צריך לקחת בחשבון שזיכוי לאשראי חזרה עולה להם עמלות,
אז הם לא מעונינים בזה,
אפשר להבין.
הם יחזירו, אבל הגיוני שחוסמים,
לא בא להם לשלם סתם,
בחירה אם רוצים זיכוי לאשראי או במערכת,
אם אנחנו הולכים ראש בקיר,
הם גם ילכו
זאת אומרת שמהיום יש לכל בעל עסק זכות לצפצף על החוק שחייבים להחזיר כסף
ולהגיד לו אתה רוצה זיכוי מה טוב רוצה כסף טוב אבל בתנאי שאתה לא יכול יותר לקנות פה
או לקבל את המחיר הרגיל אלא 2 שח יותר על כל מוצר
וואי וואי מה שאתה תעשה לכזה בעל עסק
ולגביי העמלות בדיוק בשביל זה על מוצר שאני לא רוצה בסוף יש ניכוי ע"פ חוק
ועם זה על מוצר שלא קיבלתי בעיה שלהם אנחנו לא גמח ולא בנק שלהם
גם אצלכם אם מגיעים אחרי חצי שעה מתחילת המכירה חסרים מוצרים?
יוצא שכמעט על בסיס קבוע אני "מלווה" כל שבוע כסף למשנת יוסף ע"ח המוצרים שיהיו חסרים עד לקיזוז מהמכירה הבאה.
בכלל, לא מבינה למה אם אני בהזמנה הכל ממוחשב איך יתכן שיש חוסרים ולמה צריך להרגיש שמי שחוטף-מרוויח ומי שלא- יחזור עם עגלה חצי ריקה?
הסיבה הפשוטה לחוסרים היא שהם תמיד מעגלים ללמטה
לדוגמא הזמינו לתחנה מסויימת 105 חבילות של פיתות
ובקרטון של פיתות יש רק 20 חבילות
הם יביאו רק 5 קרטונים שזה שווה 100 פיתות
ולכן מיד יוצא שחסר 5 חבילות
עכשיו יקפצו הצדקנים פה ויגידו הוצאת שם רע
אז אני מספר לכם שבדקתי את זה עם ספקים שעובדים איתם וכך זה מתנהל
להאשים ילדים ואת הלקוחות הכי קל
וכששלי פעם היה מגיע זיכוי ולא נתנו לי פשוט עשיתי הזמנה בסכום שהם היו חייבים לי
וביטלתי להם את העסקה כמובן התקשרו אליי שיש לי חוב אמרתי להם אנחנו מתקזזים
אתם חייבים אני חייב לכם מושלם כמובן הם איימו אנחנו נחסום אותך ולא חסמו לרגע
אל דאגה אני כבר לא קונה שם כלום