הרחובות המדוברים הם חד-סטריים ברובם כבר כיום, עיקר הפקק הוא בחלק החד סטרי של הרחוב, אז לא ברור מה הפתרון בזה.
להפוך אותם לדו-נתיביים זה אומר לבטל את החניה לאורך הרחובות, מסכנים התושבים...
תוכנית כזו, אם אכן קיימת, היתה צריכה להתבצע לפני השינויים בתח"צ.
ראשית,
התוכנית לא קיימת אלא חושבים לבצע אותה תוך כדי תנועה, בגלל הערות בוחני תנועה ופניות תושבים.
אגב! מה שהיה ברור מראש שזה ייתבצע,,,, אי אפשר לתת הערכות מלאה מראש לפני שרואים את השטח.
שנית,
ממש לא! הרב שך ברובו הוא דו סטרי. וגם סוקולוב בחלק לא מבוטל וקריטי דו סטרי - בעיקר בתחילת הרחוב.
דבר נוסף מעבר לדו סטרי או חד סטרי מה שגורם את הפקקים זה בעיקר ההשתלבויות לשתי הכיוונים בסוקולוב מהרחובות צדדים, דבר שייפתר לגמרי ברגע שהוא ייהפוך לחד סטרי.
כמו"כ ייעשו שינויים במיקומי התחנות כך למשל התחנה בסוקולוב פינת שטרסר תוקדם ותבוא אכן על חשבון מפרץ החנייה שם.
מה שיגרום להורדת עומס משמעותית מפקיקת הכביש באוטובוסים בזמן העלאת נוסעים בתחנות.
ואכן בכל העולם יש קדימות ועדיפות לתח"צ ע"פ חנייות פרטיות. - ותאמין לי שרוב מוחץ מהתושבים בכלל לא מסכן.
בתור אחד שנוסע יום יום בבני ברק ברכב פרטי, אני מעדיף שהתח"צ בעיר תוסדר ע"פ חנייה פרטית שלי.