עזרה משפט שנתן לך כח לחיים. יש לך אחד כזה? מוזמנים לשתף!

מצב
הנושא נעול.

שולמית רוז

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
משהו שנתן לי הרבה, לא בדיוק משפט:
קראתי שקשיים מאוד מפתחים את המוח.
אם היו לנו חיים רגועים וחלקים המוח היה מתנוון.

זה נתן לי, כי כולם יודעים שלקשיים יש מעלות רוחניות, אבל לפעמים זה נותן לדעת שגם בגשמיות זה לא סתם סבל, זה התפתחות.
 

מייכו

משתמש צעיר
לבקש סליחה זה לא מוריד מהכבוד שלך- זה רק מראה כמה אתה חזק!
הייתה לי מורה בתיכון ב- י"ב, שהייתה מזלזלת בנו ומדברת בצורה מזעזעת. יום אחד אני וחברה דיברנו בשיעור שלה. והיא אמרה בצעקה לחברתי: ' את מטחנת מילים עדיף שתשתקי כמה שיותר מהר, כבר טחנת היום מספיק הרבה'. היא האדימה וכל הכיתה שתקה. בסוף השיעור החברה הלכה לבקש ממנה סליחה!!
אמרתי לה: את נורמאלית?? היא צריכה לבקש ממך!.
אז חברה שלי אמרה לי משהו שאני זוכרת עד היום----
עדיף לי להוריד מהאגו , כדי לשפר את המערכת יחסים שלי.
זה חקוק לי חזק חזק
 

סוכריה11

משתמש צעיר
סיפור ששמעתי על הח"ח
לח"ח פעם היה חלום לשנות את העולם שיהיה עולם יותר מושלם אך ראה שלא יכול, רצה לשנות שת העיר ראדין, רצה לשנות את העיירה בו גר אך גם ללא הצלחה. אולי את שכניו, את משפחתו... עד שהחליט קודם יתחיל עם עצמו ויעבוד על עצמו לשלמות - וזה מה שעשה.
ואני יודעים את סוף הסיפור - הח"ח באמת שינה את העולם..

זה ממש נחרט בליבי הסיפור
כי הרבה פעמים בחיים ראיתי מצבים שונים, וקשה כי אני כ"כ רוצה שהעולם יהיה מושלם ולא יהיו את כל הבעיות האלו (אנשים שצריכים ישועה שידוך וכו') ולמה אנשים לא יכולים להסתדר? או כשרואים אנשים ברמה רוחנית נמוכה ר"ל
וכו'...
אבל אז אני נזכרת שדבר ראשון אני יעבוד על עצמי לפני שאני מתחילה לשפוט אחרים (כמובן אם אני יכולה להשפיע אני אנסה עד כמה שאני יכולה, אלא אני מדברת על מצבים שזה לא בידיי לעזור/ לא יודעת איך לעזור)
אני נזכרת בסיפור של הח"ח וזה מחזק אותי. הסיפור הזה ממש נתן לי תשובה שחיפשתי הרבה זמן
 
נערך לאחרונה ב:
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב יַעַנְךָ יְהוָה בְּיוֹם צָרָה יְשַׂגֶּבְךָ שֵׁם אֱלֹהֵי יַעֲקֹב:ג יִשְׁלַח עֶזְרְךָ מִקֹּדֶשׁ וּמִצִּיּוֹן יִסְעָדֶךָּ:ד יִזְכֹּר כָּל מִנְחֹתֶךָ וְעוֹלָתְךָ יְדַשְּׁנֶה סֶלָה:ה יִתֶּן לְךָ כִלְבָבֶךָ וְכָל עֲצָתְךָ יְמַלֵּא:ו נְרַנְּנָה בִּישׁוּעָתֶךָ וּבְשֵׁם אֱלֹהֵינוּ נִדְגֹּל יְמַלֵּא יְהוָה כָּל מִשְׁאֲלוֹתֶיךָ:ז עַתָּה יָדַעְתִּי כִּי הוֹשִׁיעַ יְהוָה מְשִׁיחוֹ יַעֲנֵהוּ מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ בִּגְבֻרוֹת יֵשַׁע יְמִינוֹ:ח אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם יְהוָה אֱלֹהֵינוּ נַזְכִּיר:ט הֵמָּה כָּרְעוּ וְנָפָלוּ וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ וַנִּתְעוֹדָד:י יְהוָה הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

זמן מסע • אתגר 47

לוח מודעות

למעלה