קורונה ניטרול קורונה - יש דבר כזה? אמין?

chaia

משתמש מקצוען
ואיך זה עבד על האנשים האחרים במלונית?

האמת שהמחקר הוא לא בדיוק על לבונה, רק על תוסף שמכיל לבונה, ויטמין סי, כורכום, ומשהו מלענה, אז חשבתי שכיון שהויטמין סי והכורכום הם במינון מאוד נמוך, ועל הלבונה יש כ"כ הרבה שמועות שזה עוזר, כנראה שהלבונה הוא שעושה את העבודה, אבל יתכן שזה הלענה ולא הלבונה.
אם כבר יותר הגיוני שהויטמין סי עזר.
יש מחקרים שויטמין סי מסייע למערכת החיסונית, על הלענה עוד לא ראיתי שום מחקר שהיא מסייעת למשהו
 

חזקי חדד

משתמש פעיל
אם כבר יותר הגיוני שהויטמין סי עזר.
יש מחקרים שויטמין סי מסייע למערכת החיסונית, על הלענה עוד לא ראיתי שום מחקר שהיא מסייעת למשהו
אין מצב ש60 מג ויטמין סי ירפא קורונה

בינואר האחרון, כשהידיעות על מחלה חדשה ומסתורית דמויית שפעת שצצה בסין ואינה מגיבה לתרופות קונבנציונליות החלו להגיע למדגסקר, מנהל המכון למחקר יישומי ד"ר צ'ארלס אנדריאנג'ארה ניגש לעבודה. מאז היווסדו בשנת 1957 חוקרי המכון קיטלגו וסיווגו אלפי עשבי מרפא שבהם השתמשו המרפאים המסורתיים של מדגסקר לאורך השנים. וד"ר אדריאנג'ארה תהה בינו לבין עצמו האם הידע שנצבר במכון יוכל לסייע במלחמה נגד הנגיף החדש.

"ההשערה שלנו היתה שאם נצליח למצוא משהו שיטפל בשיעול, בקשיי נשימה, בכאבים, בחום - נוכל לטפל בווירוס", הוא אמר בריאיון לאתר Time. הוא החל לסרוק את מאגרי הנתונים של המכון בחיפוש אחר צמחי מרפא בעלי סגולות נוגדות חימצון ונוגדות דלקת ואחר צמחים שמקלים על שיעול ומפחיתים חום. אחד הצמחים שנחקרו במכון הוא לענה חד שנתית ( artemisia annua), שנמצא יעיל בטיפול במלריה ובמחקרי המכון הראה גם פוטנציאל מבטיח בטיפול בחולי סארס - גם היא מחלה נשימתית שנגרמת על ידי נגיף ממשפחת הקורונה שהתפרצה בסין בשנת 2002. "Covid וסארס דומות מאוד במבנה הגנטי שלהן, אז שיערנו שייתכן שלענה תוכל להועיל כטיפול גם עבור חולי Covid-19", נזכר ד"ר אנדריאנג'ארה.


"אם CVO יכולה לרפא 60 אחוזים מהאוכלוסייה, בעיני זה טוב. זה לא הכי טוב, אבל זה טוב"
הוא וצוותו חיברו בין הלענה ובין רכיבים נוספים ויצרו תה צמחים, שאותו הציעו לחולים שנבדקו ונמצאו כחולי קורונה מאומתים. "התחלנו עם אחד-שניים וראינו שזה ממש הפחית את התסמינים שלהם. הם החלימו מהר", אומר מנהל המכון. אולם, מכון המחקר לא ניהל מעולם ניסויים מסודרים ומתועדים, וחוות הדעת של אנדריאנג'ארה מבוססת על תצפיותיו ועל תגובותיהם של קומץ חולים בלבד, שלא היו בסביבת ניסויים מבוקרת. אף שהוא אומר שהחולים הללו לא קיבלו כל טיפול אחר באותו זמן, אין לכך תיעוד רשמי. נכון ליום ההכרזה הרשמית של הנשיא רג'ואלינה פחות מ-20 חולים קיבלו את התרופה הטבעית
 
נערך לאחרונה ב:

שירי כהן

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
נראה לי שיותר השאיפה עזרה
לא ההתעסקות פיזית בידיים חשופות
ולא התכוונתי שיפתחו 4 ליטר
ויאלה להעמיס
לשאוף אקונומיקה לא יכול להזיק?!
יכול מאד.
זהירות אנשים..
 

שירי כהן

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
עיקר הרעיון של חיזוק הגוף הוא לנושא ההתמודדות שלו עם הקורונה,
לא ל-לא להדבק או להחלים מיידית באורח פלא.
יש הגיון בכך שככל שהגוף חזק יותר, נקי יותר, הוא מתמודד טוב יותר עם מה שנופל עליו.
 

ברברוג

משתמש פעיל
יש איזה סיפור על אחד שנתקע במלונית כי לא יצא שלילי בבדיקות
מרב שיעמום פשוט נכנס למטבח של המלונית ועזר שם בנקיון-התעסק הרבה עם אקונומיקה
וב"ה בבדיקה שלאחר העזרה יצא שלילי
חושבת שאפשר לנסות את זה
אם לא יועיל-ברור שלא יזיק
תעדכן את טראמפ הוא ישמח לשמוע את זה....
 

~נעמי~

עיצוב גרפי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
D I G I T A L
ואגב אקנומיקה סנט מוריץ עזר לי להחזיר את חוש הריח... ניצלתי את המומנט לעשות את התנור לפסח ותוך כדי כבר התחלתי להריח... עוד תרופה לתסמינים :)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  7  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה