תעופה נסיעה לאומן לר"ה תשפ"ד

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
חברת הרכבות האוקראינית "Укрзалізниця" פתחה היום בפיילוט החדש של רכבות ה"מהדרין" עם אפשרות לחדרים מיוחדים לנשים בלבד.

כזכור, בחודש שעבר וכפי שדווח כאן הודיעה "Укрзалізниця" שבקרוב תחל להפעיל שירות לפיו יהיה ניתן להזמין חדרים בהפרדה לנשים. היום מודיעה החברה כי הפיילוט החל במספר מסלולים, וניתן כבר להזמנה באפליקציה בנייד.
לפי הודעת החברה תאים לנשים זמינים בינתיים ב-4 נסיעות ארוכות טווח: מס' 81 קייב – אוז'הורוד. מס' 41 Dnipro – Truskavets. מס' 75 קייב – Kryvyi Rih. מס' 15 חרקוב - יאסיניה.
יבהן ליאשצ'נקו, יו"ר מועצת המנהלים של Ukrzaliznytsia"" אמר כי" כמובטח, אנחנו מציגים תאי נשים במצב ניסיוני. לאחר מכן, נבחן את הביקוש ונקבל החלטה על הגדלה של הפרויקט הזה למספר גדול יותר של נסיעות"
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אוקראינה ומולדובה מודיעות על בניית גשר חדש מעל נהר הדנייסטר שיהוה עוד חיבור ראשי בין המדינות:

הגשר החדש ייבנה על גבול אוקראינה-מולדובה ליד הערים ימפיל (אוקראינה) וקוסאושי (מולדובה).

ההסכם הרלוונטי לבניית הגשר נחתם על ידי אולכסנדר קוברקוב, סגן ראש הממשלה לשיקום אוקראינה והשר לפיתוח קהילות, טריטוריות ותשתיות, וליליה דביה, שרת התשתיות והפיתוח האזורי של מולדובה.

"החתימה היום על ההסכם היא המשך מעשי להסכמות שהושגו ב-2021 על ידי נשיאי אוקראינה ומולדובה. הפלישה הרוסית לאוקראינה הובילה להתאמות ביישום הפרויקט, אך הצורך הדחוף בפיתוח מסלולים לוגיסטיים חלופיים הופך את פרויקט גשר יאמפיל להכרחי. הגשר יהפוך לחוליה מרכזית במסדרון התחבורה בין קייב לקישינב. היא גם תספק ליצואנים אוקראינים את הדרך הקצרה ביותר ממרכז אוקראינה למרכז ודרום מזרח אירופה, תוך עקיפת טרנסניסטריה הכבושה בידי רוסיה. אני אסירת תודה לעמיתי, ליליה דביה, שרת התשתיות והפיתוח האזורי של מולדובה, על שיתוף הפעולה והעבודה המשותפת בפיתוח מסלולים לוגיסטיים בגבולותינו המערביים", הגיב אולכסנדר קוברקוב.

גשר יאמפיל יספק אלטרנטיבה למעבר המעבורת במעבר הגבול יאמפיל-קוסאושי, שאינו פועל מזה מספר שנים וכבר מזמן אינו עומד בדרישות הזמן ובצרכים האמיתיים של תושבי שתי המדינות.

הגשר גם יקל על העומס בנקודת מעבר הגבול הבינלאומי מוהילב-פודילסקי - אוטאצ'י, המהווה כמעט את כל התנועה בין אוקראינה למולדובה.

אורכו הכולל של הגשר יהיה מעל 1,400 מטר. למבנה יהיו 2 נתיבים עם מדרכות משני הצדדים.

תכנון הגשר מביא בחשבון גם תקני נגישות, ובפרט בניית מדרכות עם מפלס שפה מושפל בתוך מעברי החצייה. פסי אזהרה מישוש יסופקו להנחות את לקויי הראייה.

באפריל השנה חתמו אולכסנדר קוברקוב וליליה דביה על הפרוטוקול על תיקונים להסכם בין ממשלות אוקראינה לרפובליקה של מולדובה על הפעלת תחבורה רכבת. הוא קובע את פישוט הליכי הבקרה על מעבר סחורות ברכבת עם נקודת מוצא ויעד באוקראינה או במולדובה.

כמו כן, הוסכם להנהיג מעבר ללא הפסקה דרך שטחה של אוקראינה בין המחסומים Frikatsey-Etulia ו-Reni-Giurgiuleşti, אשר יסייע להגדיל את נפח המטענים המועברים ברכבת.

בנוסף, באביב השנה הושקה הובלת מטענים בקו הרכבת המחודש של Berezyne-Basarabeasca (מולדובה).
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
שימו לב: משרד הפנים מאריך את מבצע הדרכונים ללא תור בשבועיים נוספים:
כהמשך לדיווח שלנו מאמש כעת מתפרסם:

בשורה טובה: פרויקט ״מרתון דרכון״ יוארך ב-14 יום נוספים, לכמה זמן צריך הדרכון להיות בתוקף בכדי שנוכל לנסוע לקיבוץ ראש השנה באומן:


אמש התפרסם כי פרויקט מרתון דרכון' שהיה אמור להסתיים ביום חמישי הקרוב (כ"ו סיון) יוארך בשבועיים נוספים עד ליום חמישי פרשת בלק, י' תמוז (ה-29.6.23 – למניינם).

כפי המתפרסם בארבעת השבועות הראשונים של הפרויקט, קיבלו שירות בכלל לשכות משרד הפנים למעלה מרבע מליון מבקשים – ואם נדבר על המספרים, מדובר על 262,678 מבקשים, מתוכם כמחצית קיבלו שירות בארבע הלשכות שיועדו לפרויקט 'מרתון דרכון' או במרכז להנפקת דרכונים ביומטריים בבני ברק.

אז אם עדיין לא סידרתם את הדרכון שלכם, רוצו מהר לסדרו בזמן בו עדיין יש לכם את שירות מרתון הדרכונים.

פרטי לשכות רשות האוכלוסין:

ירושלים
– שלומציון המלכה 1, 3450 *, 02.646.9523. – https://go.gov.il/jlm |
תל אביב – קריית הממשלה , דרך מנחם בגין 125, 3450 *, 02.646.9578. – https://go.gov.il/tlv |
חיפה – קריית הממשלה, שד' פלים 15א', 3450 *. – https://go.gov.il/haifa |
באר שבע – קריית הממשלה, התקווה 4, 3450 *, 02.646.9594. – https://go.gov.il/beer-sheva |

הלשכות פועלים להוצאת וחידוש דרכונים ללא תורים:

  • בין הימים ראשון עד חמישי.
  • בין השעות 07:30 בבוקר, ועד לשעה 21:00 בערב סגירת דלתות.
  • לקבלת שירות תתבקשו להביא: תעודת זהות ודרכון קודם (אם ישנו).
  • נוכחות של מבקשי הדרכון – חובה!
  • יש לשלם מראש באתר האינטרנט: https://go.gov.il/passpay.
שימו לב, הלשכות ימשיכו לקבל את הקהל שנמצא בתוך הלשכה עם סגירת הדלתות. חשוב להדגיש כי הלשכות פועלות אך ורק להנפקת וחידוש דרכונים, ולא יידרש לקבוע תור. כאמור ניתן להנפיק גם דרכון ראשון במסלול זה. אלו שהזמינו עד כה תורים, יוכלו להגיע לתור שנקבע להם.

הלשכה בעיר בני ברק:

קבלת קהל
בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 8:00 ל-22:00.

המרכז נועד לתת שירות לחידוש דרכון ביומטרי או הנפקת דרכון ביומטרי ראשון בלבד, ללא שינויי מרשם. לא ניתן שירות אחר במקום. הגעה וקבלת שירות מותנית בזימון תור מראש. כל תור נועד לשירות עבור אדם אחד.

  • זימון תור באמצעות יישומון MyVisit בקטגורית 'דרכון ביומטרי ללא שינוי פרטים, המרכז לדרכונים ביומטריים, בני ברק'
  • השירות ניתן לאחר תשלום ששולם מראש, למעבר לתשלום באופן מקוון.
  • לקבלת שירות תתבקשו להביא: תעודת זהות ודרכון קודם (אם ישנו).
בני ברק – מבצע קדש 64, בני ברק (מול קניון איילון), 3450 *. – למעבר לפרטים המלאים הקש כאן |


לכמה זמן צריך הדרכון להיות בתוקף?

מינימום תוקף הדרכון לכניסה למדינות השונות. משתנה ממדינה למדינה, ונע בין 3 ל-6 חודשים מזמן היציאה מהמדינה, במידה והדרכון אינו בתוקף מספק לכניסה לאותה מדינה עלולים להפסיד את הטיסה:

ברוב מדינות אירופה נדרשים התיירים הנכנסים שהדרכון יהיה בתוקף של 3 חודשים מתאריך עזיבת היעד ולא מתאריך הכניסה, לפניכם פירוט זמן תוקף הדרכון הנדרש למדינות בהם אנ"ש משתמשים בכדי לנסוע לאומן.

תוקף דרכון בכניסה לאוקראינה: בין אם זה לאומן או לכל כניסה לרחבי אוקראינה נדרש דרכון בתוקף של כ-3 חודשים מתאריך היציאה המתוכנן. כמו כן, כדאי להחזיק בכרטיס טיסה הלוך וחזור והזמנה של מלון לתקופת השהייה. להזכירכם באוקראינה תיירים רשאים לשהות במדינה בין 60 – 90 ימים ללא ויזה.

כך שיש לוודא שהתוקף הוא לפחות עד סוף השנה הלועזית או לתאריך ה- 20\12\2023 – למניינם.

כך גם בכניסה למדינות מולדובה, הונגריה, רומניה, וגרמניה: יש צורך שהדרכון יהיה בתוקף של 3 חודשים מתאריך עזיבת היעד ולא מתאריך הכניסה (כך גם בבוקרשט).

בכניסה למדינת פולין: יש להיות בתוקף של 3 חודשים מרגע ההגעה אל פולין.
קרדיט: breslevnews
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
מס' 81 קייב – אוז'הורוד
רכבת שהרבה משתמשים בה.
חדרים מיוחדים לנשים נהוג בהרבה ארצות באירופה.
יש לשים לב לא לקנות בטעות בחדרים אלה, וזה בעז"ה יפחית את כמות הגויות בקרונות.
 

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
מישהו שאל אותי היום למה אני לא מציין באתר שלי את האוטובוס מוארנה,בולגריה לאומן?
עניתי ש:
א. אוטובוסים זה קצת בעייתי ביחס לרכבות.
ב. לא נראה לי שיש הרבה אנשים שירצו לעשות את זה.

הוא טען שאפשר לשים עם הזהרות שאוטובוס יכול להיות יותר מורכב אם לא יודעים שפות וכו'
מה אתם אומרים? זה מעניין מישהו בכלל?
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
מישהו שאל אותי היום למה אני לא מציין באתר שלי את האוטובוס מוארנה,בולגריה לאומן?
עניתי ש:
א. אוטובוסים זה קצת בעייתי ביחס לרכבות.
ב. לא נראה לי שיש הרבה אנשים שירצו לעשות את זה.

הוא טען שאפשר לשים עם הזהרות שאוטובוס יכול להיות יותר מורכב אם לא יודעים שפות וכו'
מה אתם אומרים? זה מעניין מישהו בכלל?
את רוב הציבור זה אמנם לא מעניין, אבל אם אתה כבר נותן מידע מפורט, אני חושב שזה נכון להביא גם את זה. כמובן עם כוכבית ברורה
 

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
יש לשים לב לא לקנות בטעות בחדרים אלה
כרגע אפשר לקנות את המקומות האלו רק באפליקציה ויש אזהרה לפני הקניה
1686593766650.png

וזה בעז"ה יפחית את כמות הגויות בקרונות.
מן הסתם זה יהיה רק ברכבות שינה.
 

3524

משתמש מקצוען
בעוד שמשרדי הנסיעות בארץ נבוכים עקב סגירת השערים המסתמנת ממולדובה, הרי שבארה"ב מתנהלת בימים אלו הרשמה בחברת הנסיעות 'פלעין איט רייט' ובני א"י שיזדרזו יוכלו לתפוס עליה טרמפ.

לפי התכנית יצאו טיסות פרטיות מניו ארק לז'שוב, משם יסיעו את הציבור לליז'ענסק, לארוחה והתרעננות. אוטובוסים יסיעו את הציבור מליזענסק לפשעמישל, משם יצאו רכבות פרטיות למסע ישיר של 10 שעות עד אומן, ובמוצאי ר"ה באותה הדרך חזור.

בני א"י יוכלו להגיע בכוחות עצמם לליזענסק ומשם להצטרף למסע בהרשמה מראש.

לפי המסתמן זו תהיה הדרך הקצרה, הנוחה והזולה ביותר להגיע השנה לאומן.
היום הם מפרסמים שעלה בידם לארגן 2 מטוסים לפי התכנית הזו.

המחיר מארה"ב יעלה 2500 דולר, שזה כולל כל מה שצריך עד ההגעה לאומן וחזור. כולל טיסות, אוטובוסים, הרכבת המיוחדת, מקומות לינה במהלך הדרך, ארוחות, מקוואות וכל השאר.

מי שלא נוסע איתם, ובכללם הטסים מישראל, יוכל להצטרף להמשך המסע מריישא עד לאומן ברכבת המיוחדת, בהזמנה מראש.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אוקראינה ומולדובה מודיעות על בניית גשר חדש מעל נהר הדנייסטר שיהווה עוד חיבור מרכזי בין המדינות:
לאחר הדיוח שלנו כאן. כעת מתפרסם:
אוקראינה ומולדובה מודיעות על בניית גשר חדש מעל נהר הדנייסטר שיהווה חיבור מרכזי בין המדינות | "הַדְּרָכִים תְּאֵבִים שֶׁיִּסַּע עוֹד אֶחָד עֲלֵיהֶם לְהַצַדִּיק הָאֱמֶת":

בשנה האחרונה מאז פלישת רוסיה לאוקראינה וסגירת המרחב האווירי של המדינה, עושים רבבות אנשי שלומינו את דרכם דרך המדינות הסמוכות, ובעיקר דרך מולדובה- הדרך הקלה ביותר, אלא שבימי הקיבוץ 'ראש השנה' של השנה החולפת נרשמו עומסים ועיכובים רבים בגבולות בין המדינות, מה שגרם להמונים מאנ"ש להמתין שעות רבות במעברי הגבול, ולעיתים אף להפסדת טיסתם.

היום מודיעים המדינות על הקמת מעבר חדש באמצעות גשר שיבנה מעל נהר הדנייסטר הזורם בין המדינות. הגשר החדש ייבנה על גבול אוקראינה-מולדובה ליד הערים ימפיל (אוקראינה) וקוסאושי (מולדובה).

ההסכם הרלוונטי לבניית הגשר נחתם על ידי אולכסנדר קוברקוב, סגן ראש הממשלה לשיקום אוקראינה והשר לפיתוח קהילות, טריטוריות ותשתיות, וליליה דביה, שרת התשתיות והפיתוח האזורי של מולדובה.

"החתימה היום על ההסכם היא המשך מעשי להסכמות שהושגו ב-2021 (-למניינם) על ידי נשיאי אוקראינה ומולדובה. הפלישה הרוסית לאוקראינה הופך את פרויקט גשר יאמפיל להכרחי. הגשר יהפוך לחוליה מרכזית במסדרון התחבורה בין קייב לקישינב. היא גם תספק ליצואנים אוקראינים את הדרך הקצרה ביותר ממרכז אוקראינה למרכז ודרום מזרח אירופה, תוך עקיפת טרנסניסטריה הכבושה בידי רוסיה. אני אסיר תודה לעמיתי, לשרת התשתיות והפיתוח האזורי של מולדובה, על שיתוף הפעולה והעבודה המשותפת בפיתוח מסלולים לוגיסטיים בגבולותינו המערביים", אמר אולכסנדר קוברקוב.

גשר יאמפיל יספק אלטרנטיבה למעבר המעבורת במעבר הגבול יאמפיל-קוסאושי, שאינו פועל מזה מספר שנים וכבר מזמן אינו עומד בדרישות הזמן ובצרכים האמיתיים של תושבי שתי המדינות.

הגשר גם יקל על העומס בנקודת מעבר הגבול הבינלאומי מוהילב-פודילסקי – אוטאצ'י, המהווה כמעט את כל התנועה בין אוקראינה למולדובה.

אורכו הכולל של הגשר ימשך על פני יותר מ- 1,400 מטר. ויכיל שני נתיבים עם מדרכות משני הצדדים.

תכנון הגשר מביא בחשבון גם תקני נגישות, ובפרט בניית מדרכות עם מפלס שפה מושפל בתוך מעברי החצייה. פסי אזהרה מישוש יסופקו להנחות את לקויי הראייה.

נציין כי בניית גשר כזה לוקח כמה שנים טובות עד למועד בו הוא ישמש למעבר.

באפריל השנה חתמו אולכסנדר קוברקוב ומקבילתו במולדובה על הפרוטוקול על תיקונים להסכם בין ממשלות אוקראינה לרפובליקה של מולדובה על הפעלת תחבורה רכבת. הוא קובע את פישוט הליכי הבקרה על מעבר סחורות ברכבת עם נקודת מוצא ויעד באוקראינה או במולדובה.

כמו כן, הוסכם להנהיג מעבר ללא הפסקה דרך שטחה של אוקראינה בין המחסומים Frikatsey-Etulia ו-Reni-Giurgiuleşti, אשר יסייע להגדיל את נפח המטענים המועברים ברכבת.

בנוסף, באביב השנה הושקה הובלת מטענים בקו הרכבת המחודש של Berezyne-Basarabeasca (מולדובה).

אנו תפילה כי לנו חסידי ברסלב העולים לציון רבינו הקדוש באומן, לא זו היא הבשורה המיוחלת אלא כי המלחמה לרבות מרחץ הדמים הנוראי יגמרו במהרה, הרבה לפני שהגשר יהיה מוכן, כך שנוכל לעלות ברננה לפקוד את ציונו בדרך המלך.
קרדיט: breslevnews
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עיריית אומן מודיעה על כמה שינויים בשמות הרחובות:
החלטת הוועד הפועל של מועצת העיר אומן אישרה שינוי של כמה שמות של רחובות, סמטאות ומספור מבנים.

באתר הרשמי של הוועד המנהל של מועצת עיריית אומן מתפרסם מידע כי ב-8 ביוני התקיימה ישיבת הוועד המנהל ובין יתר הנושאים שעל סדר היום התקבלה החלטה "על אישור איחוד ושמות רחובות וסמטאות העיר", "על הבאת התכתבות של שמות רחובות ומספור מבנים בעיר אומן".

כפי שהוסבר על ידי ראש המחלקה לתכנון ערים, ניהול קרקעות, רכוש קהילתי ובקרת בנייה , לריסה סוסוניוק , כל השינויים בוצעו במטרה לייעל את כלכלת הכתובת של הקהילה הטריטוריאלית של העיר אומן.

מה הוחלט:
שילוב st. רחוב Volodymyr Antonovych ו- Griboyedov Lane ושמו - רחוב Volodymyr Antonovych;
לשלב את מסלול Metropolitan Lypkivskyi עם נתיב הרצנה II ושמו - Metropolitan Lypkivskyi lane; *(נראה לי שזה הכי קרוב לציון, המעבר שליד נהר התשליך)
רחוב. יש להתייחס לסמידוביץ', 51-a כמסלול Lyubovi, 51-a;
רחוב. Pryvokzalna, 1 צריך להיחשב Pryvokzalnyi, 1.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
נמל התעופה בוריספול בקייב מוכן לפעולה כשתסתיים המלחמה במהרה:

החודש, נמל התעופה הבינלאומי בוריספיל עבר בהצלחה את ביקורת הפיקוח השנייה לעמידה בתקנים הבינלאומיים ISO 9001:2015 ו-ISO14001:2015. הביקורת נערכה על ידי החברה הבינלאומית ISM (International Management Systems) בהתאם לדרישות התקנים הבינלאומיים של מערכת ההסמכה TUV NORD CERT.

חשוב לציין כי נמל התעופה הבינלאומי בוריספיל קיבל הסמכה לעמידה בתקן ISO 9001 (מערכת ניהול איכות) משנת 2002 ו-ISO 14001 (מערכת ניהול סביבה) מאז 2005 ומאשר מדי שנה באופן רציף את עמידתו בתקנים הבינלאומיים.
הביקורת וההערכה של מומחים בלתי תלויים אישרו כי גם בתנאי מלחמה, מערכת הניהול של נמל התעופה הבינלאומי בוריספיל נמצאת ברמה גבוהה: תשתית שדה התעופה ניתנת לתפעול, כמו גם מסופי שדה התעופה ושדה התעופה נשמרים ניתנים לשירות. עובדי המיזם עוברים הכשרה מתמדת. ברצוננו להזכיר לכם שבשנת 2022 עברו קורסי הכשרה של 1,500 מומחים, ואחריהם עוד 700 עובדים ברבעון הראשון של 2023. כמו כן תוקנו מספר ליקויים עקב המלחמה, כך שהשדה מוכן לפעולה ברגע סיום המלחמה.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
בבית מדרשינו בקריה החרדית בית שמש (רח' מנחת יצחק) מתקיים מידי יום בשעה 19:30 (לאחר תפילת מנחה) תפילת רבים ואמירת תפילה ע"ו ברוב עם.
הודעה בביהכ"נ:

:
1686647367093.jpeg
 
נערך לאחרונה ב:

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
חברת הרכבות האוקראינית Ukrzaliznytsia הכריזה על מכרז ל-20 רכבות שינה חדישות:
בסוף השבוע שעבר הודיעה "אוקרזליניציה" על מכרז לרכישת 20 מרכבות שינה עם מסירה עד סוף 2024.
שווי החוזה הצפוי הוא 882 מיליון UAH.
במפרט הטכני מצוין כי הכרכרה חייבת להיות מיוצרת לא לפני 2023 ולהכיל לפחות 36 מקומות שינה. תקופת האחריות לפעולה היא לפחות 24 חודשים ממועד ההפעלה.

זוהי הרכישה הגדולה הראשונה של ציוד מתגלגל עבור Ukrzaliznytsia מאז תחילת המלחמה.
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יד

א לַמְנַצֵּחַ לְדָוִד אָמַר נָבָל בְּלִבּוֹ אֵין אֱלֹהִים הִשְׁחִיתוּ הִתְעִיבוּ עֲלִילָה אֵין עֹשֵׂה טוֹב:ב יְהוָה מִשָּׁמַיִם הִשְׁקִיף עַל בְּנֵי אָדָם לִרְאוֹת הֲיֵשׁ מַשְׂכִּיל דֹּרֵשׁ אֶת אֱלֹהִים:ג הַכֹּל סָר יַחְדָּו נֶאֱלָחוּ אֵין עֹשֵׂה טוֹב אֵין גַּם אֶחָד:ד הֲלֹא יָדְעוּ כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן אֹכְלֵי עַמִּי אָכְלוּ לֶחֶם יְהוָה לֹא קָרָאוּ:ה שָׁם פָּחֲדוּ פָחַד כִּי אֱלֹהִים בְּדוֹר צַדִּיק:ו עֲצַת עָנִי תָבִישׁוּ כִּי יְהוָה מַחְסֵהוּ:ז מִי יִתֵּן מִצִּיּוֹן יְשׁוּעַת יִשְׂרָאֵל בְּשׁוּב יְהוָה שְׁבוּת עַמּוֹ יָגֵל יַעֲקֹב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה