שלום לכולם~~~
והיום אני פה עם שיתוף מעניין - מוזמנים
הלקוח:
מרכז דיגיטלי - המרכז ללימודי מחשב מטעם עיירית ביתר
המוצר:
בניית קמפיין עבור חשיפה לקורסי החורף למגוון קהלי היעד , קורסי בייסיק ופרימיום - קורסים קצרים , יעלים, מסובסדים ומקצועיים!
אחרי שיש לנו בריף מדויק וברור בדיוק מה צריך אפשר לצאת לדרך
לפני הכל צריך קופי מדויק שיבליט את האסטרטגיה של הקורסים
כאן עומדת לצידי המאסטרית רותי לוי: האישה והאגדה - התכוונו אליה
בסיום התהליך המדהים של רותי יש לנו קופי מלא קראייטיב שמבטא ב100% את האסטרטגיה
התהליך:
כשנגשתי לעצב את הפרויקט הזה ידעתי שצריך פה משהו חזק - עם קו שנוכל להמשיך אותו לכל פרסומי החורף - קיץ וליצור כאן מעין גריד חזק ומושך לבית הספר דיגיטלי.
הגריד:
החלק התחתון של הפרסום ,הולך להופיע כמות שהוא לאורך כל ששת הפרסומים וע״י כך ליצור אחידות ויזואלית ולבסס את הפרסום תחת אותה חברה
הקונספט:
קופי: רותי המבריקה לקחה את האסטרטגיה שלנו - קורסים קצרים ויעלים המבטיחים תוצאות . צעד אחד קדימה
כל פרסומות הנשים יקבלו נופך קראייטיבי תוך שימוש במילה ״מתקתקים״ והפעם לא מלשון שעון וכו... אלא בנוסף למשמעות הפשוטה של המילה ניתן ביטוי לארגז הכלים שגדל יחד עם דיגיטלי וכל קהל יעד מפולח יקבל תיק מאופין
עיצוב: שימוש בצורניות גיאומטרית חכמה ומתוחכמת , כאשר הצורה הגיאומטרית הנבחרת היא עיגול שנחתך בצורות שונות , ומורכב מצבעי הפרסום המשתנים -
כלומר . את כל צבעי הפרסום דגמתי מהלוגו של דיגיטלי ואחלק זאת בצורה שתעורר עניין , אחידות ותאפיין חזק כל פרסום.
הצבעים שיופיעו בכל הפרסומות הם כחול וכתום
ולכל פרסום מגדרי יש צבע אחד שמאפיין אותו
בחורות - ורוד
בעלות עסקים- ירוק
נשים - טורכיז
מורות -כחול
בפרסומים הכוללים יהיו כל הצבעים יחד (שני פרסומות סה״כ)
הטקסטורה הצורנית שבניתי פה יוצרת סדרה חזקה ומדויקת לכל קהל יעד.
כל פרסום מקבל בנוסף ציור של תיק מאופין על הציור - אלישבע גוהר המוכשרת ( @אילוסטרייטורית אחת ) שהבינה את הרמזים של (בדמות קשקושים בלתי פתורים שאמורים להיות תיק ....)
אז אחרי הנאום הארוך ארוך שלי - איזה כיף! שהמשכת לקרוא עד פה
הנה הקמפיין כולו:
בשבוע הראשון הופיעו רק מודעות הדאבל - שאינם מחולקות לקהלי יעד אלא מבשרות על הקורסים
רציתי פה ציור ארגז כלים ממוחשב: מספר דפים תלשתי עד שהגעתי לשרבוט הרצוי שעבר לציירת
אחרי שכל הפרסומות מוכנות מבחינת עיצוב ומאושרות סופית אני עוברת לאפיין עם עם אלישבע הציירת תיקים לכל קהלי היעד - נשים מורות , בעלות עסקים ובחורות.
דיגטלי משיקה גם קורסים לגברים כמובן שהיינו צריכות פה שפה שונה לגמרי ללא קראייטיב משהו חותך ישר ולעניין - אסטרטגיה שונה לגמרי.
אז לא שכחנו הנה פרסום מותאם לגברים
ב״ה הייתה הרשמה מהירה וכל הקבוצות התמלאו
בהמשך הוספנו גם כמה פרסומות תגבור -
עכשיו כשהפרסום מאחורינו התחלנו במיתוג קירות המתנ״ס---
המשך יבוא
ראיתם את הפרסום בעיתון? - אשמח לשיתוף
כל תגובה תשמח אותי ממש ~
והיום אני פה עם שיתוף מעניין - מוזמנים
הלקוח:
מרכז דיגיטלי - המרכז ללימודי מחשב מטעם עיירית ביתר
המוצר:
בניית קמפיין עבור חשיפה לקורסי החורף למגוון קהלי היעד , קורסי בייסיק ופרימיום - קורסים קצרים , יעלים, מסובסדים ומקצועיים!
אחרי שיש לנו בריף מדויק וברור בדיוק מה צריך אפשר לצאת לדרך
לפני הכל צריך קופי מדויק שיבליט את האסטרטגיה של הקורסים
כאן עומדת לצידי המאסטרית רותי לוי: האישה והאגדה - התכוונו אליה
בסיום התהליך המדהים של רותי יש לנו קופי מלא קראייטיב שמבטא ב100% את האסטרטגיה
התהליך:
כשנגשתי לעצב את הפרויקט הזה ידעתי שצריך פה משהו חזק - עם קו שנוכל להמשיך אותו לכל פרסומי החורף - קיץ וליצור כאן מעין גריד חזק ומושך לבית הספר דיגיטלי.
הגריד:
החלק התחתון של הפרסום ,הולך להופיע כמות שהוא לאורך כל ששת הפרסומים וע״י כך ליצור אחידות ויזואלית ולבסס את הפרסום תחת אותה חברה
הקונספט:
קופי: רותי המבריקה לקחה את האסטרטגיה שלנו - קורסים קצרים ויעלים המבטיחים תוצאות . צעד אחד קדימה
כל פרסומות הנשים יקבלו נופך קראייטיבי תוך שימוש במילה ״מתקתקים״ והפעם לא מלשון שעון וכו... אלא בנוסף למשמעות הפשוטה של המילה ניתן ביטוי לארגז הכלים שגדל יחד עם דיגיטלי וכל קהל יעד מפולח יקבל תיק מאופין
עיצוב: שימוש בצורניות גיאומטרית חכמה ומתוחכמת , כאשר הצורה הגיאומטרית הנבחרת היא עיגול שנחתך בצורות שונות , ומורכב מצבעי הפרסום המשתנים -
כלומר . את כל צבעי הפרסום דגמתי מהלוגו של דיגיטלי ואחלק זאת בצורה שתעורר עניין , אחידות ותאפיין חזק כל פרסום.
הצבעים שיופיעו בכל הפרסומות הם כחול וכתום
ולכל פרסום מגדרי יש צבע אחד שמאפיין אותו
בחורות - ורוד
בעלות עסקים- ירוק
נשים - טורכיז
מורות -כחול
בפרסומים הכוללים יהיו כל הצבעים יחד (שני פרסומות סה״כ)
הטקסטורה הצורנית שבניתי פה יוצרת סדרה חזקה ומדויקת לכל קהל יעד.
כל פרסום מקבל בנוסף ציור של תיק מאופין על הציור - אלישבע גוהר המוכשרת ( @אילוסטרייטורית אחת ) שהבינה את הרמזים של (בדמות קשקושים בלתי פתורים שאמורים להיות תיק ....)
אז אחרי הנאום הארוך ארוך שלי - איזה כיף! שהמשכת לקרוא עד פה
הנה הקמפיין כולו:
בשבוע הראשון הופיעו רק מודעות הדאבל - שאינם מחולקות לקהלי יעד אלא מבשרות על הקורסים
רציתי פה ציור ארגז כלים ממוחשב: מספר דפים תלשתי עד שהגעתי לשרבוט הרצוי שעבר לציירת
אחרי שכל הפרסומות מוכנות מבחינת עיצוב ומאושרות סופית אני עוברת לאפיין עם עם אלישבע הציירת תיקים לכל קהלי היעד - נשים מורות , בעלות עסקים ובחורות.
דיגטלי משיקה גם קורסים לגברים כמובן שהיינו צריכות פה שפה שונה לגמרי ללא קראייטיב משהו חותך ישר ולעניין - אסטרטגיה שונה לגמרי.
אז לא שכחנו הנה פרסום מותאם לגברים
ב״ה הייתה הרשמה מהירה וכל הקבוצות התמלאו
בהמשך הוספנו גם כמה פרסומות תגבור -
עכשיו כשהפרסום מאחורינו התחלנו במיתוג קירות המתנ״ס---
המשך יבוא
ראיתם את הפרסום בעיתון? - אשמח לשיתוף
כל תגובה תשמח אותי ממש ~