תעופה נסיעה לאומן לר"ה תשפ"ד

urieli

משתמש פעיל
מה עם הסעות לבולגריה אולי מישהו יודע מי מארגן ?
 

shimon-or

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מה עם הסעות לבולגריה אולי מישהו יודע מי מארגן ?
IMG-20230806-WA0080.jpg
 
נערך לאחרונה ב:

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
השר מאיר פרוש בקול חי: בסייעתא דשמיא הרשויות במולדובה שמו את האיש הנכון במקום הנכון (סרג'י דיאקונו) לתכלל את כל מה שקשור למעבר חסידי ברסלב במולדובה כמו כן הוגש מתווה מסודר בפני הגורמים הרלוונטים במולודבה ואנו מקווים שהוא יחתם בקרוב.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

יו"ר 'איחוד ברסלב' הרב נתן בן נון ואנשי הממשל האוקראיני ביום היערכות לקראת הקיבוץ:​



כחלק מההכנות לקראת הנסיעה הגדולה והקיבוץ של אנשי שלומינו חסידי ברסלב בימי ראש השנה בעיר אומן שבאוקראינה, התקיים אמש (שלישי) יום היערכות וכינוס כללי בהשתתפות כלל ראשי הממשל האזורי והמקומי, בראשות יו"ר איחוד ברסלב הרב נתן בן נון שליט"א.

כינוס ההיערכות התקיים בהנהגת המושל הצבאי המחוזי של מחוז צ'רקס מר איגור טאבורץ. בכינוס המורחב השתתפו בין היתר; ראש ה-OVA צ'רקסי (-המינהל הצבאי של מחוז צ'רקאס), ראש עיריית אומן הגב' א. פלנטובה, סגן וממלא מקום המושל הצבאי אלכסנדר שמראי, ראשי מינהל השלטון המחוזי והאזורי, סגן יו"ר מועצת העיר, חברי המועצה המקומית לצד ראשי גופי החירום השונים המלווים את מערך פרויקט העליה לרגל בימי ראש השנה באומן, קציני אגפי החירום, ראשי ונציגי המשטרה, נציגי הכיבוי נציגי הבריאות ועוד מגופי הגנה וביטחון, כאשר, כאמור, בראשם יו"ר איחוד ברסלב הרב נתן בן נון שליט"א.

במהלך הכינוס סקרו בהרחבה את ההכנות וההיערכות של אגפי הממשל המלווים את פרויקט ראש השנה לקראת הגעת החסידים לאומן.

יו"ר 'איחוד ברסלב' הרב נתן בן נון שליט"א, הדגיש את הצורך לצמצם ככל האפשר בתהליכים הבירוקרטיים ולהקל את מהלך הדרך, הקליטה והשהות של כלל הציבור הבאים לקיים את צווי רבם ולהתפלל בקברו של הצדיק – לאחר מסע ארוך ממושך ומייגע דרך מדינות להם יש גבול יבשתי משותף עם אוקראינה.

בכינוס ציין המושל הצבאי מר איגור טאבורץ, כי למרות שמומלץ לעולי רגל להימנע מביקור באומן, כל השירותים חייבים לפעול להבטחת בטיחות במהלך העלייה לרגל, מתן סיוע רפואי, תפקוד מוסדות הסעדה ציבוריים, עבודתם של עובדים בקהילה, הבטחת אמצעים נגד מגיפות וכו'.

"אם תהיה הזדמנות כזו, אמליץ להימנע מנסיעה זו, שכן באוקראינה מתנהלת מלחמה רחבת היקף, הרוסים מנסים להמשיך להחזיק בשטחים שנכבשו, ישנם התקפות טילים ופצצות שיטתיות על הערים שלנו, על הכפרים שלנו, על האוכלוסייה האזרחית. אני קורא לכם להגביל את עצמכם לביקור במקומות אלה, אך עלינו להיערך לכל הכיוונים על מנת לצמצם את כל הסיכונים ככל האפשר", – ציין טבורץ .

מתוכנן כי השנה יפעלו קונסול או נציג של שגרירות ישראל באזור העלייה לרגל באומן, כך דיווחה סגנית השגרירה הבכירה של מדינת ישראל בקייב, גב' פינקלשטיין .

במסגרת הישיבה דנו גם במערכת ההתראה האווירית החסידית במהלך החג, הגבלות מכירת אלכוהול, כדאיות הקמת עיר אוהלים, נושא המקלטים שעניינו את רוב השירותים המספקים ושולטים בתנאי העלייה לרגל. , בקרת איכות מזון וכו'.

"בואו נעבור לצעדים מעשיים ובואו נקווה שהפגישה הבאה תתקיים תוך ניתוח מה שהשגנו כדי שהכל יהיה בסדר", סיכם טבורץ את הפגישה.

יו"ר איחוד ברסלב הרב נתן בן נון שליט"א אמר לכלל הנוכחים: "אני מודה בשם חסידי ברסלב על ההיערכות וההירתמות של כלל הגורמים המלווים את פרויקט אומן ראש השנה".


אחד מבחירי 'איחוד ברסלב' מסכם ל'ברסלב נייעס': אני רוצה לומר לאנ"ש, ב"ה אפשר לבשר כי כלל גורמי המקצוע עושים מאמצים והשתדלות רבה בכל המישורים במטרה לאפשר את הצלחת מבצע קיבוץ ראש השנה וזאת למרות אתגרי החירום והמלחמה הממושכת ברחבי אוקראינה.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
גורמים רשמיים ממחוז צ'רקסי באוקראינה לראשי קהילות יהודיות: הרשויות ממליצות להימנע מביקור באומן בחגי תשרי, אך במקביל נוקטים אמצעי זהירות ואבטחה מוגברים. (עמיחי שטיין)
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

האינו: “האוקראינים יגידו הכול כדי שלא יגיעו לאומן”​

הרב פנחס זלצמן, רבה של מולדובה, מספר בראיון למהדורה המרכזית על ההיערכות להגעת החסידים לאומן • האזינו​

בהמשך נביא בל"נ את עיקרי דבריו...
 

נתן ברגר

משתמש צעיר
אוטומציה עסקית
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הרב זלצמן בקול ברמה:
בין שלל הפתרונות המוצעים, מתוכנן פתיחת טרמינל נוסף ונפרד לימי ראש השנה בקישנב שישמש לחסידי ברסלב.

נמל התעופה בקישנב עמוס מאוד גם בשגרה מאחר שהוא קרוב לאוקראינה , אמנם יש נמל תעופה נוסף שקרוב לאוקראינה בסוצ'אבה ברומניה, אך הוא משמש רוב הזמן לאספקה צבאית לאוקראינה ולא לטיסות אזרחיות
יגיעו לכאן ככל הנראה כ25,000 איש למולדובה בנוסף לעומס שקיים כאן בשיגרה בפרט מאז פרוץ המלחמה, ואחד הפתרונות הוא טרמינל נוסף שייועד עבור חסידי ברסלב.
פרטים נוספים בהמשך...
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

נקמה על גירוש התיירים: אוקראינה מאיימת לסגור את הגבול לאומן

אוקראינה מאיימת לסגור את הגבול למתפללים שרוצים להגיע לאומן כנקמה על הגירושים של אוקראינים מישראל. השגריר האוקראיני הדגיש את מורת רוחו מהיחס הישראלי למבקרים אוקראינים, אך גורמים רשמיים בישראל בטוחים שהמתפללים יוכלו להיכנס לאוקראינה​

אוקראינה עלולה לסגור את הגבול למתפללים בדרך לעיר אומן לקראת ראש השנה כדי לנקום בישראל שמגרשת תיירים אוקראינים, כך אמר יבגני קורניצ'וק, שגריר אוקראינה בישראל ל"טיימס אוף ישראל".
בשיחה טלפונית מקייב, שם הוא נפגש עם גורמים אוקראינים כדי להתכונן לעלייה לרגל השנתית ההמונית, אמר יבגני קורניצ'וק כי ישראל מגרשת כ-10% מהתיירים האוקראינים המבקרים במדינה. "אמרנו את שלנו בעניין הזה", אמר.
במסגרת הסכם דו-צדדי, אוקראינים ללא ויזה יכולים להיכנס לישראל ולבקר עד שלושה חודשים. בשל המלחמה המתמשכת, ישראל האריכה את האשרות של פליטים לא-יהודים לאחר שהמגבלה המגבילה את כניסתם נפסלה על ידי בג"ץ.

פקידים אוקראינים מתחו ביקורת על ישראל לאורך המלחמה על יחסם למבקרים אוקראינים. אך גורמים ישראלים אמרו שהם לא מאמינים שהגבולות ייסגרו בפני ישראלים.
השגריר קורניצ'וק אמר כי אם הרכבת האווירית לציון רבי נחמן אכן תצא לפועל, הוא מקווה ששוטרים ישראלים יהיו נוכחים במקום וישמרו על הסדר, כפי שהם היו שם ברוב השנים.
"אנחנו מקווים שממשלת ישראל תעזור לנו עם האבטחה של האנשים שלהם", אמר קורניצ'וק, והוסיף כי ישראל צריכה לעשות מה שהיא יכולה כדי לצמצם את מספר המתפללים המגיעים השנה.
שגריר ישראל באוקראינה, מיכאל ברודסקי, יגיע מחר (חמישי) לאומן כדי לפגוש את ראש העיר וגורמים מקומיים לקראת ראש השנה.
בחדרי חרדים
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
בשורה משמחת: סים כשר לאומן!

בסייעתא דשמיא בפעילות העסקנים ניתן לרכוש כרטיס סים כשר לפלאפון כשר לאירופה ולאוקראינה

כידוע במשך כל השנים נאלצו רבבות אנ"ש לרכוש כרטיסי סים מקומיים באוקראינה, כמו "לייף", "קייב סטאר" וכדומה, זאת מאחר שהשימוש בסים ישראלי עלה הון רב, גם בשנים האחרונות שניתן היה להשתמש בסים ישראלי של חברת 019 עדיין לא היה זה הפיתרון המושלם, בעיות קליטה רבות וניתוקים וחסימות שונות צצו בסים זה כל העת.

ועל כולנה, העיבה העובדה המרה, שכרטיסי סים אלו אינם נתמכים במכשירי פלאפון כשרים. מה שאילץ את הציבור לשאת פלאפונים שאינם כשרים שהפרצות בהם רבות החל ממשחקים וכד' וכלה בדפדפני אינטרנט וכו', וכידוע שלצערינו חללים רבים הפילה תופעה זו.

וברוך ה' כעת אנו מתבשרים ע"י העסקנים על פיתרון מושלם באמצעות סים ישראלי כשר הנתמך בטלפון הכשר ומספר כשר, שאיתו ניתן להשתמש באוקראינה וגם ברחבי אירופה.

בשורה נוספת בחבילה זו, שמדובר על חבילת "ללא הגבלה" כך שאין צורך לטעון את החבילה בכל פעם שנגמרים הדקות וכיוצ"ב החבילה כוללת גם שיחות יוצאות וגם שיחות נכנסות ללא הגבלה כך שניתן אף לנצל זאת בדרכים לשמיעת שיעורי תורה וכד'.

לדברי העסקנים הסים פעיל באוקראינה פולין רומניה הונגריה ועוד אך לעת עתה החבילה אינה כוללת את מולדובה, והוצאת שיחות משם תכרוך תשלום נוסף, אם כי נעשים מאמצים רבים להגיע להסכמים גם בנוגע למולדובה.

עוד נודע, כי ניתן אף לרכוש את החבילה על המספר הסלולרי האישי הרגיל כאן בארץ בתוספת תשלום


ניתן לרכוש את החבילה בכל הערים וריכוזי אנ"ש בארה"ק
פרטים נוספים וניתוב לסוכנים במספר: 02-6733924
שימו לב!!!
ניתן לרכוש את כרטיס הסים רק עד היום יום חמישי בשעות הערב!!!

ניתן לרכוש את החבילה בכל הערים וריכוזי אנ"ש בארה"ק
פרטים נוספים במספר טל': 02-6733924
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הרב זלצמן בקול ברמה:
בין שלל הפתרונות המוצעים, מתוכנן פתיחת טרמינל נוסף ונפרד לימי ראש השנה בקישנב שישמש לחסידי ברסלב.

נמל התעופה בקישנב עמוס מאוד גם בשגרה מאחר שהוא קרוב לאוקראינה , אמנם יש נמל תעופה נוסף שקרוב לאוקראינה בסוצ'אבה ברומניה, אך הוא משמש רוב הזמן לאספקה צבאית לאוקראינה ולא לטיסות אזרחיות
יגיעו לכאן ככל הנראה כ25,000 איש למולדובה בנוסף לעומס שקיים כאן בשיגרה בפרט מאז פרוץ המלחמה, ואחד הפתרונות הוא טרמינל נוסף שייועד עבור חסידי ברסלב.
פרטים נוספים בהמשך...
עוד מדבריו:
* בטרמינל המיוחד יהיה דגש גם על מתן סיוע רפואי כמו גם שתיה ומזון. כמו כן פועלים שיהיה שם את כח אדם המתאים לסריקת הדרכונים ולשרותים השונים.
יש התקדמות בנושא, בשבוע הבא אנחנו מקווים לקבל את הפרוטוקולים המלאים, מטבע הדברים יש להם דרישות גם מאיתנו ונקווה שהכל יחתם על הצד הטוב ביותר.

* לגבי מעברי הגבול יש הרבה רעיונות שכרגע לא ניתן לפרטם, בגדול עובדים שמצד אחד יהיה מעבר מהיר וחלק אבל עם זה יהיה בידוק מדגמי נוקשה מאוד כדי למנוע הברחות כאלו ואחרות. כרגע מדובר על תגבור של פי שלוש בכח האדם בגבולות.

* לגבי ההפחדות שאוקראינה מוציאה שיתכן והרוסים ישגרו טילים בכוונה לעבר אומן: אוקראינה תמיד הייתה אנטישמית ושנאה את החסידים וגם היום זה כך רק שהם זקוקים לנו, אני לא חושב שמישהו ברוסיה ירצה לפגוע דווקא ביהודים שמגיעים לאומן, החיים הגויים באומן מתנהלים כסדרם. אם יהודי שאכפת לו היה מוציא כזו הודעה אולי היה צריך לקחתה ברצינות, לא כך כשגויים אנטישמים מוציאים הודעות מסוג זה.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
שגריר אוקראינה בישראל מאיים בראיון ל׳טיימס אוף ישראל׳ - ״אנחנו בדיונים לסגור כליל את הגבול לישראלים לקראת ראש השנה, שלא יוכלו להגיע לאומן, בגלל שישראל מגרשת תיירים אוקראינים. לאחרונה היא גירשה 10% מהתיירים״.
(שימו לב שזה שוב הוא...)
 

ספידי

משתמש מקצוען
פרבר ב׳בחדרי׳: אוקראינה מאיימת לסגור את הגבול למתפללים שרוצים להגיע לאומן כנקמה על הגירושים של אוקראינים מישראל. השגריר האוקראיני הדגיש את מורת רוחו מהיחס הישראלי למבקרים אוקראינים, אך גורמים רשמיים בישראל בטוחים שהמתפללים יוכלו להיכנס לאוקראינה
 

ספידי

משתמש מקצוען
רבה של מולדובה הרב פנחס זלצמן במהדורה המרכזית בקול ברמה: "בסדרת הפגישות שקיימנו אתמול במולדובה הבהרנו לכל הגורמים הכי בכירים בכל הגופים שמבחינתנו אין בעיות, רק פתרונות. המולדובים משתפים פעולה בכל אחד מ"צווארי הבקבוק" משדה התעופה ועד לגבול עם אוקראינה"

עוד מרבה של מולדובה בקול ברמה: "המולדובים מבינים שמדובר באירוע חסר תקדים עם כמויות אדירות של חסידי ברסלב, יהיו פתרונות למעברי הגבול, לביקורת דרכונים ולמכס. אבל כל זה גם מצריך את שיתוף הפעולה והמשמעת של המתפללים. מולדובה עושה מאמצים לקראתנו וצריך לכבד אותם" .
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
מה זה אומר?
ירשמו כל יהודי שנכנס לאוקראינה כדי לעמוד על כמות הבאים לאומן?
לדעתי הכוונה פשוטה, שאף אחד לא יחשוב שיעשו הנחות ברישום של הנכנסים בגבולות כדי להקל על העומס, רק בידוק הגבולות (רישום במערכת, בידוק, החתמה) יהיה כרגיל.
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!

נקמה על גירוש התיירים: אוקראינה מאיימת לסגור את הגבול לאומן

אוקראינה מאיימת לסגור את הגבול למתפללים שרוצים להגיע לאומן כנקמה על הגירושים של אוקראינים מישראל. השגריר האוקראיני הדגיש את מורת רוחו מהיחס הישראלי למבקרים אוקראינים, אך גורמים רשמיים בישראל בטוחים שהמתפללים יוכלו להיכנס לאוקראינה​

אוקראינה עלולה לסגור את הגבול למתפללים בדרך לעיר אומן לקראת ראש השנה כדי לנקום בישראל שמגרשת תיירים אוקראינים, כך אמר יבגני קורניצ'וק, שגריר אוקראינה בישראל ל"טיימס אוף ישראל".
בשיחה טלפונית מקייב, שם הוא נפגש עם גורמים אוקראינים כדי להתכונן לעלייה לרגל השנתית ההמונית, אמר יבגני קורניצ'וק כי ישראל מגרשת כ-10% מהתיירים האוקראינים המבקרים במדינה. "אמרנו את שלנו בעניין הזה", אמר.
במסגרת הסכם דו-צדדי, אוקראינים ללא ויזה יכולים להיכנס לישראל ולבקר עד שלושה חודשים. בשל המלחמה המתמשכת, ישראל האריכה את האשרות של פליטים לא-יהודים לאחר שהמגבלה המגבילה את כניסתם נפסלה על ידי בג"ץ.

פקידים אוקראינים מתחו ביקורת על ישראל לאורך המלחמה על יחסם למבקרים אוקראינים. אך גורמים ישראלים אמרו שהם לא מאמינים שהגבולות ייסגרו בפני ישראלים.
השגריר קורניצ'וק אמר כי אם הרכבת האווירית לציון רבי נחמן אכן תצא לפועל, הוא מקווה ששוטרים ישראלים יהיו נוכחים במקום וישמרו על הסדר, כפי שהם היו שם ברוב השנים.
"אנחנו מקווים שממשלת ישראל תעזור לנו עם האבטחה של האנשים שלהם", אמר קורניצ'וק, והוסיף כי ישראל צריכה לעשות מה שהיא יכולה כדי לצמצם את מספר המתפללים המגיעים השנה.
שגריר ישראל באוקראינה, מיכאל ברודסקי, יגיע מחר (חמישי) לאומן כדי לפגוש את ראש העיר וגורמים מקומיים לקראת ראש השנה.
בחדרי חרדים
שגריר אוקראינה בישראל מאיים בראיון ל׳טיימס אוף ישראל׳ - ״אנחנו בדיונים לסגור כליל את הגבול לישראלים לקראת ראש השנה, שלא יוכלו להגיע לאומן, בגלל שישראל מגרשת תיירים אוקראינים. לאחרונה היא גירשה 10% מהתיירים״.
(שימו לב שזה שוב הוא...)
פרבר ב׳בחדרי׳: אוקראינה מאיימת לסגור את הגבול למתפללים שרוצים להגיע לאומן כנקמה על הגירושים של אוקראינים מישראל. השגריר האוקראיני הדגיש את מורת רוחו מהיחס הישראלי למבקרים אוקראינים, אך גורמים רשמיים בישראל בטוחים שהמתפללים יוכלו להיכנס לאוקראינה
קצת מרגיע שזה השגריר בישראל.
אבל, למה עדיין נקרא בעולם שזה אירוע ישראלי?!?!
למה על כל סכסוך שיש בין מדינת ישראל לאוקראינה (ויש די הרבה כאלה, לפחות ב10 שנים האחרונות), אוקראינה חושבת שאנחנו הצד הישראלי בסיפור?.
ולמה בדיוק עכשיו ישראל מצאה את הזמן לגרש פליטים (ואיזה עוד מדינה מגרשת פליטים אוקראינים)?
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
* לגבי ההפחדות שאוקראינה מוציאה שיתכן והרוסים ישגרו טילים בכוונה לעבר אומן: אוקראינה תמיד הייתה אנטישמית ושנאה את החסידים וגם היום זה כך רק שהם זקוקים לנו, אני לא חושב שמישהו ברוסיה ירצה לפגוע דווקא ביהודים שמגיעים לאומן, החיים הגויים באומן מתנהלים כסדרם. אם יהודי שאכפת לו היה מוציא כזו הודעה אולי היה צריך לקחתה ברצינות, לא כך כשגויים אנטישמים מוציאים הודעות מסוג זה.
זה מילים שלך או של זלצמן?
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
עדיין יש טיסות זולות, כנראה שבימים הקרובים כבר לא יהיה!!!
כל המחירים לטיסות ישירות, ללא מזודה.
ריינאייר לבודפשט:
הלוך שלישי: 171יורו
הלוך רביעי: 181יורו
הלוך שני: 194יורו
הלוך חמישי בצהרים (צמוד לראש השנה - סיכון!): 137יורו
הלוך לפני שבת: שני, שלישי 40יורו. רביעי, חמישי: 77יורו (גם זול וגם פחות סיכונים :) )
חזור:
חזור שלישי בצהריים (צפוף): 339יורו
חזור רביעי: 171יורו (בוקר)
חזור חמישי: 131יורו (בוקר)
חזור שישי 6 בבוקר: 70יורו.

(סה"כ הלו"ש בשבוע של ראש השנה החל מ241יורו)
הלוך שלישי: 148.99יורו
הלוך רביעי: 154.74יורו
הלוך שני: 149.99יורו
הלוך חמישי בצהרים (צמוד לראש השנה - סיכון!): 445.49יורו (המחיר קפץ!!!)
הלוך לפני שבת: שני, שלישי 40יורו+ (מתקרב ל50). רביעי: 77יורו (גם זול וגם פחות סיכונים :) ) חמישי 100יורו
חזור:
חזור שלישי בצהריים (צפוף): 339יורו
חזור רביעי: 132יורו (בוקר)
חזור חמישי: 100.99יורו (בוקר)
חזור שישי 6 בבוקר: 47.99יורו.

(סה"כ הלו"ש בשבוע של ראש השנה בפחות מ200יורו)
כמו כן יש גם בוויזאייר מחירים ממש זולים לבודפשט (החל מ740 ש"ח) בוקרשט (החל מ1040 ש"ח) - יש גם ב820 !! (ראשון - שישי לפנ"ב), ורשה (החל מ1230 ש"ח) ראשון - חמישי לפנ"ב ב700 ש"ח!!!!!!!
בשבוע של ראש השנה.
יש לשים לב שהוספת מזוודה בוויזאייר בדרך כלל יקרה יותר מבריינאייר.


כנראה שתוך שבוע+ כשיגיע זמן המאחרים לקנות, יעלו המחירים באופן משמעותי.
מחירים זולים, אפשר להספיק לפני עליית מחירים נוספת!!!
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
ההודעה של ריינאייר על המחירים הזולים:
Quick, Ryanair is here with another amazing deal
32.png


Ready to jet off on an adventure without breaking the bank?​

Well, buckle up because we've got some exciting news for you! For a limited time only, Ryanair is offering 15% off on flights to your dream destinations.​

מהר, Ryanair כאן עם עוד עסקה מדהימה
32.png

מוכנים לצאת להרפתקה מבלי לשבור את הכיס?​
ובכן, תתכופף כי יש לנו חדשות מרגשות בשבילך! לזמן מוגבל בלבד, Ryanair מציעה 15% הנחה על טיסות ליעדי החלומות שלכם.
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

25.06

י"ט סיון


פתיחת מסלול

קורס עריכת וידאו

מלגות והנחות משמעותיות!


25.06

י"ט סיון


פתיחת מסלול

קורס פיתוח ובניית אתרים

מלגות גבוהות!


25.06

י"ט סיון


וובינר מרתק

האם אפשרי לפתח קריירה משגשגת בלי לוותר על לימוד התורה?

וובינר מרתק בנושא "עיצוב על זמני" עם מעצב העל החרדי שפיתח קריירה משגשגת לצד לימוד התורה ואורח חיים חרדי מלא

הכניסה חופשית!


27.06

כ"א סיון


פתיחת מסלול:

התכנית המקצועית להכשרת אדריכלי פנים ומעצבים

לעבוד בתחום האדריכלות תוך שנתיים בלבד! וללמוד תכנים בלעדיים שיתנו לך יתרון ענק וביקוש גדול בשוק!

מסלול לגברים


27.06

כ"א סיון


השקה חגיגית!

עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


30.07

כ"ד תמוז


פתיחת מסלול

מאסטר בשיווק דיגיטלי

מלגות גבוהות!


9.09

ו' אלול


פתיחה חגיגית:

קורס פרסום וקופי+

איך מפיקים קפמיינים לחברות הכי גדולות בשוק? איך בונים אסטרטגיה מדוייקת? מהו המסר? כתיבה שיווקית, קופי ויצירתיות, ואפילו כתיבה לסושיאל ולדיגיטל!

עם תכני AI


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כג

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה רֹעִי לֹא אֶחְסָר:ב בִּנְאוֹת דֶּשֶׁא יַרְבִּיצֵנִי עַל מֵי מְנֻחוֹת יְנַהֲלֵנִי:ג נַפְשִׁי יְשׁוֹבֵב יַנְחֵנִי בְמַעְגְּלֵי צֶדֶק לְמַעַן שְׁמוֹ:ד גַּם כִּי אֵלֵךְ בְּגֵיא צַלְמָוֶת לֹא אִירָא רָע כִּי אַתָּה עִמָּדִי שִׁבְטְךָ וּמִשְׁעַנְתֶּךָ הֵמָּה יְנַחֲמֻנִי:ה תַּעֲרֹךְ לְפָנַי שֻׁלְחָן נֶגֶד צֹרְרָי דִּשַּׁנְתָּ בַשֶּׁמֶן רֹאשִׁי כּוֹסִי רְוָיָה:ו אַךְ טוֹב וָחֶסֶד יִרְדְּפוּנִי כָּל יְמֵי חַיָּי וְשַׁבְתִּי בְּבֵית יְהוָה לְאֹרֶךְ יָמִים:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

הגיע זמן הגאולה • אתגר 50

לוח מודעות

למעלה