התייעצות סלוגן קצר וקליט

מאמרים אחרונים

הפגנה, לא חשוב על מה, העיקר היציאה
הטעות הגדולה ביותר שבעלי עסקים עושים
יש אשליה כזאת, שבעל עסק חושב, יש לי מוצר מדהים ואתר נפלא, עכשיו אפשר לנפוש באיים הקריביים והלקוחות יזרמו אליי כמו מים. רוב בעלי העסקים יכולים...
לצלם בליגה של הגדולים – בלי להשקיע בסטודיו משלך
צלמת מוסמכת? צלם מקצועי? הסטודיו להשכרה לצלמים יגשים לכם חלום של תמונות * ציוד תאורה מתקדם * מאות אביזרי אמנות ואווירה * מניפת רקעים * מעולם לא...
אלתר ספרים עושים בית הספר לקפסולות
את איציק אלתר פגשתי ביינות לעשרות ארגזים, קפסולות באריזה, רשימות ממוחשבות, ואתר און ליין המתעדכן כל רגע בהזמנה נוספת. "את רואה? " הזמין אותי...
מצב
הנושא נעול.

שרינה

אתם מוזמנים לעצב את החלום שלכם
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופירייטינג
אני יכולה לתת לך כאן רעיונות בשפע ,ומאמינה גם שיתנו לך
אבל עוד יותר מאמינה ,שבן אדם שמשקיע כל כך הרבה כסף בעסק של רהיטים ומטבחים
מן הראוי שישקיע עוד קצת בקופירייטר
או לכל הפחות אחרי שיתנו לך כאן הצעה
תשלחי לחוות דעת למישהו מקצועי
לפעמים על דברים כאלו עלול ליפול עסק..
ביום שישי יצא לי לראות סלוגן לחנות בגדים,שהמשמעות שלו היתה כל כך גרועה ולא טובה,שאין לי מושג מטיפה הגיע להם הרעיון
ושוב,יכולים לעלות כאן רעיונות טובים מאד
אבל חשוב לפני הביצוע להתייעץ עם בעל מקצוע בתחום
שיהיה הרבה הצלחה ופרנסה בשפע לכולם...
 

זנוויל

משתמש פעיל
אני יכולה לתת לך כאן רעיונות בשפע ,ומאמינה גם שיתנו לך
אבל עוד יותר מאמינה ,שבן אדם שמשקיע כל כך הרבה כסף בעסק של רהיטים ומטבחים
מן הראוי שישקיע עוד קצת בקופירייטר
או לכל הפחות אחרי שיתנו לך כאן הצעה
תשלחי לחוות דעת למישהו מקצועי
לפעמים על דברים כאלו עלול ליפול עסק..
ביום שישי יצא לי לראות סלוגן לחנות בגדים,שהמשמעות שלו היתה כל כך גרועה ולא טובה,שאין לי מושג מטיפה הגיע להם הרעיון
ושוב,יכולים לעלות כאן רעיונות טובים מאד
אבל חשוב לפני הביצוע להתייעץ עם בעל מקצוע בתחום
שיהיה הרבה הצלחה ופרנסה בשפע לכולם...
אני גם חושב כך,
ויותר מכך,כל אדם שפותח עסק וכדו' צריך שיהיה לו את המיוחדות של העסק שלו,דבר שיגרום לאנשים למה לקנות אצלו כדוגמת מחיר הוגן,אמינות,שירות,מהירות וכו',וכל זה צריך להיות מובלע בשם/סלוגן
למצוא שם וסלוגן אוניברסלי מחטיא את המטרה.
 

מבין ומאזין

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
כתיבה ספרותית
אני יכולה לתת לך כאן רעיונות בשפע ,ומאמינה גם שיתנו לך
אבל עוד יותר מאמינה ,שבן אדם שמשקיע כל כך הרבה כסף בעסק של רהיטים ומטבחים
מן הראוי שישקיע עוד קצת בקופירייטר
או לכל הפחות אחרי שיתנו לך כאן הצעה
תשלחי לחוות דעת למישהו מקצועי
לפעמים על דברים כאלו עלול ליפול עסק..
ביום שישי יצא לי לראות סלוגן לחנות בגדים,שהמשמעות שלו היתה כל כך גרועה ולא טובה,שאין לי מושג מטיפה הגיע להם הרעיון
ושוב,יכולים לעלות כאן רעיונות טובים מאד
אבל חשוב לפני הביצוע להתייעץ עם בעל מקצוע בתחום
שיהיה הרבה הצלחה ופרנסה בשפע לכולם...
אני אגיד לך משהו,
אני יודעת שכל הקופירייטרים ואנשי הקמפיינים למיניהם ולסוגיהם מאוד מאמינים בכוח של מה שהם עושים.
הם בטוחים שאנשים הם כמו עדר עור, וכולם רצים אחרי הכבשה עם המשכוכית.
אני לא חושבת שהם לגמרי לא צודקים, אבל הם מגזימים בגדול.
ללא ספק, יש כוח במילים ובתעמולה, אבל לומר שכמעט ואין משמעות לשום דבר אחר, זה שקר גדול. כל המילים הגדולות על מסרים שנקלטים בתת המודע של הקורא ומשפיעים עליו גם כשהוא לא מרגיש בכך וכו' וכו', זה ניפוח פרוע של נמקצוע שלהם. אין מה לומר, את עצמ הם משווקים מצוין, ואכן הצליחו לשכנע אותנו בשקר הזה, והיום הרבה עסקים, ובייחוד פוליטיקאים, משקיעים הרבה יותר במסרים ובמילים והרבה פחות בעשיה אמיתית. מה לעשות. ני חושבת שאנשים הם לא עד כדי כך טיפשים.
"רמי לוי שיווק השקמה" זה סלוגן ושם שאף איש פרסום לא היה מסכים לעמוד מאחוריו, וזה סיפור הצלחה של מותג. סתם דוגמה קטנה שבדיוק קפצה לי
צריך משהו נחמד, קליט, עדיף מתחרז, אבל ממש לא מעבר. לדעתי, השקעה באיכות ויעילות של המוצר עצמו זהו המיתוג האמיתי
 

זנוויל

משתמש פעיל
אני אגיד לך משהו,
אני יודעת שכל הקופירייטרים ואנשי הקמפיינים למיניהם ולסוגיהם מאוד מאמינים בכוח של מה שהם עושים.
הם בטוחים שאנשים הם כמו עדר עור, וכולם רצים אחרי הכבשה עם המשכוכית.
אני לא חושבת שהם לגמרי לא צודקים, אבל הם מגזימים בגדול.
ללא ספק, יש כוח במילים ובתעמולה, אבל לומר שכמעט ואין משמעות לשום דבר אחר, זה שקר גדול. כל המילים הגדולות על מסרים שנקלטים בתת המודע של הקורא ומשפיעים עליו גם כשהוא לא מרגיש בכך וכו' וכו', זה ניפוח פרוע של נמקצוע שלהם. אין מה לומר, את עצמ הם משווקים מצוין, ואכן הצליחו לשכנע אותנו בשקר הזה, והיום הרבה עסקים, ובייחוד פוליטיקאים, משקיעים הרבה יותר במסרים ובמילים והרבה פחות בעשיה אמיתית. מה לעשות. ני חושבת שאנשים הם לא עד כדי כך טיפשים.
"רמי לוי שיווק השקמה" זה סלוגן ושם שאף איש פרסום לא היה מסכים לעמוד מאחוריו, וזה סיפור הצלחה של מותג. סתם דוגמה קטנה שבדיוק קפצה לי
צריך משהו נחמד, קליט, עדיף מתחרז, אבל ממש לא מעבר. לדעתי, השקעה באיכות ויעילות של המוצר עצמו זהו המיתוג האמיתי
עדיין אתם צריכים לומר מה אתם רוצים שיאפיין את העסק שלכם ע"מ להתאים לו סלוגן,לא כל חרוז מתקבל בברכה..
 

MM הפקות דפוס

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
אני אגיד לך משהו,
אני יודעת שכל הקופירייטרים ואנשי הקמפיינים למיניהם ולסוגיהם מאוד מאמינים בכוח של מה שהם עושים.
הם בטוחים שאנשים הם כמו עדר עור, וכולם רצים אחרי הכבשה עם המשכוכית.
אני לא חושבת שהם לגמרי לא צודקים, אבל הם מגזימים בגדול.
ללא ספק, יש כוח במילים ובתעמולה, אבל לומר שכמעט ואין משמעות לשום דבר אחר, זה שקר גדול. כל המילים הגדולות על מסרים שנקלטים בתת המודע של הקורא ומשפיעים עליו גם כשהוא לא מרגיש בכך וכו' וכו', זה ניפוח פרוע של נמקצוע שלהם. אין מה לומר, את עצמ הם משווקים מצוין, ואכן הצליחו לשכנע אותנו בשקר הזה, והיום הרבה עסקים, ובייחוד פוליטיקאים, משקיעים הרבה יותר במסרים ובמילים והרבה פחות בעשיה אמיתית. מה לעשות. ני חושבת שאנשים הם לא עד כדי כך טיפשים.
"רמי לוי שיווק השקמה" זה סלוגן ושם שאף איש פרסום לא היה מסכים לעמוד מאחוריו, וזה סיפור הצלחה של מותג. סתם דוגמה קטנה שבדיוק קפצה לי
צריך משהו נחמד, קליט, עדיף מתחרז, אבל ממש לא מעבר. לדעתי, השקעה באיכות ויעילות של המוצר עצמו זהו המיתוג האמיתי
אקדים: המקצוע שלי מפיק דפוס, לא קופירייטר ופרסומאי!
אולם בכ"ז חשוב להפנים שאנו חיים בעולם שהשקר חוגג מעל כל במה.
חשוב והכרחי להשקיע במוצר איכותי, אבל חשוב גם להשקיע בסלוגן בשביל שאנשים יהיו מודעים לסחורה האיכותית הזו.
בעיקר בשביל למשוך קהל יעד חדש ולהרחיב את מעגל הלקוחות.

ניתן להגיע לסלוגן קולע לאחר עבודה מייגעת של כמה חודשים,
אבל גם ניתן לשלם לבעל מקצוע שיעשה זאת בצורה ובדרך הנכונה. דרך ארוכה שהיא קצרה.
 

זנוויל

משתמש פעיל
אמינות, איכות, שירות, אדיבות, זמינות, ובעצם, מה לא?...
יפה,
השאלה היא מה אתם רוצים שיאפיין את העסק שלכם במיוחד?
למשל ההצעה של כל רהיט להיט מכוונת רק לאיכות/יופי וכו'
זה הדבר שהיית רוצה?

נ.ב. כמובן שכשקופירייטר יושב על מיתוג,לשם הוא מכוון
 

מבין ומאזין

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
כתיבה ספרותית
יפה,
השאלה היא מה אתם רוצים שיאפיין את העסק שלכם במיוחד?
למשל ההצעה של כל רהיט להיט מכוונת רק לאיכות/יופי וכו'
זה הדבר שהיית רוצה?

נ.ב. כמובן שכשקופירייטר יושב על מיתוג,לשם הוא מכוון
אין לי תשובה לשאלה.
צריכה משהו יפה.
מה שיימצא חן בעיניי אבחר
 

גלוריה

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
מה סגנון הריהוט?
יוקרתי/עממי?
קלאסי/אורבני-מודרני/ויקטוריאני/וינטאג'?
 

רחל סרולוביץ

כתיבה שיווקית וקופירייטינג
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עיצוב גרפי
פרסום וקופירייטינג
אמינות, איכות, שירות, אדיבות, זמינות, ובעצם, מה לא?...
דפדפת לאחרונה בעלון פרסומי חינמי?
ראית כמה אינסטלטורים ומתקיני מזגנים כותבים את הרשימה הזו בתחתית המודעה שלהם?
כשעסק אינו מספר על הבידול שלו, קל וחומר שאינו יודע מה מייחד אותו-
הוא בסך הכל עוד חנות רהיטים ומטבחים. יש מאות כאלה.
למה שאבחר דווקא בכם? מה אתם מבטיחים לי שאחרים לא מבטיחים?
שם יפה זה נחמד, שם נכון זה עובד.
Star kitchens
כל רהיט להיט
ועוד לפני מסרים סמויים, זו רק דוגמא למסר גלוי שגוי.
אם אתם מוכרים גם מטבחים וגם רהיטים, למה לקרוא לעסק רק קיטשנס?
ואם השם הוא קיטשנס, אז איך בסלוגן פתאום מדובר על רהיטים?
 

כריש הפרסום

משתמש סופר מקצוען
איור וציור מקצועי
עיצוב גרפי
באיזה חנות מדובר? רק של מטבחים? או של כל סוגי הרהיטים?
 

מזי

משתמש מקצוען
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
פרסום וקופירייטינג
תחשבו מה טוב אצלכם יותר מאשר אצל אחרים. במה אתם יחודיים? אשמח לתשובה .
 

דגש קל

משתמש צעיר
אין לי תשובה לשאלה.
צריכה משהו יפה.
מה שיימצא חן בעיניי אבחר
אין כמו שם שחשבת עליו ובחרת לעצמך,
תמיד תהיי מחוברת יותר מכל שם שמישהו אחר יבחר לך.
השאלות קצת עמוקות אבל מגלות את הייחדויות שלך בשוק,
וזה הבסיס לפירסום טוב שעובד.
מה שתוכלי לדלות מכאן זה רעיונות לסיעור מוחות,
רשמי כל שם שעולה בדעתך, מה חשוב לך להדגיש וכו'
לדעתי, כדאי גם שהשם יזכיר את בעל העסק, בצליל או באיות.
ובסלוגן תשלבי את הבידול שלך
המון הצלחות!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה