ולשיטתך, גם לכנסייה להבדיל אלף אלפי הבדלות אפשר לקרא 'בית כנסת', נא לא להיתמם, אף אחד לא אמר שיש איסור לכנות בית כנסת (ואל תתפוס אותי על המילה עכשיו) קונסרבטיבי, כבית כנסת. מה שכנראה התכוונו לומר וזה מה שמסתבר שהפיקוח הרוחני על העיתון או רב מסוים או גוף רבני/חינוכי מסוים, או מי שזה לא יהיה קבע שאי אפשר לקרוא למקום כזה 'בית כנסת', ובצדק. כי היום כשאומרים בית כנסת, אף אחד לא חושב על מקום התכנסות... כל אחד מבין על מדובר, ולכן לא שייך ולא נכון לקרוא למקום כזה בית כנסת, זה הכול. [וגם אם אתה באופן אישי חולק על תובנה זו, זכותך, אבל ברור שיש מקום רב להחלטה זו, גם מבחינה הגיונית וגם מבחינה ערכית].תתנחמי, אם זה כמו שאת אומרת... אז אולי יש עוד רב אחד שיודע ללמוד גמרא.. הגמרא מגדירה "בית כנסת" כמקום התאספות, ולכן היא גם לא מנסה למצוא מילה תחליפית לבית כנסת של כנענים. (ב"מ כד.) אז אולי האמוראים בזמן הגמרא לא ידעו את מה ש"כל הרבנים בדורנו יודעים"
ויפה מאוד ש'המבשר' לא כתבו בית כנסת, כמו אחרים שכן כתבו, וכל הכבוד להם על שמצאו את הביטוי החילופי בצורה מכובדת, תוך התעלות והתעלמות מכל אותם יפי נפש - כדלהלן:
(עכשיו שמתי לב ששני הציטוטים כאן הם מאותו ניק, סליחה על הביטוי 'יפי נפש' כי לכאורה זה לא הולם אותך, אבל התכוונתי באופן כללי לסוג הטענה, ולא באופן אישי למי שטען אותה....)אפרופו קונסרבטיבים... היה יותר ממביך לראות את התפתלות העיתון המבשר שהתעלה מעל עצמו ולא כתב "בית כנסת" על מקום הטבח בארה"ב, והסתפק ב"מקום הומה יהודים"....