נושא לדיון: ביטקוין

  • פותח הנושא mat
  • פורסם בתאריך

זהו זה!

משתמש רשום
המשתמש נחסם
יש איזה מדריך למתחילים
איך זה בדיוק עובד?
איפה קונים?
איפה שומרים?
לא שואל רק על ביטקוין אלא גם על את'ריום ועוד כל מיני מטבעות שנשמעות כמו קללות באפריקנית.

מסחר בפלטפורמות כמו FXCM או ATRADE הוא גם בשביל הדברים האלה או רק למט"ח? פשוט שמה יש כלים טובים בתוכנת meta trader , יש דברים כאלה גם בשביל מטבעות וירטואלים?
 

למדן וידען

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
הביטקויין ממשיך לאבד גובה במהירות, זה היום הרביעי ברציפות. ביום ב' הגיע המטבע הוירטואלי לשווי שיא שנשק לשווי של 20,000 דולר ומאז הוא צונח. אתמול המטבע הדיגיטלי נסחר סביב שווי של 15,000 דולר והיום (ו') הוא ממשיך לרדת בחדות ונסחר סביב 13,380 דולר, ירידה של 14%. זאת לאחר שמוקדם יותר צנח מתחת ל-13,000 דולר. [מקור]
 

s976

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
זו לא התנודתיות הרגילה של ביטקויין?
 

3 פינות

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
אין ספק שהכוח האמיתי של הביטקוין מגיע מהשוק של התוכנות כופר או כל מיני דברים לא חוקיים אחרים,
אם אני הייתי מפתח של ווירוסי כופר הייתי דווקא מבקש מטבע וירטואלי אחר שהנפח מסחר שלו יותר נמוך ולפני שאני מפיץ את הוירוס אז הייתי משקיע על אותו מטבע, דבר שהיה מכפיל ומשלש את הסכום.
 

זהו זה!

משתמש רשום
המשתמש נחסם
1513939652897-tenor.gif

כך זה נראה רק לא לקבל סחרחורת...
:D
 

סוגרים שידוך

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
שאלה: מה יכול להיות גרוע יותר מלהחמיץ את הזינוק בן 1,900% בשווי הביטקוין? תשובה: להישאר ללא גישה לשלל הרב הזה בגלל ששכחתם את סיסמת הביטקוין שלכם.

אנשים רבים שקנו ביטקוין לפני שנים מגלים כעת שהם יושבים על אוצר שאינם מסוגלים לגעת בו, מכיוון שהם אינם מסוגלים לזכור את קודי האבטחה המסובכים הנדרשים לצורך גישה למטבעות הביטקוין שלהם, נמצא הכסף שלהם בסוג של שומקום. זה כמו לשכוח את סיסמת הגישה לחשבון הבנק - אבל בלי שיהיה בנק שניתן יהיה לפנות אליו לקבלת סיסמה חדשה.

בעלי הביטקוין האלה צופים בחוסר אונים מיוסר בביטקוין, שזינק מתחילת השנה פי יותר מעשרים לשווי של יותר מ-19 אלף דולר (לפני שצנח בסוף השבוע בכ-30%).

פיליפ נוימאייר קנה 15 ביטקוין תמורת 260 דולר ב-2013, כשהחליט להכליל את המטבע הווירטואלי באתר הסחר המקוון שלו. כעת מתקרב שווי ההשקעה שלו ל-300 אלף דולר, והוא מקווה לשחזר את הסיסמה ששכח כבר מזמן. הוא שקל לנסות היפנוזה, אך לעת עתה הוא בונה מחשב על שמנסה להשתמש ב"כוח ברוטלי" כדי לפצח את הקוד.

המחשב, שגובהו עולה על מטר וחצי, עובד כל כך קשה שהוא יושב בתוך מכל מלא ב-1,022 ליטר מים מינרליים מיוחדים שסופגים את החום שהוא מייצר. למרות זאת, מעריך נוימאייר כי יהיה צורך ב-200-300 שנה כדי למצות את כל הקונפיגורציות האפשריות של האותיות, הספרות והסמלים.

"קרוב לוודאי שאהיה בן 332 שנים עד אז, ואני מקווה שהביטקוין עוד יהיה שווה משהו", מציין נוימאייר.

ניק טסטה, מפיק ווידיאו בסאן פרנסיסקו, הסכים שאחד מלקוחותיו ישלם לו בביטקוין חשבון בסך 150 דולר. שבריר הביטקוין של טסטה שווה כיום יותר מ-2,500 דולר - בהנחה שהוא יצליח להגיע אליו. טסטה עדיין מחזיק במחשב הנישא הישן שלו, אבל כשהוא פתח אותו הוא גילה כי הארנק הדיגיטלי שבו אוחסן שבריר הביטקוין שלו - נמחק. קרוב לוודאי שהארנק נפל קורבן לניקוי מחשב נלהב יתר על המידה.

"אני באמת בועט בעצמי על שלא הקפדתי יותר לשמור על אמצעי הגישה לזה", אומר טסטה. "אחרי שנתיים-שלוש זה נראה בלתי אפשרי לשחזר את זה".


ביצוע עסקות ביטקוין מצריך שני מפתחות - האחד ציבורי והשני פרטי. שתי מחרוזות האותיות והספרות הן חלק ממערכת שמאפשרת לביטקוין להחליף ידיים ללא מתווכים. המפתח הפרטי מסורבל ונראה, למשל, כמו: E9873D79C6D87DC0 FB6A5778633389 F4453213303DA61 F20BD67 FC233AA33262. להגנה על המפתח הפרטי יש חשיבות עליונה. כל מי שמשיג גישה למפתח הזה יכול להעביר או להוציא את הביטקוין, ואי אפשר לבטל או לעצור עסקאות כאלה.

זוהי הסיבה לכך ש"ארנקים" דיגיטליים - המקום שבו מאוחסנים מפתחות אלה - חייבים להישמר בקפדנות, בדרך כלל באמצעות סיסמאות נוספות. אבל הרבה דברים עלולים להשתבש, וריבוי שכבות האבטחה הפך למלכודת עבור אנשים רבים שמחזיקים בבעלות חוקית על ביטקוין.

Chainalysis, העוקבת אחר תנועות הביטקוין לתוך ארנקים ומחוצה להם ברחבי העולם, מעריכה כי אבדו 2.8-3.8 מיליון מטבעות ביטקוין - כ-23% מסך ההיצע. Chainalysis מכלילה בחישוב זה גם את כמיליון מטבעות הביטקוין השייכים על פי האמונה הרווחת לממציא הביטקוין המסתורי, שכינויו סטושי נקמוטו. אם זה נכון, הרי שממציא הביטקוין איבד יותר מ-18 מיליארד דולר.

יש אנשים שמנסים להימנע מבעיות אלה באמצעות אחסון הביטקוין בבורסה או אצל צד שלישי שמשמש כנאמן. אך אחרים טוענים כי חשבונות כאלה עלולים להיפרץ.

חלק מהמשקיעים מנסים להשתמש בטכנולוגיה אנלוגית כדי להגן על עצמם מפריצה. בריאן גוס, רדיולוג באריזונה, מאחסן את המפתחות שלו במכשיר חומרה מוגן PIN. הוא גם שומר סיסמת שחזור בת 24 מילים, וכן סיסמה נוספת, בשני מכשירי Cryptosteel נפרדים - מכשירי מתכת מיניאטוריים עם לוחות מוטבעים בדומה לטבלאות שבץ-נא. את אחת הטבלאות הוא מחזיק במדינה שנמצאת במרחק של כמה מדינות מאריזונה כדי להאט את התקדמותו של כל גנב אפשרי.

"זה עלול להיראות קצת פרנואידי, אבל מדובר בכסף", אומר גוס.

ג'ייסון מילר, מהפנט במקצועו ותושב גרינוויל בדרום קרוליינה, החל לאחרונה לסייע לאנשים לשחזר סיסמאות נשכחות או למצוא מכשירי אחסון שאבדו. הוא גובה 1 ביטקוין פלוס 5% מהסכום שהלקוח מצליח להשיב לעצמו, אך מציין כי תנאים אלה פתוחים למו"מ.

"פיתחתי אוסף שיטות שמאפשרות לאנשים להשיג גישה לזיכרונות ישנים יותר, או לראות דברים שהם אפסנו בפינה נסתרת", אומר מילר. ג'יימס האוולס, איש טכנולוגיית מידע בניופורט, ווילס, הפסיד 7,500 מטבעות ביטקוין שאותם הוא כרה ב-2009, מכיוון שהכונן הקשיח שבו הוא אחסן את המפתח הפרטי שלו הושלך בטעות לאשפה במהלך ניקוי המשרד. סיפורו הפך החודש לוויראלי לאחר ששווי תוכן הכונן נסק ליותר מ-100 מיליון דולר. כעת עושה האוולס מאמצי כרייה קדחתניים במזבלה, וכדי למצוא את הכונן יהיה עליו למיין הר של אשפה שהושלכה במקום במשך ארבע שנים.

נתן מרדוק, ששכח מהביטקוין שקנה לפני שלוש שנים, פנה לדייב ביטקוין, מנעולן אלמוני בעולם המטבע הקריפטוגרפי. תחילה היו לו ספקות לגבי אלמוניותו של דייב ביטקוין ואתר האינטרנט המינימליסטי שלו.

"הגעתי לנקודה שזה היה לקחת את הסיכון ואולי להיות ממוזל, או לבלות את שארית חיי בתהייה אם אזכה להשיב לעצמי את הביטקוין אי פעם", סיפר מרדוק.

דייב ביטקוין הוא למעשה ארבעה אנשים שמנהלים חברה בשם "שירות החזרת ארנקים" (Wallet Recovery Service). תמורת 20% מהסכום המושב הם מנסים לגלות את המפתח האבוד באמצעות מחשבים עוצמתיים ואלגוריתמים.

בדרך כלל יש ללקוחות מושג מעורפל על הסיסמה שלהם, והם שולחים לדייב ביטקוין כל מילה או אות אפשרית שיש סיכוי שהשתמשו בה. מייסד החברה, שביקש לשמור על עילום שם, אמר שמספר הפניות שמקבלת כעת החברה מתקרב לפי ארבעה בהשוואה למספר ההזמנות שקיבלה לפני שנה. ביום הולדתו של מרדוק שלח לו דייב ביטקוין אימייל שבו נאמר כי סיסמתו שוחזרה.
 

זהו זה!

משתמש רשום
המשתמש נחסם
איך להרוויח ביטקוין? אתר כרייה ששילם לי כסף דיגיטלי -דודג קוין!! כריית ביטקוין באתר ענן ללא כוח המחשב לינק לאתר -

https://asonno.com/?r=503154
האתר נותן 100 מגהש של כוח אבל לשבועיים ובכוח שהוא נותן במתנה לא מספיק כדי למשוך כסף!!! האתר הזה למי שחושב שיכול ורוצה להשקיע 5-10 דולר כי עם לא תשקיעו לא תצליחו להוציא את הכסף כי לא יספיק להגיע למינימום של המשיכה, אתם כמובן יכולים להשקיע כמה שאתם רוצים , אציין שהסרטון הזה וההסבר על האתר זה לא עצה, ושכל אחד יעשה עם עצמו חושבים האם כדי להשקיע או לא.
 

ניוזמן

משתמש פעיל
מה העמלה המקובלת בהעברת ביטקוין לחשבון הבנק ולהפך .
איזה אתרים מומלצים למסחר בביטקוין?
תודה
 

זהו זה!

משתמש רשום
המשתמש נחסם
פרסמתי שתי לינקים
כרטיס אשראי
ובהעברה בנקאית אני יכול לפרסם עוד.
משהו צריך?
 

ניוזמן

משתמש פעיל
כ
הלינק והסירטון למעלה בדף.
כיצד לקנות ביטקוין עם
BIT2C- בורסת הביטקוין בישראל.

https://www.bit2c.co.il/Aff/e6690a56-d823-466f-8c5d-1f9cdf9ca2f4

אם יש צורך אפרסם בעז"ה עוד.
האתר שאתה כל הזמן מפרסם כל הזמן לוקח עמלות מאד גבוהות מה גם שמחיר הביטקוין שם יותר משאר העולם
בכרטיס אשראי זה גםלוקח עמלה
יש עוד זירות מסחר?
 

סוגרים שידוך

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
ג'ון מקאפי מייסד חברת האנטי וירוס מקאפי, החל בשבוע שעבר לפרסם בכל יום המלצה על מטבע דגיטלי אחר . כל מטבע שהמליץ עליו זינק בעשרות ולעיתים אף במאות אחוזים

השיח הציבורי סביב הביטקוין ועולם המטבעות הדיגיטליים מתמקד בחודשים האחרונים בשאלה האם מדובר בבועה שעשויה להתפוצץ בכל רגע? שאלה אחרת שמעט מאוד עוסקים בה היא מי הם האנשים שמנפחים את הבועה? אחד האנשים שממליץ בכל יום על מטבע דיגיטלי אחר וגורם בכך לזינוק בערך המטבע הוא ג'ון מקאפי, מייסד חברת האנטי וירוס מקאפי.

לפני שבוע, ב-20 בדצמבר, צייץ מקאפי בחשבון הטוויטר: "החל ממחר אציג בכל יום מטבע דיגיטלי ייחודי. אני אציין אם יש לי קשר עסקי כלשהו למטבע שאדבר עליו. המטבעות האלו ישנו את העולם ואתם יכולים לתרום לשינוי".

ברשתות החברתיות עלו טענות כי מקאפי מריץ את המטבעות הדיגיטליים, כלומר מנפח את ערך המטבעות כדי שמשקיעים יוכלו לייצר רווח מהיר. למקאפי יש 500 אלף עוקבים בטוויטר ונראה כי להמלצות שלו אכן יש השפעה רבה.
מקאפי החל להמליץ על מטבעות עוד לפני 21 בדצמבר. ב-13 בדצמבר בשעה 10:00, שעון ניו יורק, המליץ מקאפי, בדרכו המוזרה, על שלושה מטבעות כשכתב בטוויטר: "נמאס לי שאנשים מבקשים ממני המלצות על מטבעות קריפטוגרפיים. אם הייתם משתמשים בשכל שלכם, הייתם מבינים שמטבעות פרטיים כמו Monero ,Verge ,Zcas לא יכולים להפסיד". Zcash עלה ב-80% בשעות שלאחר הציוץ, Verge זינק ב-100% ו-Monero זינק ב-80% בשלוש השעות שלאחר ציוץ.

מאז 21 בדצמבר, פירסם מקאפי כל יום המלצה על מטבע אחר, כך לדוגמא ביום שבת, 23 בדצמבר, פירסם מקאפי המלצה על מטבע בשם DigiByte והציג אותו כמטבע שמפתח רשת בלוקצ'יין מהירה פי 40 מביטקוין - המטבע זינק ב-100% לאחר פרסום ההמלצה. ביום שלישי האחרון מקאפי הודיע כי הוא יפסיק עם ההמלצה היומית וימליץ רק פעם בשבוע על מטבע דיגיטלי. אמש הוא הודיע כי חשבון הטוויטר שלו נפרץ וכי יש להתעלם מההמלצה האחרונה שפירסם.
למקאפי יש אינטרנס אישי בקידום מטבעות הקריפטו. חברת ההשקעות שלו MGT קפיטל עוסקת בכריית מטבעות דיגיטליים ופיתוח אמצעי אבטחה לרשת. מקאפי הוא תומך נלהב של הביטקוין והכריז בחשבון הטוויטר שלו בסגנונו הבוטה: "אני יאכל את עצמי בשידור חי בטלוויזיה אם הביטקוין לא יגיע למיליון דולר עד 2020".
 

סוגרים שידוך

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
האתר bitlisten.com מציג כל רכישה של חלקיק ביטקוין כבועה קטנה (שרבים מקווים שלא תתפוצץ, ורבים אחרים מייחלים שכן) שמלווה בצלילים של פעמוני רוח. הרבה יותר מרגיע מהדיונים המייגעים עליו בכל פינה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה