התייעצות סלוגן קצר וקליט

מצב
הנושא נעול.

אלישבע הרץ

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
אם כל הרעיון של מיתוג הוא קשקוש, לטענתך, אז למה רמי לוי הוסיף את "סל הקניות הזול במדינה"?
ובעצם למה את צריכה סלוגן?
יפה שאלת.
"סל הקניות הזול במדינה" הוא בקושי סלוגן. זה יותר נשמע כהצהרה שכל מוכר אביטיחים בשוק זועק במלוא גרונו.
אני צריכה סלוגן כמו שאני צריכה שם. הייתי יכולה גם לכתוב 'אני מוכרת רהיטים' וזהו. חלק מהגרפיקה זה שם ומשפט קצר מאחוריו.
 

הנף מקלדת

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
אגב תשימו לב שהרבה חנויות רהיטים משתמשים פשוט בשם משפחה של הבעלים.
לפחות בירושלים.
שפיצר, הלפרין, ווויס.
לפי דעתי זה משדר אמינות, שזה חשוב בענף.
נותן תחושה שאתה יודע מי מוכר לך מישהו שלא מתחבא והוא מוכר ומכיר את הענף כבר שנים.
אבל אולי זה לא טוב למי שחדש.
זה לגבי השם, בסלוגן אפשר משפט קצר וקליל.
 

נעמי

לעיצוב שמעיף גבוה
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
למה זה לא אומר?
למה זה לא אומר שזה שאם יש אפשרות להגיע מכאן למרוקו בשחיה עדיף לעשות את זה במטוס?
זו השוואה מדוייקת. כי להגיע במטוס עולה כסף ולמרות זאת רובינו מעדיפים לשלם אותו כדי להגיע במהירות ובבטחה ליעד, מאשר לשחות.
אתם משקיעים בעסק. ומסכנים אותו. אם אתם בטוחים שאתם 100 אחוז בכל הרשימה הנ"ל אתם תוצכסו את המיתוג בשבוע הפתיחה. לא?
על זה אמרו חזל יש דרך ארוכה שהיא קצרה ויש דרך קצרה שהיא ארוכה.
 

סטודיו כריש

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
למה זה לא אומר שזה שאם יש אפשרות להגיע מכאן למרוקו בשחיה עדיף לעשות את זה במטוס?
זו השוואה מדוייקת. כי להגיע במטוס עולה כסף ולמרות זאת רובינו מעדיפים לשלם אותו כדי להגיע במהירות ובבטחה ליעד, מאשר לשחות.
אתם משקיעים בעסק. ומסכנים אותו. אם אתם בטוחים שאתם 100 אחוז בכל הרשימה הנ"ל אתם תוצכסו את המיתוג בשבוע הפתיחה. לא?
אולי די?
ביננו הוא צודק! יש לנו אינטרנס, וגם לנו הכנסיו את זה כל היום בבית הספר של הגרפיקה!
ואני שוב שואל מהו שם המשפחה של בעל העסק? אולי זה ישתלב!
 

משך

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופי
צילום מקצועי
יוצרי ai

שרינה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עד כדי כך טיפשים.
"רמי לוי שיווק השקמה" זה סלוגן ושם שאף איש פרסום לא היה מסכים לעמוד מאחוריו, וזה סיפור הצלחה של מותג. סתם דוגמה קטנה שבדיוק קפצה לי
כשתהיי רמי לוי נדבר...
ולצורך הדוגמא סופר זה ענף אחר לגמרי...ששם המחירים מדברים בעיקר ולא הסלוגן
 

אלישבע הרץ

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
למה זה לא אומר שזה שאם יש אפשרות להגיע מכאן למרוקו בשחיה עדיף לעשות את זה במטוס?
זו השוואה מדוייקת. כי להגיע במטוס עולה כסף ולמרות זאת רובינו מעדיפים לשלם אותו כדי להגיע במהירות ובבטחה ליעד, מאשר לשחות.
אתם משקיעים בעסק. ומסכנים אותו. אם אתם בטוחים שאתם 100 אחוז בכל הרשימה הנ"ל אתם תוצכסו את המיתוג בשבוע הפתיחה. לא?
על זה אמרו חזל יש דרך ארוכה שהיא קצרה ויש דרך קצרה שהיא ארוכה.
אני יכולה להסכים שיש גם פסיכולוגיה בפרסומת ותעמולה.
אבל מכאן עד לשטיפת המוח שעשו לנו שכמעט הכול עומד רק על זה, הדרך רחוקה עד מאוד.
גם טרם עידן משרדי הפרסום ואנשי התעמולה היו שהצליחו יותר והיו שפחות.
אני יכולה לכתוב עוד המון על זה, ויש לי הרבה דוגמאות שלדעתי די מוכיחות שיש בזה המון שקר, אבל אין לי כרגע את העצבים לזה.
 

אלישבע הרץ

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
אולי די?
ביננו הוא צודק! יש לנו אינטרנס, וגם לנו הכנסיו את זה כל היום בבית הספר של הגרפיקה!
ואני שוב שואל מהו שם המשפחה של בעל העסק? אולי זה ישתלב!
מעדיפה לא לשלב פרטים אישיים בפרסומת שלי...
תודה!
 

איש אופקים

משתמש מקצוען
סליחה שאני מתערב רק בשביל לעשות קצת סדר
אולי עבודה של קופירטר מעלה את הרמה והמקצועיות והיעילות של שיווק מוצר
אבל אני חושב שעוד עדיין יש כאן את המקום לקבל מרחב של הצעות ממוחים וכשרוניים
שאולי אח"כ כשמגיעים עם שיעורי בית לקופירייטר זה הולך יותר טוב וקל [ויותר זול כשיש כבר שם מוכן]
אני אולי הייתי מציע משהו בסגנון של....
רהיטים - לאנשים שמבינים....
או רהיט -להיט
 

סטודיו כריש

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
אוקי.
אולי perfect home
דרך אגב אפשר לעשות שילוב של שם בראשי תיבות כמו איקאה
"דוגמא לכך היא שם ייחודי כמו IKEA (שאגב שתי האותיות הראשונות הן ראשי התיבות של הבעלים ושתי האחרונות הן האזורים בהם הוא גדל), זה לא משנה את העניין שהשם גם מבודל וגם לא קשור שום קשר כלשהו לרהיטים, לייף סטייל וכו'. "
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה