ר' עזריאל ור' אליהו היו תלמידיהם של ר' דוד מאופנהיים והסכמתו מתנוססת על סידורם.
הסידורים המדוייקים מאותה תקופה לא היו רבים (כמו שגם היום אין רבים מדוייקים
, מה שידוע לי מסידורים מדוייקים דאז, הם: סידור ר' שבתי, שהוא כנראה הראשון אחר סידור מהרש"ל שקיבל הסכמה גורפת מצד גדולי ישראל, סידור ר' עזריאל ור' אליהו, סידוריו של הרז"ה, סידור ר' יעקב עמדן (להבדיל מסידור בית יעקב
, אחריהם באו סידורו של יצחק סאטאנוב (מדקדק גדול, משכיל ושינה רבות מנוסח התפלה, אולם בתקופתו קבלוה רביםו כמדוייק
, סידור הרב בעל התניא, סידוריו של ר' וולף הידנהיים שעליו סמך החת"ס את ידיו בתחום הדקדוק והמסורה.
[יצויין כי סידור ר' שבתי שנדפס במשך השנים, אין לסמוך על דיוק הנקודות, ורק הדינים והביאורים הם מר' שבתי, ופעמים שר' שבתי מעיד על נוסח מסוים, ובגוף הסידור הנוסח שונה.
בתשמ"ב (כמדומני
נדפס מחדש על פי הכת"י בלונדון].
אם למישהו מכם ידוע על עוד סידורים מדויקים, אשמח אם יעלהו פה לזכרון.