פוליטי נסיון פריצה למעון רה"מ!

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
שמעון ריקלין:

מדוע אין מעצרים בהתפרעויות אנטיפה בירושלים? מדוע שוב ושוב היועצת המשפטית לממשלה הפרקליטות והשב״כ מסכנים את שלום הציבור ואת בטחונו של ראש הממשלה? זה נראה שלמתפרעים יש רשיון לעשות מה שבא להם כולל לפגוע בראש הממשלה ואיש ממערכת החוק לא מדבר. איפה הימים שרונן בר היה מודאג מהשסע החברתי?
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר:

"רק בשבוע שעבר התרעתי בפני ראש השב"כ על הזלזול באבטחת ראש הממשלה ונענתי בביטול. אני דורש מהשב"כ להתעורר באופן מידי ולקחת ברצינות את אבטחת ראש ממשלת ישראל ומשפחתו. סיטואציה שבה אלפי אנשים פורצים לאזור בית ראש הממשלה והשב"כ עוצם עיניים היא בלתי מתקבלת על הדעת".
 

אין פאנץ'

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

אין פאנץ'

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
הודעת המשטרה: נדגיש, כי בשום שלב לא נשקפה כל סכנה לבית רה״מ עצמו ואף אדם לא הגיע אליו פיזית.
היום והערב פועלו כוחות העובדים בירושלים לאבטחת המוחים הרבים בסמוך לכנסת, ולשמור על שלום הציבור והסדר הציבורי. פעילות זו עובדת בימים אלה עם להיערכות הנרחבת בר וליתר האתגרים הבטחוניים של משטרת ישראל. אלפי מוחים הפגינו הערב במתחם המחאות באזור הכנסת. רובם יצאו לתהלוכה במסלול סדור שתואם עם התחנה לכיוון רחוב עזה, במרחק המותר להפגין מול בתיהם הפרטיים של נבחרי ציבור בהמשך לפסיקת בימ״ש. זאת, תחת אבטחה משטרתית ופעילות לשמירת הסדר והכוונת התנועה. גם בשעה זו פועלים הכוחות לאפשר למוחים את חופש הביטוי והמחאה כחוק. לצד זאת, גם הערב חלק מהמוחים לנסות להתפרע ולנסות להגיע סמוך לבית רה״מ מה קרה בימ״ש. השוטרים בשטח הרחיקו את אלו שלא נשמעו להוראות השוטרים למרחק המותר להפגנה במקום. נדגיש, כי בשום שלב לא נשקפה כל סכנה רה״מ עצמו ואף אדם לא הגיע אליו פיזית. כמו כן, כמה מפרי סדר הזיזו גדרות משטרתיים במטרה לחסום צירים נוספים ולהפר את הסדר, חלקם השליכו לפידים לכיוון פרשי המשטרה - מעשה מסוכן, פסול וחסר אחריות. עד כה נעצר אדם אחד שפרץ מחסום משטרתי והוביל את מפרי הסדר במקום. משטרת ישראל תמשיך לאפשר את חופש המחאה כחוק, אולם תפעל כל נגד הנסיון להפר את הסדר הציבורי, וכן לבצע את ההנחיות וההנחיות השוטרים בשטח. אנו קוראים למוחים להפגין כחוק ולהישמע להוראות השוטרים.
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
מוטי קסטל: ההזיה ברחובות ירושלים נמשכת. המפגינים ממשיכים בהקפות סביבות ביתו של רה״מ בקריאות קצובות כשלפידים בידיהם.

עוד ממוטי קסטל: הכתובת נמצאת על הקיר. זה נראה כתכנית פעולה סדורה וברורה מאד. עליית מדרגה מכוונת באלימות משמאל, התגרות בשוטרים ומצור על בית רה״מ - בתקווה לרצח מפגין ולהרג יהודים ע״י יהודים! זה, מקווים האנרכיסטים ישנה עבורם את התמונה. הכל כתוב. בקור רוח מקפיא דם.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קל

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה:ב אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי:ג אִם עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד:ד כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא:ה קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי:ו נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר:ז יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת:ח וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲוֹנֹתָיו:
נקרא  19  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה