תעופה נסיעה לאומן לר"ה תשפ"ד

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
דרך צדיקים מפרסמים טבלה שלישית: (התאריך לא מעודכן)
1686466959796.jpeg
 

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
מאד פשוט למה, בגלל שמעבורת עולה כסף (גם על עצם השימוש במעבורת עולה על כל אוטובוס משהו כמו 100 $ לערך וכמובן שאם רוצים לקצר הליכים שלא יעבירו שיקוף את כל האוטובוס וכו' אז צריך לתת משהו לידי עשו)
באתר מופיע שעולה 30$, אבל גם אם עולה 200$ הייתי מצפה מאומן אקספרס להציע את האפשרות ללקוחות ולכתוב את ההבדל במחיר בין האפשרויות.
סתם מעניין לפי מה החלטת את זה??!
לפי השעות\מרחקים בלוח
אגב המרחק הוא יותר גדול (באיזור ה-1400 ק"מ) אתה צריך להכניס נקודת מעבר באמצע או את פלנקה או את מוגילוב פודולסק ששם המעברי גבול (ולא כמו שגוגל מפות באופן אוטומטי חותך דרך הבדלנים)
חישבתי עם מעבורת
לטוס לאיסטנבול ומשם להמשיך במעבורת עד פלנקה
נ"ל שאי אפשר עכשיו בגלל המלחמה
 

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
(לדאבוני) זה לא טעות, ההזמנות שאנחנו מבצעים זה קניית הזמנה קבוצתית מראש כולל פריוריטי (טרולי עד 10 ק"ג ועליה מועדפת למטוס) כולל מזוודה 23/26 ק"ג כולל אפשרות שינוי שם וכו' (וכמובן כולל רווח למשרד)
אגב אכן יש אפשרות להוריד כבודה ולהוזיל במחיר (מובא בטבלה)
אכן הרבה פעמים בהזמנה נקודתית יש הפרשי מחיר אסטרונמיים, ואז אפשר להציע ללקוח מחיר לקניה בבודד, (מה שרגע ספציפית לוינה כבר לא קיים כי ההלוך כבר עולה כמעט כמו הלו"ש)
אני לא נכנס בכלל לכמה עולה הכרטיס וכמה צריך להרוויח.
רק נראה לי הזוי להציע כרטיס לוינה ב900$ עם נסיעות פנים כשזה המחיר לצ'רטר לקישינב.
 

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
כולל פריוריטי (טרולי עד 10 ק"ג ועליה מועדפת למטוס) כולל מזוודה 23/26 ק"ג כולל אפשרות שינוי שם וכו' (וכמובן כולל רווח למשרד)
נראה לי שרוב האנשים לא צריכים 10 ק"ג טרולי + 26 ק"ג מזוודה + פריוריטי + אפשרות לשינוי שם.
אבל זה כבר עניין שיווקי האם לתת מחיר גבוה עם אפשרות להנחה באותיות הקטנות או מחיר נמוך ואופציה לשדרוג באותיות הקטנות (מן הסתם זה תלוי מי הנוסע, האם מחפש להתפנק בראש שקט או שמחפש לחסוך)
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
דרך איפה? דרך הים השחור?
חשבתי שזה איזור מלחמה שאפילו ספינות משא צריכים הסכם מיוחד עם רוסיה בתיווך טורקיה כדי שיוכלו לעבור.
לאודסה?!?! ודאי שלא!!!

טעיתי, חשבתי שהמו"מ זה על המעבורת הרומנית
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
לאחר שהתבשרנו בשבוע שעבר על כך שזרם המים חזר בכל הברזים באיזור הציוה"ק, כעת אנו מדווחים כי לקראת שב"ק חזר זרם המים גם לשרותים ולמקווה הסמוכים לציון
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
שימו לב: משרד הפנים מאריך את מבצע הדרכונים ללא תור בשבועיים נוספים:
בשורות טובות: פרויקט מרתון דרכון יוארך עד לסוף חודש יוני

11.06.2023
שר הפנים, משה ארבל, הודיע היום כי בסיכום עם מנכ״ל רשות האוכלוסין וההגירה, אייל סיסו, הוחלט על הארכת פרויקט מרתון דרכון עד ל-29.6.23.

בארבעת השבועות הראשונים של הפרויקט, מתאריך 14.5.23, קיבלו שירות בכלל הלשכות 262,678 פונים, מתוכם כמחצית קיבלו שירות בארבע הלשכות שיועדו למרתון דרכון ובמרכז להנפקת דרכונים ביומטריים בבני ברק.

שר הפנים משה ארבל: "לאור ההצלחה הגדולה וההיענות היפה של הציבור אנחנו מאריכים את מבצע מרתון דרכון בשבועיים נוספים. ישר כוח לעובדי רשות האוכלוסין וההגירה המסורים על ההירתמות המלאה, המקצועיות ואורך הרוח. בזכות עבודתם המאומצת והעמידה ביעדים אנו יכולים להמשיך לתת שירות מיטבי לכלל האזרחים. אני קורא לכל מי שצריך להנפיק דרכון ביומטרי להגיע לארבע הלשכות הגדולות ללא זימון תור".

ארבע הלשכות: חיפה, באר שבע, תל אביב וירושלים ימשיכו לתת שירות בין השעות 7:30-21:00, ללא זימון תור.
המרכז להנפקת דרכונים בבני ברק מקבל קהל בין השעות 8:00-22:00, בזימון תור בלבד.
כלל הלשכות, לרבות ארבע הלשכות המשתתפות במרתון דרכון, ינפיקו גם תעודות זהות ללא תלות בדרכון.
לשכות מינהל האוכלוסין וההגירה, למעט ארבע הלשכות המשתתפות במרתון דרכון, ישובו לתת שירותי אשרות באופן סדיר.
ניתן להתעדכן כל העת בעמוד הייעודי שלנו באתר: https://go.gov.il/passport_marathon.
 

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
לגבי האתר האוקראיני יש לי דרך להקים אתר פרוקסי באירופה שאליו יוכלו להכנס מישראל והוא יכנס לאתר האוקראיני מכתובת IP באירופה.
השאלה היא מה יקרה אם 20 יום לפני הטיסה יכנסו בבת אחת 1000 אנשים ואז האוקראינים יחסמו את הכתובת IP כי יחשבו שזה בוט.
הרעיון הזה לא עובד בנטפרי, מחשש שלהם לעקיפת הסינון.
אז הפתרון היחיד זה לשלוח את כולם לקחת VPN מנטפרי ב20-30 ש"ח לחודש וזהו.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
לפי הדיווח נתקף איזשהו מחסן (?) ומרכז לשטיפת מכוניות. מדובר, ככל שאני מבין, על פרברי אומן.
הנה דיווח:
כהמשך לעידכון מיום שישי כעת מתפרסם:
שוב מתקפה רוסית על העיר אומן: יירוטי טילים פגעו בשני אזורי מסחר באומן ופצעו 10 אזרחים, 2 מהם במצב קשה:


אחרי חודש שקט שוב תקיפה באומן: ביום חמישי האחרון (שלח) יירוטי טילים פגע באזורי המסחר בעיר אומן ופצעו 10 אזרחים, 2 מהם במצב קשה, ונזק רב נגרם לרכוש:


בשעות הערב של יום חמישי האחרון (שלח), פתחו הכוחות הרוסים במתקפת טילים נוספת לעבר אוקראינה, הטילים נראו בשמי העיר אומן, מנגד יחידת ההגנה האווירית האוקראינית שיגרה טיילי ירוט לעבר אותם הטילים, אלא שמרסיסי היירוטים, נגרם נזק קשה בשני נקודות באיזור, האחד בחנות ATB, והשני במתקן שטיפת מכוניות, שניהם בכניסה לעיר אומן מכיוון וויניצה.

באחד מהנקודות נפצעו 10 אזרחים ששהו במקום, שניים מהם באורח קשה, על אחת דווח כי נקטע לה הרגל, ועל נוסף דווח שנפגע בבטנו. לא דווח על יהודים שנפגעו.

"מתקן שטיפת המכוניות נשרף עד היסוד, נזק רב נגרם לאנגרים – ביתני המסחר החדשים שנבנו לא מזמן, והושכרו לאחרונה. בהם, הבעלים עדיין לא הספיקו להתחיל לסחור", אמר – Serhiy Yurchuk.

משרד הפנים האוקראיני דיווח כי הרוסים תקפו את איזור העיר אומן: "האויב הרוסי פתח במתקפת טילים על אומן, נגרם נזק רב למתקן תעשייתי ובמתקן לשטיפת מכוניות פרצה שריפה. עשרה קורבנות אושפזו, שניים מהם במצב קשה. למקום הוזעקו כוחות הצלה של שירות החירום הממלכתי, שוטרים וחובשים" כך נמסר.

בדו"ח משרד הפנים נכתב: "האויב הרוסי פתח במתקפת טילים על מחוז אומן. שריפה פרצה במתקן תעשייתי ובמרכז לשטיפת מכוניות נזק רב נגרם לשניהם. עשרה קורבנות אושפזו בבית חולים, שניים מהם באורח קשה".

לדברי ראש המחוז הצבאי האזורי, איגור טבורץ, OVA Ihor Taburets, מתקפת טילים רוסית בוצעה במחוז אומן, כאשר רקטה אחת פגעה במתקן תעשייתי, השנייה פגעה בנקודת שטיפת מכוניות, "יש לנו שתי תקיפות אוויריות: במתקן תעשייתי ושטיפת מכוניות. במקרה השני פרצה שריפה כתוצאה מפגיעה. היו שמונה קורבנות, ושניים באורח קשה", פירט ראש המחוז.

חובשים שהגיעו לזירת הפגיעה העניקו סיוע חירום לעשרת הפצועים. ארבעה אושפזו בביתי החולים, שם הם עדיין מאושפזים. שניים מהם במצב קשה, אמר טבורץ.

שגריר אוקראינה בישראל, איבגן קורניצ'וק מסר: "מאז תחילת המלחמה האויב הרוסי לא מבחין בין תקיפת חיילים לתקיפה ברוטלית של אוכלוסיה אזרחית ואפילו מקומות בעלי חשיבות דתית. אנחנו יודעים כמה אומן חשובה ליהודים ומצפים לעזרה משמעותית מממשלת ישראל."

במקביל, דיווחו הרוסים על פגיעה ב"מחסן של ציוד צבאי".

באותו לילה היתה גם בעיר ז'יטומיר תחת מתקפת טילים רוסית, ממנה עשרות בתים ניזוקו, לפחות ארבעה מהם נהרסו כליל, לפחות שלושה פצועים והרוג אחד, כך לפי משרד הפנים האוקראיני, לא דווח על נפגעים בקרב הקהילה היהודית.

האם זו מתקפה רוסית על העיר אומן?

כולם שואלים האם המתקפה היא על העיר אומן או שמא היירוט הוא זה שנעשה בשמי העיר והביא לפגיעות? קשה לדעת, משום שבאזור אומן יושבת יחידת ההגנה האווירית של האיזור, כך שאם האוקראינים ירטו שיגורים מעל שמי אומן הירוט עלול לפגוע באומן או באזור, כך שלנו אין דרך לדעת לאן ייעדו הרוסים את הטיל במקורו…

התקיפות בעיר אומן:

התקיפה האחרונה באה, כאמור, לאחר התקיפה הקודמת שגבתה את חייהם של 23 אזרחים, בהם 5 ילדים, ומצטרפת לתקיפות המדממות הקודמות שהתרחשו בעיר אומן, הראשונה בתחילת המלחמה (בוקרו של היום הראשון למלחמה, שעה 10:55) עם הרוג אחד שנפגע כאשר הוא רוחב על אופניים, השנייה לפני כמחצית השנה – חודש אב, כאשר שני טילי שיוט ייורטו בשמי העיר אומן, מהרסיסים נפגעו שנים, כאשר לפחות אחד נהרג. למעט מקרים רבים נוספים, בחודש הראשון של המלחמה, בהם נמצאו חפצי נפץ נוספים, שלא גרמו לנזקי גוף ורכוש.

סוף דבר:

ברסלבער חסידים, בעוד 96 יום יחול הראש השנה של רבינו, והמלחמה עדיין משתוללת במלוא עוזה, רק בשבוע האחרון פורסמו תיעודים של טילים שנפלו בכביש ראשי בעיר קייב, אנו מאמינים כי מן שמים, ההפצצות מכוונים לא פחות אלינו ובכדי לעורר אותנו לתפילה ותחנונים.
קרדיט: breslevnews
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  20  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה