עזרה עבור קהילות המחפשים חזנים לימים הנוראים, וחזנים המעוניינים לגשת לעמוד

אברהם זילבר

משתמש פעיל
פורום של קהילות המחפשים חזנים,
וחזנים המעוניינים להתפלל בעמוד,
לימים הנוראים הבעל"ט,
ניתן לרשום כאן את פרטיהם,
בהצלחה לכולם!!!
 

רפי לייזרוביץ

משתמש רשום
זה שרשור רציני? פעיל? אני מניח שכמוני יש רבים מחברי הפורום שמעוניינים להיות חזנים. אני לא רוצה להעלות את הפרטים שלי אם זה לא רציני.
מישהו יכול לומר לי אם זה רציני/שימושי או לא?
 

אברהם זילבר

משתמש פעיל
זה שרשור רציני? פעיל? אני מניח שכמוני יש רבים מחברי הפורום שמעוניינים להיות חזנים. אני לא רוצה להעלות את הפרטים שלי אם זה לא רציני. מישהו יכול לומר לי אם זה רציני/שימושי או לא?
כרגע כמו שאתה רואה זה לא פעיל כיון שזה נפתח ממש קרוב לראש השנה,
אבל אם אתה תכתוב , לאט לאט נקווה שיכתבו עוד ויהיה פעיל,
אם אתה מעדיף לא לפרסם כרגע פרטים מדוייקים,
אתה יכול רק לרשום נוסח, תפילות, עיר וכו' ושיחזרו אליך מפה,
בהצלחה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  3  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה