תעופה נסיעה לאומן לר"ה תשפ"ד

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
השר פרוש בישיבת הממשלה על סוגיית ביטוח הבריאות לפליטים אוקראינים: יש לפתור את העניין במיידי בכדי למנוע מצב שחסידי ברסלב הנוסעים לאומן ישלמו את המחיר על חוסר שביעות הרצון בקייב.

רשת ב׳: האיום האוקראיני על אומן - שרי הממשלה קיבלו להצבעה הצעת החלטה להאריך את ביטוח הבריאות לאוקראינים בישראל, אחרי שקראו היום בישיבת הממשלה לראש הממשלה לפתור את הסוגייה. השר מאיר פורוש הסביר כי הדבר נצרך כדי למנוע מצב שחסידי ברסלב הנוסעים לאומן ישלמו את המחיר על חוסר שביעות הרצון בקייב.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

החרם של לשכת זלנסקי על ישראל – בתקווה לביקור של נתניהו בקייב​

מספר 2 באוקראינה, אנדריי ירמק, סירב בחודש האחרון לקבל שיחת טלפון מבכיר ישראלי – ואמר: "אנחנו מצפים שנתניהו יביע תמיכה באוקראינה, ויגיע לקייב" • השגריר הישראלי מוחרם בקביעות מהפגישות בלשכתו של הנשיא זלנסקי

הכעס של נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי וסביבתו הקרובה על הבכירים הישראלים, מתחיל לתת את אותותיו. בתוכנית הבוקר הזה בכאן רשת ב פורסם היום (שני) לראשונה כי בלשכתו של הנשיא זלנסקי עושים מעין "חרם" על בכירים ישראלים.
לפי הדיווח של עמיחי שטיין, מספר 2 באוקראינה, אנדריי ירמק, סירב בחודש האחרון לקבל שיחת טלפון מבכיר ישראלי – ואמר: "אנחנו מצפים שנתניהו יביע תמיכה באוקראינה, ויגיע לקייב".
בנוסף לכך, בשבועות האחרונים, מוזמנים מדי סוף שבוע, קבוצות שונות של שגרירים שמוגדרים "מדינות התומכות באוקראינה" ללשכת נשיא אוקראינה – לשיח עם בכירים בלשכתו של זלנסקי, אך שגריר ישראל בקייב מעולם לא הוזמן לפורום שכזה.
לפי גורמים אוקראינים, הסיבה לכך היא הכעס של נשיא אוקראינה, על העובדה שישראל לא מסייעת מספיק לקייב. עוד טוענים הגורמים כי "הארכת הביטוח לאוקראינים הנמצאים בארץ – דבר קטן, ויש עוד לא מעט דברים שישראל צריכה לעשות".
 

בנצי מיוזיק

משתמש פעיל
מחפשת לקרוב משפחה טיסה הלוך ליום רביעי או חמישי לפני ראש השנה וחזור ביום שני אחרי ראש השנה
לא מוצאת טיסות ליאשי/מולדובה איזה יעד נוסף קרוב ויש ממנו תחבורה נוחה ? בודפסט ? פולין?
יש טיסה לקלוז חמישי עד שלישי בוקר
 

תהילה ישכיל

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
יש טיסה לקלוז חמישי עד שלישי בוקר
זו הטיסה של וויז?
כמה שעות נסיעה מקלוז’ לאומן והאם זה לא הימור הטיסה הלוך מבחינת הזמנים?
יש משם אוטובוסים של פאיכלה?
 

מאנ"ש

משתמש חדש
דירה יהודית בבניין יהודי 'מצפה אומן' (ויסקי) ריהוט מלא קרוב לציון לא על קברים עם 10 מיטות במחיר טוב - לפרטים 447823453873 | 0559513893 שלוחה 1

אשמח שתפרסמו בעוד פלטפורמות
- תעזרו לי ולאחרים
ותבורכו מן שמים
תודה רבה
ותזכו למצות
 

ברסלבר כוסף

משתמש פעיל

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
׳גל״צ׳: ברקע המשבר עם אוקראינה: המרכז למדיניות הגירה דורש ממנכ"ל רשות האוכלוסין לבטל את ההקלות שיש כיום לאזרחים אוקראיניים בכניסה ארצה - "חשש כי יבקשו לנצל את מצב החירום כדי לקבל מעמד במרמה".

נ.ב. נקווה שלא יסבך יותר את המצב המעורער בלא"ה...
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
פרסום ראשון:
שר התרבות והספורט מיקי זוהר ביקר באומן שבאוקראינה בביקור חשאי.


