התייעצות סלוגן קצר וקליט

מצב
הנושא נעול.

אלישבע הרץ

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
לכל המגיבים/ות המקסימים/ות!
לו מר רמי לוי היה מתייעץ אתכם טרם פתיחת הרשת שלו, האם הייתם ממליצים לו ללכת על "רמי לוי שיווק השקמה"? בעיניי זה השם/סלוגן הכי דבילי שהומצא במאה העשרים...
אני רואה בזה אצבע בעין לכל המשוכנעים שאין כמו השם והסלוגן שיעשה את העבודה במקומך, או לחילופין יקבור לך את העסק...
חברה, הציבור לא טיפש. הוא מבין טוב מאוד באיכות ותוכן אמיתי. אי אפשר לקנות אותו בכמה מילים מדופלמות ככל שתהיינה..
 

אלישבע הרץ

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה

נעמי

לעיצוב שמעיף גבוה
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
@מבין ומאזין חבל.
תבחר משהו שאתה מתייחד בו.
מי שכותב לי אמינות, שירות, אדיבות זמינות-הוא בעיני-(לא קופרייטרית) = חדש בשוק, מנסה להכנס בכח , לא הולך לו, חאפר, לא מקצועי.
אני מבינה שאתה מפחד שאם תתמקד ב"שירות" לא ידעו שאתה זמין. זה פחד ידוע ומקובל. אני עוברת אותו עם כל מיתוג שאני עושה מחדש.
אנשים מפחדים להתמקד. אם אציין רק את השירות-איך ידעו שאני מקצועית.
אבל זה לא נכון. אם אני אחת שמחפשת זמינות אני לא אבוא אליך כי רשמת גם את זה ברשימה.
אלא-אני מחפשת זמינות אבל יש אותה להרבה חנויות לכן אעדיף ללכת אליך כי יהיה לי שירות מצויין.
הצעתי: תבחר לך משהו טוב. תתמקד איתו גם בשם, וגם בפרסומות. משהו אחד. אייקונים תמיד אפשר לשים למטה.
אבל תכניס לאנשים לראש אצלי לדוג' יש שירות ותמיד אשרת אתכם ולא אתפשר על שירות ותקבלו שירות מצויין שירות בכל הויראציות עד שזה יטפטף לאנשים לראש. ככה זה מצליח.
אחרי שתחליט מה הנקודה שלך-אעזור לך בשם.
עריכה: רשמתי את זה לפני קריאת המודעה הקודמת. מזל טוב לזוכה. מה שכתבתי יהיה חומר למחשבה. לסלוגן ולהמשך.
ואגב, הדוגמא שנתת היא לא מדוייקת מכמה סיבות.
בחנות מכולת אני יכולה ללכת לקנות בלי פרמטרים של איכות שירות וכד' כי אוסם זה אותו אוסם וכמה אתה צריך שירות שם. שהקופאית תעביר תמוצרים ושלום.
אז מה שכן היה מושך לקוחות זה שהמוצרים שלו בתור התחלה לפחות היו מאוד מאוד זולים.
ולכן הוא גם לא פירסם. בכלל. הוא פשוט עשה מחירים כאלו שגרמו ללקוחות לדבר עליו.
אתם לעומת זאת חנות שאני אברר הרבה לפני שאלך אליה. וארצה לראות שהיא מבוססת ולא מקרטעת שמחר תסגר ולא תהיה לי אחריות ואני רוצה שירות טוב שגם אם יקרה לי משהו לא יחפפו אותי. וכמובן מקצועיות.
שירות ומקצעיותעוברים מפה לאוזן הרבה יותר לאט ממחירי רצפה. לכן לא חושבת שחכם להעתיק ממנו.
ואתם יודעים מה?

תקרא לעצמך מבין ומאזין/רהיטים ומטבחים (על משקל רמי לוי שיווק השקמה) אבל תמיד תשדר על אותה נקודה. אל תתפזר.
בהצלחה בחנות החדשה רהיטופ
 
נערך לאחרונה ב:

גלוריה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
לסגנון קצת יותר יוקרתי:
>> רהיטי הרוזנת
>> HOME .et seq

בית להשראה

>> EXPERIENCE
מעצבים איכות חיים

לסגנון יותר עממי:
>> בית לאנשים
פונקציה של נוחות

אני יודעת שנבחר כבר, פשוט נהניתי מזה :)
 
נערך לאחרונה ב:

סטודיו כריש

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי

אלישבע הרץ

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
@מבין ומאזין חבל.
תבחר משהו שאתה מתייחד בו.
מי שכותב לי אמינות, שירות, אדיבות זמינות-הוא בעיני-(לא קופרייטרית) = חדש בשוק, מנסה להכנס בכח , לא הולך לו, חאפר, לא מקצועי.
אני מבינה שאתה מפחד שאם תתמקד ב"שירות" לא ידעו שאתה זמין. זה פחד ידוע ומקובל. אני עוברת אותו עם כל מיתוג שאני עושה מחדש.
אנשים מפחדים להתמקד. אם לא אציין את השירות-איך ידעו שאני מקצועית.
אבל זה לא נכון. אם אני אחת שמחפשת זמינות אני לא אבוא אליך כי רשמת גם את זה ברשימה.
אלא-אני מחפשת זמינות אבל יש אותה להרבה חנויות לכן אעדיף ללכת אליך כי יהיה לי שירות מצויין.
הצעתי: תבחר לך משהו טוב. תתמקד איתו גם בשם, וגם בפרסומות. משהו אחד. אייקונים תמיד אפשר לשים למטה.
אבל תכניס לאנשים לראש אצלי לדוג' יש שירות ותמיד אשרת אתכם ולא אתפשר על שירות ותקבלו שירות מצויין שירות בכל הויראציות עד שזה יטפטף לאנשים לראש. ככה זה מצליח.
אחרי שתחליט מה הנקודה שלך-אעזור לך בשם.
אני מאוד מבינה את הדבקות של אנשים במקצוע לך בהתמקדות במילים... עברתי גם כן קורס פרסום. אני מכירה את כל המשלים על ברכת דגים שצריך את החכה המתאימה לדג הספיציפי וכו...
אבל אני פשוט כופרת בזה...
נזכרת בעוד דוגמה שהוכיחה לי את התזה שלי: דונלד טראמפ.
 

משך

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופי
צילום מקצועי
יוצרי ai

סטודיו כריש

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
ריהוט לבית טופ
בדיוק חיפשתי בגוגל לבדוק האם קיים כזה דבר...
ואכן ראיתי במודיעין עילית...
@מבין ומאזין היכן העסק שלכם?
 

אלישבע הרץ

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה

נעמי

לעיצוב שמעיף גבוה
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
אני מאוד מבינה את הדבקות של אנשים במקצוע לך בהתמקדות במילים... עברתי גם כן קורס פרסום. אני מכירה את כל המשלים על ברכת דגים שצריך את החכה המתאימה לדג הספיציפי וכו...
אבל אני פשוט כופרת בזה...
נזכרת בעוד דוגמה שהוכיחה לי את התזה שלי: דונלד טראמפ.
ערכתי את ההודעה שלי. תקרא את כולה. אני לא פרסומאית. אני לקוחה. וגם גרפיקאית שמייעצת כך בדיוק ללקוחות שלי.
ושים לב שאתה הולך על גדולים ממש. ולא קשורים לתחום הרהיטים בגרוש.
רוצים שאני אתחיל עם דוגמאות?
קוקהקולה - טעם החיים....
 

משך

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופי
צילום מקצועי
יוצרי ai
אני מאוד מבינה את הדבקות של אנשים במקצוע לך בהתמקדות במילים... עברתי גם כן קורס פרסום. אני מכירה את כל המשלים על ברכת דגים שצריך את החכה המתאימה לדג הספיציפי וכו...
אבל אני פשוט כופרת בזה...
נזכרת בעוד דוגמה שהוכיחה לי את התזה שלי: דונלד טראמפ.
זה לא עובד כל כך פשוט....!
דונאלד טראמפ הוא דוגמא מאוד ייחודית.
זה שהוא הצליח למתג את עצמו בצורה בוטה וללא שום יחס לפוליטי־קלי־קורקט... לא אומר שאין שיטת עבודה וכללים בדרך לפרסום נכון!

---
אגב הקישור לעיל הוא ראיה לכך שלשם מקורי ומבדל צריך לעמול!!!
 

הנף מקלדת

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
אני מאוד מבינה את הדבקות של אנשים במקצוע לך בהתמקדות במילים... עברתי גם כן קורס פרסום. אני מכירה את כל המשלים על ברכת דגים שצריך את החכה המתאימה לדג הספיציפי וכו...
אבל אני פשוט כופרת בזה...
נזכרת בעוד דוגמה שהוכיחה לי את התזה שלי: דונלד טראמפ.

אם כל הרעיון של מיתוג הוא קשקוש, לטענתך, אז למה רמי לוי הוסיף את "סל הקניות הזול במדינה"?
ובעצם למה את צריכה סלוגן?
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  4  פעמים

לוח מודעות

למעלה