ב.ד.ה. מרן פאר הדור, הגאון רבי שמעון בעדני זצוק"ל זקן מועצת חכמי התורה

קלידן אחד

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה

הגר"ש בעדני, זקן חברי מועצת חכמי התורה של תנועת ש"ס אושפז בבית החולים 'מעייני הישועה', זאת אחרי שבימים האחרונים סבל מקשיי נשימה​

לקיים בנו חכמי ישראל: הגאון רבי שמעון בעדני, זקן חברי מועצת חכמי התורה של תנועת ש"ס, אושפז במהלך השבת בבית החולים 'מענייני הישועה', לאחר שבימים האחרונים חש שלא בטוב.

הגר"ש בן ה-94 לא חש בטוב כאמור בימים האחרונים, ובליל שבת הוחלט לאשפזו בבית החולים אחרי שביום חמישי האחרון עבר טיפול רפואי בבית חולים.

מאז פטירת נשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום כהן זצוק"ל, הגר"ש בעדני נחשב לזקן חברי המועצת, הוא לא מונה לנשיא - אך נחשב לבכיר שבמועצת.

כזכור, בחודש ניסן האחרון אושפז הרב בבית החולים מעייני הישועה לאחר שלא חש בטוב ובמקביל סבל מחולשה גדולה ולאחר התייעצות עם הרופאים הוחלט לפנות את הרב לבית החולים. כעבור מספר ימים, שוחרר לביתו.

הציבור נקרא להתפלל לרפואתו של הגאון רבי שמעון בן חביבה בתוך שאר חולי עמו ישראל.

קישור לקריאת פרקי תהילים.
https://new.tehilimyahad.com/mr.jsp?r=p59rZKK8nEL
 
נערך לאחרונה ב:

המחזק

משתמש מקצוען
D I G I T A L
החמרה במצבו הרפואי של הגאון רבי שמעון בעדני, זקן חברי מועצת חכמי התורה. הציבור מתבקש להעתיר בתפילה לרפואתו של רבי שמעון בן חביבה בתוך שאר חולי ישראל.
 

יצחק טל

משתמש צעיר
יו״ר ש״ס אריה דרעי לניר קפטן ב׳קול ברמה׳ על מצבו של זקן מועצת חכמי התורה הגר״ש בעדני - ״יש הידרדרות במצבו. אחרי שהיה שיפור בימים האחרונים, הלילה והבוקר יש הידרדרות. הייתי אצלו אתמול בערב והוא ממש זקוק לתפילות שלנו. עם ישראל חייב להתפלל, הדור זקוק לו. הוא מגן על הדור. לכן יחד עם שמחת החג צריך לעצור הכל ולקרוא פרקי תהילים לרפואתו״.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קנ

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֵל בְּקָדְשׁוֹ הַלְלוּהוּ בִּרְקִיעַ עֻזּוֹ:ב הַלְלוּהוּ בִגְבוּרֹתָיו הַלְלוּהוּ כְּרֹב גֻּדְלוֹ:ג הַלְלוּהוּ בְּתֵקַע שׁוֹפָר הַלְלוּהוּ בְּנֵבֶל וְכִנּוֹר:ד הַלְלוּהוּ בְתֹף וּמָחוֹל הַלְלוּהוּ בְּמִנִּים וְעוּגָב:ה הַלְלוּהוּ בְצִלְצְלֵי שָׁמַע הַלְלוּהוּ בְּצִלְצְלֵי תְרוּעָה:ו כֹּל הַנְּשָׁמָה תְּהַלֵּל יָהּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  45  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה