תעופה נסיעה לאומן לר"ה תשפ"ד

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
לנוסעים מהונגריה לאומן:

במחוז ז'יטומיר שוחזר הגשר על הכביש המהיר קייב-צ'ופ:

באזור ז'יטומיר נפתחו שני המעברים של הגשר על נהר הדובובץ בכביש המהיר הבינלאומי קייב - צ'ופ . כך מדווח השירות לשיקום ופיתוח תשתיות במחוז ז'יטומיר.

המעבר, שנפגע בתחילת הפלישה הרוסית בה לאוקראינה, נפתח כעת לחלוטין. שחזורו החל במרץ 2023. חלק מהגשר כבר נפתח במאי. במהלך השחזור:
* הקורות הפגומות של מבנה הגשר הוחלפו בחלקן.
* יסודות הגשר, הגישות והמדרכות מבוטנים.
* הוסדרו איטום, ביגוד כביש וסימונים אופקיים זמניים.
* הותקנו מעקה וגדר מחסום.
* התאורה של קטע הכביש עם הגשר שוחזרה.
זהו הגשר השלישי המשוחזר לאחר ההרס באזור ז'יטומיר.
 

סוכן טיסות

משתמש רשום
פרסום אימפריאל עדכני.jpg
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
חברת התעופה האוקראינית SkyUp מודיעה מה נדרש כדי להחזיר את התנועה האווירית:

שמי אוקראינה סגורים למטוסים אזרחיים מאז תחילת הפלישה הרוסית. מאז אפשר לצאת לחו"ל רק דרך היבשה. היום נמסרה הצהרה מתי ניתן לחדש את ההובלה האווירית של נוסעים מחברת התעופה SkyUp .

לדברי המנהל הכללי של חברת SkyUp , Dmytro Seroukhov, ישנם רק שני תנאים לחידוש תחבורה אווירית של נוסעים באוקראינה:
*יש צורך שהרשויות המוסמכות יחליטו לפתוח את השמים. יחד עם זאת, חשוב שחברות הביטוח יתחילו לספק ביטוח, הנחוץ לטיסות מעל שמי אוקראינה;
יש צורך לקבוע את מקורות המימון לשיקום התשתית ההרוסה. בנוסף, חשוב לנקוט באסטרטגיה מתאימה לגבי חידוש הטיסות תוך התחשבות בתמיכה ממשלתית אפשרית וכו'.
דמיטרו Syeroukhov ציין כי חברת SkyUp מוכנה לארגן טיסות מיד כמה ימים לאחר פתיחת השמים מעל אוקראינה. עם זאת, ייקח לפחות חודשים כדי להחזיר את הפעילות המתואמת של כל מתחם המובילים, שדות התעופה, שירותי הטיפול וכו'.
 

זה מה שאני

משתמש פעיל

לראשונה! שיתוף פעולה של שלושת החברות הגדולות לטובת אנ"ש הנוסעים לקיבוץ הגדול באומן תשפ"ד



בימים אלו התבשרנו על שיתוף פעולה של סוכנויות הנסיעות הגדולות חברות 'דרך צדיקים', 'נתיבים טורס' עם חברת ההסעות 'פאייכלה' לטובת המערך הגדול של הסעת אלפי אנ"ש משדות התעופה ברחבי אירופה, לאומן עיר הגעגועים מקום ציון רבינו הקדוש זיע"א.



חברות אלו כבר זכו להטיס ולהסיע מאות אלפי אנ"ש בכל ימות השנה ובפרט בזמני ההתקבצות הגדולים ובראשם הקיבוץ על ימי ראש השנה באומן.



ההסעות יצאו משדות התעופה: קישינב שבמולדובה, ורשה, קרקוב וקטוביץ שבפולין, יאסי, בוקרשט וקלוז' נאפוקה שברומניה, בודפשט ודברצן שבהונגריה ווינה שבאוסטריה. בכל ימי השבוע של סליחות כד' – כח' אלול ובחזרה בשבוע שאחרי ראש השנה מצום גדליה ג' תשרי ועד ו' תשרי לפי דרישת הציבור ובהתאמה ללוח הטיסות.



הזמינו עכשיו מקומות. כזכור בשנה שעברה רבים פנו למוקד בימים הסמוכים לראש השנה אך אזלו המקומות.



להזמנות:

- לחצו כאן -



או חייגו למוקד ההזמנות:

054-8700262​
 

זה מה שאני

משתמש פעיל
מי שרצה כרטיס החברות הכי אמינות ועם הכי הרבה ניסיון בהצלחה
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

שודרגה צנרת המים במקוואות של הקלויז​

עובדי 'איחוד ברסלב באומן' פועלים ביתר שאת ומתחזקים את עבודת 'בדק הבית' ועתה שודרגה הצנרת הראשית של המים במקוואות הקלויז, לקראת הקיבוץ בראש השנה תשפ"ד:​

'איחוד ברסלב באומן' המשמשים בקודש פנימה, בהיכלי ציון רבינו הקדוש רבי נחמן מברסלב זיע"א באומן אינם חוסכים במאמצים וביזע ופועלים בכל עת במסירות אין קץ לרווחת אנשי שלומינו חסידי ברסלב ושאר עמך בית ישראל העולים לפקוד את מקום הציון הקדוש, ומחזקים את 'בדק הבית' בהיכלי הציון הקדוש כנאה וכראוי למקום קדוש ונשגב זה, והכל על מנת שיתאפשר למתפללים להגיע ולהשתטח בקביעות וללא הפרעות ובכך לזכות לתיקונים הקדושים בישוב הדעת וברוגע.
וכך ביתר שאת ועוז לקראת הקיבוץ הקרב ובא, ממשיכים בעבודות תחזוקה והיערכות לקראת רבבות העולים לקיבוץ הקדוש בימי ראש השנה. ובחודשים האחרונים עובדי התחזוקה, בראשותו של הגבאי המסור הרב נתן צמח הי"ו, מבצעים בדק בית מקיף לכל המבואות ובכל שטח מתחמי הציון והקלויז הגדול, לקראת הקיבוץ הקדוש.
ובכן, בימים האחרונים התבצעו במקוואות המרכזיים שבקלויז עבודות מקיפות לחידוש והחלפת הצנרת הראשית של המים, דבר שישפר ויגביר את עוצמת וזרימת המים לאלפי אנ"ש הבאים להיטהר בימים קדושים אלו.
כמו כן חברת הגז המקומית ביצעה בדיקה מקיפה ושיפור קווי הגז לבטיחות הציבור.
במקביל, יו"ר האיחוד הרב נתן בן נון שליט"א ממשיך מידי יום בפגישות תיאום והיערכות עם כלל גורמי הממשל והרשויות המקומיים לקראת הגעת הציבור.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

לא עוצר: שגריר אוקראינה מר יבגני קורנייצ'וק ממשיך במסע השתדלנות להשעיית הפטור מויזות:​



בראיונות שהעניק אמש (שבת) שגריר אוקראינה בישראל, מר יבגני קורנייצ'וק לכלי תקשורת באוקראינה, הוא המשיך את מסע השתדלנות שלו למען השעיית הסכם הפטור מויזות בין ישראל לאוקראינה, ומנצל, בצורה מודעת ומפורשת, את הקיבוץ באומן לקידום מטרותיו.

"אם אוקראינה תשהה את הפטור מויזה, זה לא הגיוני שנארגן במהירות הנפקת אשרות לכל מי שירצה להכנס לאוקראינה", אמר השגריר בראיון. "ובשביל מה [שנתאמץ], אם [הישראלים] ממשיכים להתעלל באזרחים שלנו?"

לדברי השגריר, ההחלטה האם להשעות את הסכם הפטור עומד לפתחו של ראש הממשלה, דניס שמיגל, שצריך לקבל את ההחלטה הרשמית בענין, אבל לדבריו ההחלטה יכולה להתקבל גם על ידי המועצה לבטחון לאומי.

השגריר מודה כי "בנתיים לא מתרחש שום דבר פורמלי, אולם אם החלטה כזו תתקבל מבחינה פוליטית, היא תיושם תוך 24 שעות" (כוונתו כנראה שהישראלים יעודכנו בתוך 24 שעות ואז יחלו ה-48 שעות הנדרשות לפי ההסכם).

העיתון "גלבקום" מביא מקור אנונימי נוסף האומר כי בכוונת אוקראינה לבטל את הפטור מויזה, אולם השגריר מכחיש זאת ואומר כי אין הכוונה לבטל את הפטור אלא להשעותו.

מסע השכנוע של השגריר למען השעיית הפטור מכוון במפורש לנצל את עליית החסידים לאומן, שכן לדבריו "הכל נקבע [בממשלה הזו] על ידי הציבור הדתי, שיש לו כמה שרים מרכזיים בממשלה". לדבריו, לציבור הנוסעים לאומן ישנה השפעה פוליטית רבה על הממשלה, וכהוכחה הוא מביא את העובדה ששר התרבות הישראלי ביקר לאחרונה באומן, ואת ביקורו של שר החוץ הישראלי במולדובה שבה עסק, בין היתר, בסיוע לחסידי ברסלב הנוסעים לאומן.

מכאן, עובר השגריר להשמצות זולות, הזויות, וחסרות אחיזה במציאות: הקיבוץ באומן, הוא אומר, דורש "מספר עצום של שוטרים, עובדי חירום ומשאבים לוגיסטיים. התקציב המקומי אינו מרוויח כלום מעליית החסידים, שכן הם מביאים איתם קייטרינג, ומתארחים בבתי מלון משלהם".

זה כמובן לא מספיק, כך שהוא מקנח בשקר נוסף: "מס התיירים העירוני שהם משלמים, מספיק ללשכת ראש העיר רק כדי לנקות את העיר אחריהם".

ובכן, כל חסיד ברסלב יודע שהחסידים אינם מביאים איתם קייטרינג. מלבד מוצרי המזון שאי אפשר להשיגם באוקראינה בשל בעיות כשרות, כל מוצרי המזון נרכשים בכסף מלא בשוק המקומי. אלפי טונות של ירקות, פירות, דגים, מאות או אלפי טונות דגים, בשר ועופות (שנקנים בכסף מלא באוקראינה, ונשחטים שם, כשרק צוות השוחטים והכשרות מגיע מחות לאוקראינה), עשרות אלפי בקבוקי שתיה, מקום עבודה למאות רבות של עובדים – השגריר בוחר להתעלם מכל זה.

יתירה מזו: עיריית אומן מוכרת בשנים האחרונות (עד לשנת הקורונה) מקומות למקומיים על מנת שיקימו דוכנים למכירת צעצועים, מתנות ומזכרות. רחוב פושקינא מלא עד אפס מקום בדוכנים, שמשלמים על המקום לעיריה. אם הם משלמים, זה כנראה משתלם להם. מה זה אם לא הכנסה לעיר?

מס התייר משמש רק לניקיון? שקר גס ובוטה. על הניקיון משלם "איחוד ברסלב" טבין ותקילין לחברת הניקיון העירונית. כשזה לא מספיק, מוסיפים גם חברות ניקוי פרטיות. כל מלון באומן משלם, במשך השנה כולה, על הנקיון לחברת פינוי האשפה, אחרת פחי הזבל שלו פשוט לא יפונו, ובראש השנה, תעריף הניקיון גבוה משמעותית מאשר באמצע השנה.

טענתו של השגריר אף אינה תואמת את דברי עיריית אומן עצמה, שמתגאה בשנתיים האחרונות בכך שהכסף ממס התייר שימש לשיפוץ בתי ספר בעיר וכדו'.

כל בית מלון באומן מעסיק מקומיים בכל הרמות, מעובדי ניקיון ועד עמדות ניהול; כל בתי המלון באומן מבצעים רכישות בשוק המקומי, מתעסקים עם ספקים מקומיים.

על העובדה שהשגריר בחר לנצל את ראש השנה למען קידום האינטרסים שלו איננו יכולים אלא להצר, אבל על ההשמצות ועל השקרים הבוטים שבדבריו אי אפשר לשתוק.

האם באיומיו של השגריר יש משהו? כפי שכבר כתבנו, חשש גדול הוא כי דבריו אינם נאמרים רק על דעתו, ואפילו אם כן, החשש הגדול הוא שדבריו יחלחלו והוא אכן יגרום נזק חמור לקיבוץ.

למרבה הצחוק המר, מה שהשגריר באמת לא מבין הוא, כי למרות שאכן בממשלה הזו ישנם כמה שנושא אומן מעניין אותם והם מוכנים ורוצים לצבור קרדיטים והודעות לעיתונות על הנושא, הרי שאיש לא יפיל את הממשלה על הנושא הזה, כך שלמעשה הוא מבזבז את תחמושתו לריק.

אנו אין כוחנו אלא בפה, וחובה עלינו להעתיר בתפילה ותחנונים בפני שוכן מרומים שיחוס עלינו ויזכנו כולנו גם השנה להשתתף בקיבוץ הקדוש בלי מניעות ועגמת נפש.
 

בלונדי

משתמש פעיל
מה זה אומר ?
איך אני פותח את זה ?

הכי פשוט נראה לי לפתוח את המייל בדפדפן לחיבורים איטיים (HTLM. מופיע תמיד כשנכנסים לgmail בצד שמאל למטה)
ואז להוריד את הקובץ
תעדכן אם הצלחת
שלום וברכה
ניסיתי ועם כל זה לא נפתח הברקוד, אלא יש לזה כעין קוביה כחולה
 

urieli

משתמש פעיל
ברשותי למכירה 3 כרטיסים לורנה משלישי עד שלישי כולל מזוודות -טיסת ישראייר
מחיר לכרטיס 650$ (מחיר באתר ישראייר כ 900$ ללא מזוודות!!!) שימו לב מורנה יש נסיעות פנים
מטעם חברת פאיכלה כל הקודם זוכה 0504169396
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה