דרוש מידע מסעדה זולה בירושלים-יש דבר כזה?

מצב
הנושא נעול.

מקסיקני

משתמש פעיל
שבט אחים!
בשרי טעים מאוד וזוללללל
שווארמה שניצל פרגיות ועוד (לא נראה לי שבקר)
בבית ישראל ליד ישיבת מיר
עדה החרדית
 

המטבח של סימא

משתמש מקצוען
זה משפט שמגיע מתוך טיפשות, ומתוך תסכול של נקיפות מצפון!
סגנון כזה רק מרחיק..
במקום העבודה יש משגיח כשרות מטעם הרבנות המקומית
אברך צעיר מוכשר ונעים הליכות..
שמגיע מתי שהוא רוצה בהפתעה גמורה לעובדי המטבח, גם כאשר הוא רואה תקלה הוא מסביר בנעימות מה התקלה ואיך נמנעים ממנה
כאשר הוא לא בטוח הוא לא מתבייש לטלפן ולשאול את הרב הממונה עליו,
פעם בתקופה הוא מכנס את כל העובדים נותן כל מיני הסברים ורענון נהלים, הוא כ''כ נעים הליכות שאפילו האריתראים שעובדים מגיעים לשמוע אותו..ןאח'כ הם יודעים אפילו להגיד 'הרב אמר אסור'
בקיצור דברי חכמים בנחת נשמעים
 

שחרית

משתמש פעיל
אויש למה תמיד נכנסים לדיונים לא קשורים
שאלו פה על מסעדות זולות לא על כשרויות!!
כי בתור מקום שמתיימר לייצג ציבור דתי, זה קריטריון בסיסי בבחינת מסעדה.
אם לא מתייחסים להכשר: פשוט תפתח בכל מקום ערך מסעדות, ובתאבון!
 

מנהטן

משתמש פעיל
סגנון כזה רק מרחיק..
במקום העבודה יש משגיח כשרות מטעם הרבנות המקומית
אברך צעיר מוכשר ונעים הליכות..
שמגיע מתי שהוא רוצה בהפתעה גמורה לעובדי המטבח, גם כאשר הוא רואה תקלה הוא מסביר בנעימות מה התקלה ואיך נמנעים ממנה
כאשר הוא לא בטוח הוא לא מתבייש לטלפן ולשאול את הרב הממונה עליו,
פעם בתקופה הוא מכנס את כל העובדים נותן כל מיני הסברים ורענון נהלים, הוא כ''כ נעים הליכות שאפילו האריתראים שעובדים מגיעים לשמוע אותו..ןאח'כ הם יודעים אפילו להגיד 'הרב אמר אסור'
בקיצור דברי חכמים בנחת נשמעים

בקהילה יהודית אחת היה יהודי שהחמיר מאוד בענייני כשרות, והיה נזהר מאכילת קטניות, מחשש תולעים. עם זה, התייחס לבני-אדם בזלזול, ולא-אחת היה פוגע גם בכבודו של הרב, שפסיקותיו היו מקִלות מדיי לטעמו.

יום אחד אמר לו הרב:

"תמיד תמהתי לפשר המילים שדוד המלך אומר בתהילים – 'ואנוכי תולעת ולא איש'. מה ראה לזלזל בעצמו כל-כך? אלא ככל הנראה היה לו עסק עם בני-אדם שהיו מחמירים מאוד באיסורי אכילת תולעים, אבל לא נזהרו באיסור לפגוע בכבודו של הזולת והיו מוכנים לבלעו חי. לאלה אמר דוד המלך – 'ואנוכי תולעת ולא איש' – אנא ראו בי תולעת והיזהרו שלא לבלעני"...

אבל רבנות רגילה זה באמת בעיה… רבנות מהדרין משתנה מעיר לעיר וממסעדה למסעדה
חובה לבדוק לפני שמגיעים אא״כ לא מפריע לכם (מספיק רעיונית…:sick:) לאכול שרצים ותולעים…
לנקות כמו שצריך עלי ירק אפילו בבתים משלנו לא כולם יודעים שצריך להשרות בסבון למרות שזה חסלט (בעיניי ראיתי ולא זר משפחות מכובדות שהאמא פשוט לא יודעת!!!!)
 

rivkar

משתמש מקצוען
כי בתור מקום שמתיימר לייצג ציבור דתי, זה קריטריון בסיסי בבחינת מסעדה.
אם לא מתייחסים להכשר: פשוט תפתח בכל מקום ערך מסעדות, ובתאבון!
בסדר כמובן שמדברים על מסעדות כשרות וטוב לצין רובין\מחפוד וכדומה
ומכאן והלאה כל אחד אחראי לברר מה מתאים לו.. (בלי דיונים הלכתתים של כלה"רבנים" פה..)
 

חיים של תורה

משתמש מקצוען
סגנון כזה רק מרחיק..
במקום העבודה יש משגיח כשרות מטעם הרבנות המקומית
אברך צעיר מוכשר ונעים הליכות..
שמגיע מתי שהוא רוצה בהפתעה גמורה לעובדי המטבח, גם כאשר הוא רואה תקלה הוא מסביר בנעימות מה התקלה ואיך נמנעים ממנה
כאשר הוא לא בטוח הוא לא מתבייש לטלפן ולשאול את הרב הממונה עליו,
פעם בתקופה הוא מכנס את כל העובדים נותן כל מיני הסברים ורענון נהלים, הוא כ''כ נעים הליכות שאפילו האריתראים שעובדים מגיעים לשמוע אותו..ןאח'כ הם יודעים אפילו להגיד 'הרב אמר אסור'
בקיצור דברי חכמים בנחת נשמעים
לא כתבתי בשום מקום שאסור לסמוך על רבנות.
מי שרוצה לסמוך, זאת זכותו המליאה.
כתבתי רק נגד מי שאומר שכל ההכשרים אותו דבר, ו"כולם אוכלים תולעים" כלשונו.
זה משפט שמגיע ממקומות לא טובים, ולא מבירורים עם משגיח כזה או אחר...

ודרך אגב, זה שהמשגיח נחמד והאריתראים עומדים על זה לא לעשות משהו נגד מה שאסר המשגיח, לא מחייב שהכל שם בסדר.
יש מספיק אנשים ובפרט בעל המקום שיעשו כל טצדקי כדי להרויח כסף, ואפילו אם זה לא תמיד עומד בנהלים.

ושוב, מי שרוצה לאכול רבנות או כל הכשר אחר מוזמן לעשות זאת על פי השקפתו האישית.
ועדיין, שלא יחשוב שכל עם ישראל סתם מבזבז כסף בחיפוש אחר ההכשרים הטובים.
 

הקוטב הצפוני

משתמש מקצוען
יולו!
חלבי מדהים ברמה גבוהה ממש!!!
(לא בדיוק מסעדה, חצ'אפורי , פיצות וכו בטאבון, מרקים, קישים סלטים, עוגות וקינוחים מעולים ועוד בסגנון הזה)
רחוב כי"ח.
רק קצת ביזבוז כסף להתחיל איתם...
כי אחרי פעם אחת תלכו המון.....

כשרות רבנות ירושלים מהדרין.
ומהיכרות קרובה עם גופי הכשרות,
(מישהו פה עובד בהרבה מהם ;) )
ההכשר הנ"ל מעולה בחלבי.
(כמובן כוונתי לרבנות ירושלים מהדרין דווקא. לא לערים אחרות )
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  14  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה