עבודה ללא ניסיון

חחיה

משתמש חדש
מישהו יודע האם עובדים איתם מהבית? או במקום עבודה מסודר?
וכן האם צריך להתחייב לתקופה מסוימת.
תודה
דיברתי איתו לפני בערך חצי שנה....
כמה שזכור לי העבודה מהבית, לא ביקש להתחייב לתקופת זמן
וכשהעבודה בחינם את תמיד יכולה לפרוש...
בכל מקרה - לא הלכתי על זה ושכל אחת תעשה את שיקול דעתה....
 

חמוש

משתמש צעיר
אחת כתבה את זה:

התקשרתי לברר על המשרות ואני ממש לא פוסקת הלכה אז כל אחת- על אחריותה בלבד.

הנה קצת מידע:
הסברתי לו שאנחנו חרדיות ויש לנו חסימה וטלפונים כשרים ואמר שיקחו את זה בחשבון. אמנם התקשורת עם הצוותים זה באמצעות טקסטים אבל בס"ד ימצאו פתרון.

דיברו איתי על 2 פרוייקטים עיקריים שמבוססים על מיקום (מפות)
1. VENUE
כמו רשת חברתית על בסיס מיקום. אחת האפשרויות לדוגמא לשוחח עם אנשים שבסופר ליד איפה שנמצאים אם יש מבצע על מוצר מסוים או לקבל פוסטים לפי הפרופיל שבנ"א מכניס.

2. CHEAP TRIP
נמצאים באזור מסוים ורוצים לברר איך להגיע ליעד בצורה הזולה ביותר (מניחה שזה כולל מידע לא רק על כלי תחבורה אלא ממש חבילה של טיול)

צריך אנשים עם ידע ב:
fullstack, front-end, angular, react, java, python, javascript, QA, Selenium (automation) testNG

המייל שלו:
roman.mantelmakherאין לכתוב כתובת מייל

בהצלחה רבה ובבקשה שכל אחת תברר לעצמה מבחינה הלכתית את זה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יט

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב הַשָּׁמַיִם מְסַפְּרִים כְּבוֹד אֵל וּמַעֲשֵׂה יָדָיו מַגִּיד הָרָקִיעַ:ג יוֹם לְיוֹם יַבִּיעַ אֹמֶר וְלַיְלָה לְּלַיְלָה יְחַוֶּה דָּעַת:ד אֵין אֹמֶר וְאֵין דְּבָרִים בְּלִי נִשְׁמָע קוֹלָם:ה בְּכָל הָאָרֶץ יָצָא קַוָּם וּבִקְצֵה תֵבֵל מִלֵּיהֶם לַשֶּׁמֶשׁ שָׂם אֹהֶל בָּהֶם:ו וְהוּא כְּחָתָן יֹצֵא מֵחֻפָּתוֹ יָשִׂישׂ כְּגִבּוֹר לָרוּץ אֹרַח:ז מִקְצֵה הַשָּׁמַיִם מוֹצָאוֹ וּתְקוּפָתוֹ עַל קְצוֹתָם וְאֵין נִסְתָּר מֵחַמָּתוֹ:ח תּוֹרַת יְהוָה תְּמִימָה מְשִׁיבַת נָפֶשׁ עֵדוּת יְהוָה נֶאֱמָנָה מַחְכִּימַת פֶּתִי:ט פִּקּוּדֵי יְהוָה יְשָׁרִים מְשַׂמְּחֵי לֵב מִצְוַת יְהוָה בָּרָה מְאִירַת עֵינָיִם:י יִרְאַת יְהוָה טְהוֹרָה עוֹמֶדֶת לָעַד מִשְׁפְּטֵי יְהוָה אֱמֶת צָדְקוּ יַחְדָּו:יא הַנֶּחֱמָדִים מִזָּהָב וּמִפַּז רָב וּמְתוּקִים מִדְּבַשׁ וְנֹפֶת צוּפִים:יב גַּם עַבְדְּךָ נִזְהָר בָּהֶם בְּשָׁמְרָם עֵקֶב רָב:יג שְׁגִיאוֹת מִי יָבִין מִנִּסְתָּרוֹת נַקֵּנִי:יד גַּם מִזֵּדִים חֲשֹׂךְ עַבְדֶּךָ אַל יִמְשְׁלוּ בִי אָז אֵיתָם וְנִקֵּיתִי מִפֶּשַׁע רָב:טו יִהְיוּ לְרָצוֹן אִמְרֵי פִי וְהֶגְיוֹן לִבִּי לְפָנֶיךָ יְהוָה צוּרִי וְגֹאֲלִי:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

זמן מסע • אתגר 47

לוח מודעות

למעלה