לפי פרסומים באוקראינה, היום (שני) הגיע מיקי זוהר לביקור חשאי באוקראינה בדגש על אומן
במהלך הביקור באומן נפגש זוהר עם ראשת העיר אירינה פלטנבה. הם דנו בהכנות לקראת עליית השנה היהודית הקרובה לרגל, בפרויקטי פיתוח ברובע הדתי בתמיכת ישראל והקהילה היהודית, ובחיי הקהילה היהודית באומן ובאוקראינה בכלל.

זוהר גם נפגש עם מנהיגי אסיפת הלאומים של אוקראינה. הם ביקשו שהשילוט באנדרטת השואה ביד ושם בירושלים יהיה גם בשפה האוקראינית. זוהר הבטיח לשקול בכובד ראש את הבקשה הזו.

השר הישראלי הביע דאגה עמוקה מהמלחמה באוקראינה ואהדה לעם האוקראיני. לדבריו, ישראל תעשה מאמצים להתגבר על כל מגמה שלילית ביחסי אוקראינה-ישראל.

הוא הדגיש כי ישראל סיפקה סיוע משמעותי לאוקראינה, כולל מערכות התרעה מוקדמות מפני התקפות אוויריות, ציוד לבתי חולים שדה ופינוי חיילים פצועים.

לסיכום, ביקורו של זוהר מדגיש את הקשרים ההדוקים בין ישראל לאוקראינה, במיוחד הנוגעים לאתר העלייה לרגל היהודי באומן, ותמיכתה של ישראל באוקראינה במהלך המלחמה המתמשכת.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
רכבות פולין ואוקראינה יפַתְּחו במשותף תחבורה בין המדינות.

ההסכם המקביל נחתם היום, 28 באוגוסט. זהו ההסכם הראשון ברמה זו בין מסילות הברזל של שתי המדינות מאז 1994.

שיתוף הפעולה כרוך בשיפור ניהול תשתיות הרכבת, הבטחת הסעה בטוחה וללא הפרעות של נוסעים ומטענים, ייעול פעולות לגבי ההבדל ברוחב המסילה וצעדים נוספים להגדלת פוטנציאל היצוא-יבוא של התחבורה.

"אנו עושים צעד חשוב נוסף לקראת חיזוק השותפות והפיתוח של תחבורה ברכבת בין אוקראינה לפולין. יחד נמשיך לפתח את תשתית הגבול ולהגדיל את תנועת הנוסעים והמטענים בין מדינותינו, מה שבסופו של דבר ישפיע לטובה על מסילות הרכבת שלנו ועל הכלכלות הלאומיות של אוקראינה ופולין", הדגיש יבגני ליאשצ'נקו, יו"ר מועצת המנהלים של UZ.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

אוקראינה - עדכון 28.8.23

בשל הימשכות המלחמה באוקראינה, משרד החוץ ממשיך וקורא לאזרחי ישראל להימנע באופן גורף מלהגיע לשטחי המדינה.

אזרחים ישראלים הנמצאים באוקראינה נקראים לעזוב מיידית את גבולותיה.

המצב הביטחוני הממשיך להיות נפיץ, כולל סכנת הפצצות מהאוויר או ירי רקטות, מהווה סכנה ממשית.

ממשלת אוקראינה הכריזה על מצב חירום החל מ-24/02/22, דבר העשוי להביא להצרת חופש התנועה, הטלת עוצר על אזורים שונים וכן הכבדת אמצעי הביטחון והשיטור (כולל בדיקות, מעצרים וגירוש).

 
נערך לאחרונה ב:

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
מצא את ההבדלים בין 2022 לבין 2023
 

זה מה שאני

משתמש פעיל
זו הטיסה של וויז?
כמה שעות נסיעה מקלוז’ לאומן והאם זה לא הימור הטיסה הלוך מבחינת הזמנים?
יש משם אוטובוסים של
אני חושב שזה הימור גדול מאוד כי שנה שעברה אמרו לי בודפשט 13 שעות תכליס זה לקח 22 שעות
 

תהילה ישכיל

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
אני חושב שזה הימור גדול מאוד כי שנה שעברה אמרו לי בודפשט 13 שעות תכליס זה לקח 22 שעות

קלוז' יותר קרוב מבודפשט
ומעבר הגבול בסירט (רומניה) הרבה יותר מפותח וגדול מהגבול בהונגריה
רכשו בסוף דרך ז'שוב -פולין
תודה רבה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  24  פעמים

לוח מודעות

למעלה