שיתוף מתקתקים שגרת חורף

❤יעל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
D I G I T A L
שלום לכולם~~~
והיום אני פה עם שיתוף מעניין - מוזמנים

הלקוח:
מרכז דיגיטלי - המרכז ללימודי מחשב מטעם עיירית ביתר
המוצר:
בניית קמפיין עבור חשיפה לקורסי החורף למגוון קהלי היעד , קורסי בייסיק ופרימיום - קורסים קצרים , יעלים, מסובסדים ומקצועיים!
אחרי שיש לנו בריף מדויק וברור בדיוק מה צריך אפשר לצאת לדרך
לפני הכל צריך קופי מדויק שיבליט את האסטרטגיה של הקורסים
כאן עומדת לצידי המאסטרית רותי לוי: האישה והאגדה - התכוונו אליה:)
בסיום התהליך המדהים של רותי יש לנו קופי מלא קראייטיב שמבטא ב100% את האסטרטגיה
התהליך:
כשנגשתי לעצב את הפרויקט הזה ידעתי שצריך פה משהו חזק - עם קו שנוכל להמשיך אותו לכל פרסומי החורף - קיץ וליצור כאן מעין גריד חזק ומושך לבית הספר דיגיטלי.
הגריד:
החלק התחתון של הפרסום ,הולך להופיע כמות שהוא לאורך כל ששת הפרסומים וע״י כך ליצור אחידות ויזואלית ולבסס את הפרסום תחת אותה חברה
1643025891492.png

הקונספט:
קופי:
רותי המבריקה לקחה את האסטרטגיה שלנו - קורסים קצרים ויעלים המבטיחים תוצאות . צעד אחד קדימה
כל פרסומות הנשים יקבלו נופך קראייטיבי תוך שימוש במילה ״מתקתקים״ והפעם לא מלשון שעון וכו... אלא בנוסף למשמעות הפשוטה של המילה ניתן ביטוי לארגז הכלים שגדל יחד עם דיגיטלי וכל קהל יעד מפולח יקבל תיק מאופין
עיצוב: שימוש בצורניות גיאומטרית חכמה ומתוחכמת , כאשר הצורה הגיאומטרית הנבחרת היא עיגול שנחתך בצורות שונות , ומורכב מצבעי הפרסום המשתנים -
כלומר . את כל צבעי הפרסום דגמתי מהלוגו של דיגיטלי ואחלק זאת בצורה שתעורר עניין , אחידות ותאפיין חזק כל פרסום.
הצבעים שיופיעו בכל הפרסומות הם כחול וכתום
ולכל פרסום מגדרי יש צבע אחד שמאפיין אותו
בחורות - ורוד
בעלות עסקים- ירוק
נשים - טורכיז
מורות -כחול
בפרסומים הכוללים יהיו כל הצבעים יחד (שני פרסומות סה״כ)
הטקסטורה הצורנית שבניתי פה יוצרת סדרה חזקה ומדויקת לכל קהל יעד.
כל פרסום מקבל בנוסף ציור של תיק מאופין על הציור - אלישבע גוהר המוכשרת ( @אילוסטרייטורית אחת ) שהבינה את הרמזים של (בדמות קשקושים בלתי פתורים שאמורים להיות תיק ....)

אז אחרי הנאום הארוך ארוך שלי - איזה כיף! שהמשכת לקרוא עד פה


הנה הקמפיין כולו:
בשבוע הראשון הופיעו רק מודעות הדאבל - שאינם מחולקות לקהלי יעד אלא מבשרות על הקורסים
רציתי פה ציור ארגז כלים ממוחשב: מספר דפים תלשתי עד שהגעתי לשרבוט הרצוי שעבר לציירת
1643027422950.png


אחרי שכל הפרסומות מוכנות מבחינת עיצוב ומאושרות סופית אני עוברת לאפיין עם עם אלישבע הציירת תיקים לכל קהלי היעד - נשים מורות , בעלות עסקים ובחורות.


איפיונים (1).jpg


1643026462799.png

דיגטלי משיקה גם קורסים לגברים כמובן שהיינו צריכות פה שפה שונה לגמרי ללא קראייטיב משהו חותך ישר ולעניין - אסטרטגיה שונה לגמרי.
אז לא שכחנו :) הנה פרסום מותאם לגברים

1643026890811.png

ב״ה הייתה הרשמה מהירה וכל הקבוצות התמלאו
בהמשך הוספנו גם כמה פרסומות תגבור -

1643027067150.png



עכשיו כשהפרסום מאחורינו התחלנו במיתוג קירות המתנ״ס---
המשך יבוא


ראיתם את הפרסום בעיתון? - אשמח לשיתוף
כל תגובה תשמח אותי ממש ~
 

קוי דמיון

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
יפה ! מושקע ! עכשווי כ"כ !
רואים שמונחת כאן עבודה של כמה בעלי מקצוע ביחד
הקופי ,האסטרטגיה, האיורים המושלמים וכמובן העיצוב המושקע והמיוחד
המון הצלחה !
 

❤יעל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
D I G I T A L
וואו כמה חשיבה!
איזה עבודה מדהימה!!
תודה זה בהחלט קמפיין שהושקעו בו המון שעות של מחשבה ועבודה חודש שלם של עבודה...
(תקופת החגים.... וכל מה שזה אומר :) )
יפה ! מושקע ! עכשווי כ"כ !
רואים שמונחת כאן עבודה של כמה בעלי מקצוע ביחד
הקופי ,האסטרטגיה, האיורים המושלמים וכמובן העיצוב המושקע והמיוחד
המון הצלחה !
בהחלט
אני תמיד בעד שילוב כוחות רק ככה מגיעים לתוצאה מושלמת
אני עובדת קשה למצוא נשות מקצוע מוכשרות
תודה @קוי דמיון , חממת את ליבי
 

רותיש

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
יעל!!!
סופסוף את משתפת
באמת היה הרבה זמו שקט..
פשוט בשלת שם משהו תותחי בינתיים

קמפיין פשוט מושלם!
הצבעוניות, ההעמדות, האיורים, הכתיבה, הטיפו- הכל!!
מושלם! מושלם!

אהבתי מאד!
תמשיכי לעשות חיל!
 

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
וואו.
כמה השקעה, והתוצאה - יפייפיה!

התיקים מאופיינים להפליא,
ןהטקסטורה הצבעונית מקפיצה את כל.
הבחירה פונט פה מושלמת, ולמרות שאישית אני ואטלס פחות מסתדרים
הוא מתאים כאן בול.

אהבתי נורא את הגריד.
שאפו!
 

ברטלר דיזיין

UX UI & brand
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
D I G I T A L
ראיתי בעיתון והייתי מרותקת
חיפשתי רק לראות את המודעה הבאה בסדרה!
מדהים מדהים!!
קמפיין מהמם!
 

❤יעל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
D I G I T A L
יעל!!!
סופסוף את משתפת
באמת היה הרבה זמו שקט..
פשוט בשלת שם משהו תותחי בינתיים

קמפיין פשוט מושלם!
הצבעוניות, ההעמדות, האיורים, הכתיבה, הטיפו- הכל!!
מושלם! מושלם!

אהבתי מאד!
תמשיכי לעשות חיל!
תודה רותי
כיף לראות תגובה ממך.... ;)
את ה-השראה בשבילי ולא רק בצבע-פונט-אימג׳....
<3

וואו.
כמה השקעה, והתוצאה - יפייפיה!

התיקים מאופיינים להפליא,
ןהטקסטורה הצבעונית מקפיצה את כל.
הבחירה פונט פה מושלמת, ולמרות שאישית אני ואטלס פחות מסתדרים
הוא מתאים כאן בול.

אהבתי נורא את הגריד.
שאפו!
כבר אמרתי שתגובה ממך מחמיאה לי רק בעצם קיומה?
בחרתי את אטלס כי יש לו משהו ׳חנון׳ (איזו הגדרה , חחח)
הוא שמר לי על הקמפיין רציני , לומדת ומתקדם
ראיתי בעיתון והייתי מרותקת
חיפשתי רק לראות את המודעה הבאה בסדרה!
מדהים מדהים!!
קמפיין מהמם!
זאת באמת תגובה מרגשת:)
שמחת אותי ממש
אין כמו לשמוע מאחת שחוותה את זה בלייב
אז - טנקס אלופה
 

פרודקשיין

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
עיצוב מוקפד מושקע ויפה
 

יעל זפרני

מיתוג ופרסום עסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
פרסום וקופי
צילום מקצועי
שיתוף מחכים לגמרי!
הרעיון של התיקים - יצרתי ממש!!
והעיצוב של הגריד בכל המודעות - אליפות!

איך הכל מסודר אצלך.
פיקס.
 

שני ורנר.

משתמש סופר מדליק
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
עימוד ספרים
ווואו!
זה...אין מילים!
זה כמו לתת למעצבת גרפית עבודה מושלמת להשראה:)
 

❤יעל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
D I G I T A L
עיצוב מוקפד מושקע ויפה
שיתוף מחכים לגמרי!
הרעיון של התיקים - יצרתי ממש!!
והעיצוב של הגריד בכל המודעות - אליפות!

איך הכל מסודר אצלך.
פיקס.
ווואו!
זה...אין מילים!
זה כמו לתת למעצבת גרפית עבודה מושלמת להשראה:)
חן חן לכולכם
כל תגובה באמת מצ׳פרת , במיוחד שזה מגיע מהמומחים
הרעיון של לקחת את המילה מתקתקים - לכיוון של תיק זה היה רעיון של רותי לוי המהממת, אבל איך זה יראה וכמה דגש יהיה לזה בפרסומים - זה שלי ;)
ב״ה באמת הפרסומים יצרו מהפכה והרישום הפתיע את כולנו

מקווה היום - מחר להעלות שיתוף של מיתוג הקירות במרכז
 

elisheva18

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
שלום לכולם~~~
והיום אני פה עם שיתוף מעניין - מוזמנים

הלקוח:
מרכז דיגיטלי - המרכז ללימודי מחשב מטעם עיירית ביתר
המוצר:
בניית קמפיין עבור חשיפה לקורסי החורף למגוון קהלי היעד , קורסי בייסיק ופרימיום - קורסים קצרים , יעלים, מסובסדים ומקצועיים!
אחרי שיש לנו בריף מדויק וברור בדיוק מה צריך אפשר לצאת לדרך
לפני הכל צריך קופי מדויק שיבליט את האסטרטגיה של הקורסים
כאן עומדת לצידי המאסטרית רותי לוי: האישה והאגדה - התכוונו אליה:)
בסיום התהליך המדהים של רותי יש לנו קופי מלא קראייטיב שמבטא ב100% את האסטרטגיה
התהליך:
כשנגשתי לעצב את הפרויקט הזה ידעתי שצריך פה משהו חזק - עם קו שנוכל להמשיך אותו לכל פרסומי החורף - קיץ וליצור כאן מעין גריד חזק ומושך לבית הספר דיגיטלי.
הגריד:
החלק התחתון של הפרסום ,הולך להופיע כמות שהוא לאורך כל ששת הפרסומים וע״י כך ליצור אחידות ויזואלית ולבסס את הפרסום תחת אותה חברה
צפה בקובץ המצורף 1049729
הקונספט:
קופי:
רותי המבריקה לקחה את האסטרטגיה שלנו - קורסים קצרים ויעלים המבטיחים תוצאות . צעד אחד קדימה
כל פרסומות הנשים יקבלו נופך קראייטיבי תוך שימוש במילה ״מתקתקים״ והפעם לא מלשון שעון וכו... אלא בנוסף למשמעות הפשוטה של המילה ניתן ביטוי לארגז הכלים שגדל יחד עם דיגיטלי וכל קהל יעד מפולח יקבל תיק מאופין
עיצוב: שימוש בצורניות גיאומטרית חכמה ומתוחכמת , כאשר הצורה הגיאומטרית הנבחרת היא עיגול שנחתך בצורות שונות , ומורכב מצבעי הפרסום המשתנים -
כלומר . את כל צבעי הפרסום דגמתי מהלוגו של דיגיטלי ואחלק זאת בצורה שתעורר עניין , אחידות ותאפיין חזק כל פרסום.
הצבעים שיופיעו בכל הפרסומות הם כחול וכתום
ולכל פרסום מגדרי יש צבע אחד שמאפיין אותו
בחורות - ורוד
בעלות עסקים- ירוק
נשים - טורכיז
מורות -כחול
בפרסומים הכוללים יהיו כל הצבעים יחד (שני פרסומות סה״כ)
הטקסטורה הצורנית שבניתי פה יוצרת סדרה חזקה ומדויקת לכל קהל יעד.
כל פרסום מקבל בנוסף ציור של תיק מאופין על הציור - אלישבע גוהר המוכשרת ( @אילוסטרייטורית אחת ) שהבינה את הרמזים של (בדמות קשקושים בלתי פתורים שאמורים להיות תיק ....)

אז אחרי הנאום הארוך ארוך שלי - איזה כיף! שהמשכת לקרוא עד פה


הנה הקמפיין כולו:
בשבוע הראשון הופיעו רק מודעות הדאבל - שאינם מחולקות לקהלי יעד אלא מבשרות על הקורסים
רציתי פה ציור ארגז כלים ממוחשב: מספר דפים תלשתי עד שהגעתי לשרבוט הרצוי שעבר לציירת
צפה בקובץ המצורף 1049743

אחרי שכל הפרסומות מוכנות מבחינת עיצוב ומאושרות סופית אני עוברת לאפיין עם עם אלישבע הציירת תיקים לכל קהלי היעד - נשים מורות , בעלות עסקים ובחורות.


צפה בקובץ המצורף 1049744

צפה בקובץ המצורף 1049733
דיגטלי משיקה גם קורסים לגברים כמובן שהיינו צריכות פה שפה שונה לגמרי ללא קראייטיב משהו חותך ישר ולעניין - אסטרטגיה שונה לגמרי.
אז לא שכחנו :) הנה פרסום מותאם לגברים

צפה בקובץ המצורף 1049738
ב״ה הייתה הרשמה מהירה וכל הקבוצות התמלאו
בהמשך הוספנו גם כמה פרסומות תגבור -

צפה בקובץ המצורף 1049742


עכשיו כשהפרסום מאחורינו התחלנו במיתוג קירות המתנ״ס---
המשך יבוא


ראיתם את הפרסום בעיתון? - אשמח לשיתוף
כל תגובה תשמח אותי ממש ~
מטורף!!

פשוט השראה. ואיך הצגת את התהליך. מרשים :)

רק שכחת לשים טלפון של רותי לוי :)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה