סגירת חלון אינטרנט

תגים

משתמש רשום
אולי מישהו יכול לעזור בהגדרות
כשפותחים דף אינטרנט הוא נפתח בחלון קטן, אם מגדילים אותו ורוצים שבעתיד הוא יפתח תמיד בגדול סוגרים אותו עם לחיצה על שיפט והאיקס האדום של הסגירה, אז הוא יפתח תמיד באותו מצב שהיה כאשר הוא נסגר, זהו הכלל המקובל, אצלי זה לא עובד בשני המחשבים, אולי מישהו יודע אם יש איזשהו מקום להגדיר את זה שזה כן יעבוד
מסתבר שהמומחים הגדולים שישנם כאן בפורום יודעים כזה דבר פשוט
בתודה מראש לכל המסייעים
 

RCpro

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
כאן זה לא המקום.
פעם הבאה יש פורום 'תוכנה חומרה רשת'.
אני לא משתמש ב-IE, אבל הבעיה ידועה. ואין לי פיתרון.
 

לייזער

משתמש צעיר
עימוד ספרים
שמא אתה צריך לשחק עם ההגדרות של כפתור הקיצור דרך לIE, בשדה RUN.
 

תגים

משתמש רשום
תודה רבה
אם אתה מתכוין למאפיינים, ושם לקבוע הפעל מוגדל, ניסיתי גם את זה וזה לא עזר
 

חיטובים

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
הפתרון פשוט מאוד, והוא מיועד לכל תוכנה שיש לה כזו בעיה:

במקום להגדיל את החלון ע"י כפתור ההגדלה, צריך להגדיל אותו לגודל הרצוי ע"י משיכת הגבולות שלו, ואז לסגור. כך 'חלונות' זוכרת את המיקום שלו.

'חלונות' זוכרת את הגודל של החלון האחרון שנסגר. לכן יש לוודא שלא פתוחים עוד חלונות של התוכנה, לסגור אותה, ולפתוח שוב.
 

תגים

משתמש רשום
תודה רבה
אבל לצערי גם זה לא עוזר
 

zotrix

משתמש רשום
סגור את כל החלונות של התוכנה הספציפית שיוצרת את הבעיה. פתח חלון אחד וקבע לו את הגודל המתאים לך. עכשיו, לחץ על מקש ה- CTRL (לא לעזוב!) וסגור את החלון. כאשר תפתח חלון חדש, הוא יהיה בהתאם לגודל בו בחרת.
 

tkh

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
עריכה תורנית
אם אני לא טועה, הגודל של החלון נקבע ע"י WINDOWS איכשהו לפי כמות הזיכרון שנשאר לו (אם הרבה חלונות פתוחים הוא יפתח לדוג' את WORD מוקטן, ואם לא הוא יפתח על כל המסך.
 

תגים

משתמש רשום
תודה רבה לכל המסייעים
לא מדובר כאן בתוכנה מסוימת שנפתחת במסך קטן, אלא בכל דף אינטרנט שאני פותח הוא נפתח במסך קטן ולא בגודל מלא של המסך, יש כאן דבר מוזר כשאני פותח את דף הבית הוא נפתח במסך מלא אבל כשאני נכנס דרך קישור לאיזשהו אתר הוא נפתח במסך קטן, ניסיתי להחליף את דף הבית והדבר חוזר על עצמו באותו אתר עצמו כשאני נכנס דרך IE בדף הבית הוא נפתח במסך מלא ואותו אתר עצמו כשאני נכנס דרך קישור נפתח במסך קטן. אני מקוה שהסברתי את עצמי מספיק טוב, אולי עכשיו יהיה מישהו שידע למצוא היכן הבעיה
 

RCpro

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
נכתב ע"י RCpro;155759:
אני לא משתמש ב-IE, אבל הבעיה ידועה. ואין לי פיתרון.
עוד בעיה ידועה ב-IE.
חיפשתי ודרשתי ושאלתי, ולא מצאתי פיתרון.
בריס? להגיד לו לעבור ל-FF?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  21  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה