקר, ניתוח וחקירה. השלל כולו; אמל״ח, מסמכים, טלפונים ניידים ותעודות מגיע לשיקוף וסילוק פצצות ביהל״ם.
בין המסמכים נמצאו פקודות תקיפה מפורטות על קיבוצי עוטף רצועת עזה, הממחישות ומדגישות את התכנון של חמאס למתקפת טרור וזוועות כלפי אזרחים וחיילים כאחד.
בנוסף, נמצאה חוברת ופירוט סד״כ הכוחות שלקחו חלק במסגרת מתקפת הטרור. פעולות התיאום, שלבי המתקפה ומילות הקוד. סעיף אחד מתאר את הטיפול וההחזקה של בני ערובה ביישובי העוטף.
כוח מגדוד 202 מצא על גופת מחבל חמאס בשטח ישראל תוכנית מפורטת של מתקפת הטרור על קיבוץ עלומים, הוכחה נוספת לתכנון הפשיטה המחרידה על אזרחי ישראל שהוביל ארגון הטרור.
יחידת האמש״ט (איסוף מסמכים ושלל טכני) באמ״ן מרכזת את מחקר השלל של ארגון הטרור חמאס במלחמה. שם, מופרד האמל״ח מהמסמכים והחומרים הרגישים והם עוברים לטיפול יחידת האמש״ט.
במכלול, ממויינים ומקוטלגים החומרים, מתורגמים ומופצים לכלל יחידות המחקר, האיסוף והשטח באמ״ן.
היחידה מורכבת מאנשי סדיר ומילואים שמטרתם לדלות פרטי מידע קריטיים משלל שנתפס על ידי כלל הכוחות בשטח הלחימה ולהציפם למאגר המידע והידע המודיעיני.
עם תחילת הלחימה, לוחמי יחידת העילית יהל"ם של חיל ההנדסה הקרבית לקחו חלק במאמץ לזיהוי אמצעי לחימה בכלל יישובי העוטף אשר היו רוויים באמל״ח, מטענים, תחמושות, רימונים ועוד.
בטרם כניסת כוחות זק״א נדרש לזכות ולוודא שהמרחב בטוח ולא ממולכד - עבודה שנעשתה בכל מוצב ויישוב על ידי לוחמי סילוק הפצצות של יחידת יהל״ם, בסדיר ובמילואים.
כלל הציוד שנאסף בשטח נאסף וזוכה על ידי כוחות יחידת יהל״ם בשטח.
הכוחות הפרידו בין כלל האמל״ח והמטענים שנמצאו בשטח לעזרי מודיעין, פלאפונים ומכשירי קשר, אלו זוכו באופן מלא על ידי לוחמי סילוק פצצות והועברו להמשך מחקר ופענוח.
היחידה המבצעית של חיל ההנדסה פועלת ימים ולילות למען שמירה על ביטחון התושבים ותמשיך לקחת חלק במאמץ המלחמתי לשמור על אזרחי ישראל.
 

זה שמי לעלם

משתמש מקצוען
השר בן גביר פנה ביממה האחרונה לאנשי ראש הממשלה והביע תמיכה בכניסת אביגדור ליברמן לקבינט המלחמה המצומצם.

השר בן גביר אמר לאנשי רה"מ: "ביני לבין ליברמן מחלוקות רבות, אבל אני תומך בהכנסתו לחברות בקבינט המצומצם - גם בגלל חשיבות האחדות בעת הזו לעם ישראל, וגם בגלל חשיבות הייצוג בקבינט המצומצם למי שלא היו שבויים בקונספציה, וקראו כל הזמן לחיסול החמאס".
 

זה שמי לעלם

משתמש מקצוען
פגישת נתניהו ונציגי משפחות החטופים והנעדרים:
הצהרת נציג משפחות החטופים דודי זלמנוביץ':
רה"מ הביע את תמיכתו ואהדתו, נתניהו התחייב שאחת ממטרות המלחמה היא החזרת החטופים, ואף אחת מהמטרות של המלחמה לא תבוא על חשבון האחרת.
ירון אברהם: רה"מ נתניהו למשפחות החטופים: שחרורם מהרצועה - אחת ממטרות המבצע.
 

ספידי

משתמש מקצוען
התקשורת מנסה להוציא מנציג המשפחות של החטופים מנסים להוציא ממנו אמירות נגד נתניהו, וללא הצלחה. הוא אמר כי נתניהו אמר באופן ברור כי השבת החטופים היא מטרה של המלחמה, והיא כלל לא באה על חשבון השבת החטופים.

בתשובה לשאלה, מדוע נתניהו נפגש איתם רק לאחר 9 ימים? ענה נציג המשפחות: מרגע שפנינו לרה"מ עברו שעות בודדות עד לפגישה בפועל.
 

ספידי

משתמש מקצוען
חזקי ברוך: סמפכ"ל המשטרה, ניצב אבשלום פלד בדיון בוועדה לביטחון לאומי בכנסת, על מוכנות כיתות הכוננות וחלוקת הנשקים לאזרחים, "הצלחנו השבוע להקים 368 כיתות כוננות במרחב הכפרי וחילקנו 3210 כלי נשק חדשים שרכשנו והיום עוד 430 נשקים ואנחנו רוצים להגיע ל-20,000 כלי נשק שיגיעו לכיתות הכוננות".
 

ק'סניק

משתמש מקצוען
חברי המועצה האירופית פרסמו הצהרה הקובעת את העמדה המשותפת של האיחוד האירופי לגבי המצב המתפתח במזרח התיכון.

האיחוד האירופי מגנה בצורה החריפה ביותר את חמאס ואת התקפות הטרור האכזריות וחסרות ההבחנה שלו ברחבי ישראל ומצטער על אובדן החיים. אין הצדקה לטרור. "אנו מדגישים מאוד את זכותה של ישראל להגן על עצמה בהתאם לחוק ההומניטרי והבינלאומי מול התקפות אלימות וחסרות הבחנה שכאלה. אנו חוזרים ומדגישים את החשיבות להבטיח את ההגנה על כל האזרחים בכל עת בהתאם לחוק ההומניטרי הבינלאומי".

עוד נאמר: "אנו קוראים לחמאס לשחרר לאלתר את כל בני הערובה ללא כל תנאי מוקדם. אנו חוזרים ומדגישים על החשיבות של מתן סיוע הומניטרי דחוף ונמצאים מוכנים להמשיך ולתמוך באותם אזרחים הנזקקים ביותר בעזה בתיאום עם שותפים, ולהבטיח שסיוע כזה לא ינוצל לרעה על ידי ארגוני טרור. חשוב למנוע הסלמה אזורית".

"אנו נשארים מחויבים לשלום בר-קיימא המבוסס על פתרון שתי המדינות באמצעות מאמצים מחודשים בתהליך השלום במזרח התיכון. אנו מדגישים את הצורך לעסוק באופן נרחב עם הרשויות הפלסטיניות הלגיטימיות, כמו גם עם שותפים אזוריים ובינלאומיים שיכולים להיות להם תפקיד חיובי במניעת הסלמה נוספת".
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה