נכתב ע"י ckuh;2133524:אם הבריף נשאר כפי שהוא, הייתי קוראת לזה:FIXMAX או משו כזה,
אבל הסלוגן היה: תוסף ענווה לאדם מושלם.
נכתב ע"י ckuh;2133524:יוזמה יפה, איציק. כל הכבוד!!!
אם הבריף נשאר כפי שהוא, הייתי קוראת לזה:FIXMAX או משו כזה,
אבל הסלוגן היה: תוסף ענווה לאדם מושלם.
פשוט, אלה אנשים שיודעים שהם מושלמים, ואין כמותם, והחיסרון היחיד שלהם הוא החוסר בענווה. אז ברגע שיתקנו גם אותו יהיו באמת מושלמים.
אם הבריף משתנה לקהל יעד שאינו מכיר בבעיה שלו, הייתי קוראת לתרופה: פורמולת H
והסלוגן: הכרה. הערכה. הערצה.
או בקטע אחר: כל הכבוד לך.
הם יקבלו את הכבוד שלהם ברגע שיפסיקו לרדוף אחריו. כלומר - התרופה תענה על ההבטחה, שיזכו להערכה, אחרי שיבלעו אותה.
וכרגע, זה באמת מה שחסר להם. הם יודעים שהם הכי הכי בעולם והם יותר מכולם. הקושי הכי גדול שאחרים לא מודעים לכך, ולכאורה זה עשוי לשכנע אותם לעשות משהו כדי לזכות בכבוד ובהערכה מכולם.
נכתב ע"י poto12;2133786:זה מעולה
אבל בעצם עובדים עליהם
משכנעים אותם שיהיה להם כבוד
וובעצם לא
נכתב ע"י ckuh;2133853:אם מי שרודף אחרי הכבוד - הכבוד בורח מפניו, ומי שבורח מהכבוד - הכבוד רודף אחריו, אז ההבטחה תתקיים.
כלומר, יהיה להם יותר כבוד ברגע שיהיו ענווים.
וברגע שקיימנו את ההבטחה לא עבדנו על אף אחד.
זה שממילא כל עניין הכבוד יהפוך לשולי בעיניהם אחרי לקיחת התרופה, יכול להיחשב בשבילם כ"תופעת לוואי". יש הרבה תופעות לוואי לכל תרופה...
למשל כדור להרגעת כאבים, שחלק מתופעות הלוואי הכתובות בעלון לצרכן - זה טשטוש. האמת היא שהפעולה היחידה שלו היא טשטוש...
אז לוקחים אותו בשביל להיות מטושטשים? לא. לוקחים אותו כדי לטשטש את הכאב. אבל האם הוא גם מטשטש את הבנאדם? אה, כן.
כך כדור שמפסיק גאווה ולכן יכבדו את האדם. לוקחים אותו בשביל להיות ענווים? לכאורה לא. לוקחים אותו כדי לזכות בכבוד. האם הוא יהיה ענוותן בדרך? כן. אז מה?
נכתב ע"י poto12;2133899:מסובך
אבל בסוף הבנתי
כן, הניתוח שלך הכי מדויק פה נראה לי
נכתב ע"י ckuh;2133936:אז בחרתי את האמרה שמי שבורח מהכבוד הכבוד רודף אחריו, כי זו היתה התועלת הרלוונטית ביותר לקהל הזה, שמצאתי כעת.
לסיכום: התמקדתי בתועלת. לא בהגדרת הפעולה של המוצר.
האנשים שאליהם פונה הבריף סובלים מתאוות הכבוד ועסוקים כל היום בלברוח ממנו, כדי שירדוף אחריהם.נכתב ע"י ckuh;2133936:לסיכום: התמקדתי בתועלת. לא בהגדרת הפעולה של המוצר.
נכתב ע"י ckuh;2134024:אז שינינו בריף כדי להמשיך לדון? (שאלה זו מופנית למנהל האתגר...)
נכתב ע"י מה הענינים;2133295:את עוסקת בתחום הפרסום, נכון?
מגיע אליך בן אדם ורוצה לפרסם תרופה לשינוי העולם, מבחינתו היא אטרקטיבית ואין כמוה. את מנסה לשכנע אותו שאין חיה כזו וכדאי לו לרדת מהרעיון, או שאת מנסה להיות אטרקטיבית בעצמך ולמצוא את כל האפשרויות בשביל לפרסם את המוצר?
נכתב ע"י איציק כרמי;2134005:זה מתחיל להיות סיעור מוחות אמתי.
השאלה היא, האם הכבוד המדומה והכבוד האמיתי שווים בעיני מושא הבריף שלנו.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
הנחת ענק!
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
24.06
י"ח סיוון
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
7.05
כ"ט ניסן
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
מלחמה מבעד לעדשה
עם אילן לורנצי
שיתוף מטלטל ומיוחד על צילומים בזמן מלחמה ותיעודים יותאי דופן זווית יוצאת דופן מתוך עזה והעוטף ועד הצפון
לתלמידים ובוגרים בלבד!
תהילים פרק קלג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד הִנֵּה מַה טּוֹב וּמַה נָּעִים שֶׁבֶת אַחִים גַּם יָחַד:ב כַּשֶּׁמֶן הַטּוֹב עַל הָרֹאשׁ יֹרֵד עַל הַזָּקָן זְקַן אַהֲרֹן שֶׁיֹּרֵד עַל פִּי מִדּוֹתָיו:ג כְּטַל חֶרְמוֹן שֶׁיֹּרֵד עַל הַרְרֵי צִיּוֹן כִּי שָׁם צִוָּה יְהוָה אֶת הַבְּרָכָה חַיִּים עַד הָעוֹלָם: